quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:29 schreef MWP het volgende:
En bij de AH laten ze die 5 cent steeds zitten?
hoe voer je dat in dan? ik wist niet dat er ook streepjes stonden op het invoerpad van het pinautomaatje?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:30 schreef Perenbomen het volgende:
[..]
Bij de ah vergeet ik niet dat ik een pinpass heb en de code is ----
Dat snappen ze dan niet en zijn ze vijf minuten aan het nadenken wat je nou bedoelt ermee en loop jij alvast wegquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:31 schreef Hetiszover het volgende:
Je had moeten zeggen: "En zo is het goed he"
je opent er een hele topic over... dat is meer moeite dan het uitspreken van de zinquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:26 schreef Perenbomen het volgende:
Hallo fok!ers
Mesnen die moeilijk doen om 5 cent
Doet me denken aan mijn puike avontuur wat reeds beschreven is in een van mijn topics.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:34 schreef Biogarde het volgende:
Je gaat altijd naar de AH, maar was lui en ging naar de Aldi. Leg eens uit?![]()
Ja, ik rij normaal altijd in een BMW, maar zo'n Opel kan ook best.
En daar komt bij dat je niet in het Oostblok woont en je niet kan afdingen in een supermakt. En ja, het is afdingen. En ja, ook als het om 5 cent gaat.
Kortom, TS is een kuttekop.
Bio is gewoon een afkrakerquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:34 schreef Biogarde het volgende:
Je gaat altijd naar de AH, maar was lui en ging naar de Aldi. Leg eens uit?![]()
Ja, ik rij normaal altijd in een BMW, maar zo'n Opel kan ook best.
En daar komt bij dat je niet in het Oostblok woont en je niet kan afdingen in een supermakt. En ja, het is afdingen. En ja, ook als het om 5 cent gaat.
Kortom, TS is een kuttekop.
Bij de Aldi ronden ze niet af.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:30 schreef MaGNeT het volgende:
Er is een truukje om je boodschappen toch legaal voor die 25,50 mee te krijgen.
Maak 2 groepjes van je boodschappen, zodat ze ieder op een naar beneden afgerond bedrag komen als je afrekent.
Leg die apart op de band en reken ze los af. Dan hou je die 5 cent mooi in je zak.
Je vergeet de IJstheequote:Op dinsdag 1 september 2009 22:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
Aldi gangers moeten op hun kleintjes letten.
Paupers, alleen de Golden Power is lekker.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:30 schreef MaGNeT het volgende:
Maak 2 groepjes van je boodschappen, zodat ze ieder op een naar beneden afgerond bedrag komen als je afrekent.
Leg die apart op de band en reken ze los af. Dan hou je die 5 cent mooi in je zak.
Hoe verdeel je 5 cent in twee groepen die je naar beneden afrondt?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ai... Naja, dit truukje werkt verder bij iedere supermarkt waar ze afronden
neequote:Op dinsdag 1 september 2009 21:33 schreef Hyperdude het volgende:
Bij de AH ronden ze het af tot 25,60.
Toch
Je snapt het niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:43 schreef Karammel het volgende:
[..]
[..]
Hoe verdeel je 5 cent in twee groepen die je naar beneden afrondt?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:30 schreef MaGNeT het volgende:
Waarom zei je dat die 5 ct erbij moest als je die niet geeftquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:26 schreef Perenbomen het volgende:
25,55
Ik geef der 25,50
En zei
Sorry die 5 cent moet erbij
quote:Op woensdag 2 september 2009 00:12 schreef boskameel het volgende:
Als je 200 sperziebonen in losse plastic zakjes afrekent (met bon) hoef je in principe ook niks te betalen.
Nee, aangezien je 5 cent gewoon kunt betalen met één muntje.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:33 schreef Hyperdude het volgende:
Bij de AH ronden ze het af tot 25,60.
Toch
jawel, dan ronden ze wel af naar boven!quote:Op woensdag 2 september 2009 00:12 schreef boskameel het volgende:
Als je 200 sperziebonen in losse plastic zakjes afrekent (met bon) hoef je in principe ook niks te betalen.
Gewoon met 50 euro betalenquote:Op woensdag 2 september 2009 00:14 schreef Cmonv het volgende:
[..]
jawel, dan ronden ze wel af naar boven!
Heb ik meegemaakt met een kleine tomaat in de aanbieding
zoals de Lidlquote:Op woensdag 2 september 2009 00:17 schreef marcusa het volgende:
Aldi![]()
hoe ziet dat er van binnen uit eigenlijk?
quote:Op woensdag 2 september 2009 00:17 schreef marcusa het volgende:
Aldi![]()
hoe ziet dat er van binnen uit eigenlijk?
^^ thuiswonend, rijkeluiskind of trollquote:Op woensdag 2 september 2009 00:20 schreef marcusa het volgende:
[..]
hoe ziet de Lidl er van binnen uit dan
Hihi, ik moest lachen!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |