en deze natuurlijk:quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:47 schreef blckbb het volgende:
whehe, doet me denken aan die met die motor en die motorolie lek ding
Topic loopt uit op een drama.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:53 schreef afcajos het volgende:
Leuk geschreven, anti climax
Heb ik deel 1 gemist?
Mannen die rode wijn drinkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:51 schreef SuperFucker het volgende:
moraal van het verhaal?
echte mannen drinken geen bier, maar whiskey óf rode wijn
en echte vrouwen drinken Witte wijn ipv rode
Je bent één pagina te laat. En het is echt zo gegaan, alleen was het maar een klein wijnvlekje.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
gejatte grap van die vrouw die vreemd gaat en die vent die roestplekken op z'n auto ziet.
Ja ja, in de Josselcopter worden natuurlijk alleen maar breezers gedronken om de net vruchtbaar geworden 10-jarigen te bezatten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mannen die rode wijn drinkenDat doe je maar als je een getrouwde burgerlul bent.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:53 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
en deze natuurlijk:
Mijn vrouw gaat vreemd.
Liever druiven dan gerst...quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mannen die rode wijn drinkenDat doe je maar als je een getrouwde burgerlul bent.
Dat dus.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:53 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
en deze natuurlijk:
Mijn vrouw gaat vreemd.
Witte broeken staan bij echte mannen gewoon mannelijk. Zegt iets meer over jou dan over hem.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:43 schreef hamkaastosti het volgende:
als kerel een witte broek aantrekken
TS is stiekem gordon
pff, enkeltje ONZ >>>>>>>>>quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:41 schreef Skylark. het volgende:
Ik post dit verhaal nu pas omdat ik daarnet tatoeages op mijn lijf heb ontdekt die het verhaal van deze avond vertellen.
Zegt Memento je iets? Lekker kortzichtig ben jij.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |