Je ging toch slapenquote:
Kutstewiequote:
Hou is op met je fipo,squote:
Bwhehe.quote:
Jij mag ook komen heur. Mits mooie jurk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
En bedankt..
Nu voel ik me gediscrimineerd
Bij HDM (hockeyclub hier) zit ook Lacrosse. Een meisje waarmee ik gewerkt heb deed dat. Erg gaaf.quote:
Klopt. And I love it.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan was ze wel heel erg bekaktHeb hier eigenlijk nog nooit wat over etiquette gehoord
Bwhehe.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zijn putjesscheppers ook uitgenodigt ?
[quote]Op dinsdag 1 september 2009 20:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wil Gers wel ontmoeten
Jij mag ook komen heur. Mits mooie jurk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
En bedankt..
Nu voel ik me gediscrimineerd
Bij HDM (hockeyclub hier) zit ook Lacrosse. Een meisje waarmee ik gewerkt heb deed dat. Erg gaaf.quote:
Klopt. And I love it.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan was ze wel heel erg bekaktHeb hier eigenlijk nog nooit wat over etiquette gehoord
Uiteraard. Stel dat de wc's verstopt raken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zijn putjesscheppers ook uitgenodigt ?
Ik heb maar een aantal keer op de golfbaan gestaan hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voel me echt zoooo plebs-like door jou
Nee, in Nootdorp.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook in het gooi of wassenaar geboren
Zeg, zullen we weer mergen swarma?quote:
Hockey is dus echt geen kaksport.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:04 schreef Acinonyx het volgende:
Hockey en Polo, kak-sport![]()
en Schermen...Doe dan echt zwaardvechten, das veel vetter
Uiteraard. Stel dat de wc's verstopt raken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehe.
Gers in smoking.![]()
[..]
Jij mag ook komen heur. Mits mooie jurk.
En exvriendinnetjes.![]()
[..]
Bij HDM (hockeyclub hier) zit ook Lacrosse. Een meisje waarmee ik gewerkt heb deed dat. Erg gaaf.
[..]
Klopt. And I love it.
Zondag ga ik met dr dineren. Hopen dat ik geen flater sla.
[..]
Bwhehe.
Gers in smoking.![]()
[..]
Jij mag ook komen heur. Mits mooie jurk.
En exvriendinnetjes.![]()
[..]
Bij HDM (hockeyclub hier) zit ook Lacrosse. Een meisje waarmee ik gewerkt heb deed dat. Erg gaaf.
[..]
Klopt. And I love it.
Zondag ga ik met dr dineren. Hopen dat ik geen flater sla.
[..]
Uiteraard. Stel dat de wc's verstopt raken.![]()
pm me maar, en geef me een notequote:
Ja. Eigenlijk wil ik ook weer op pianoles.quote:
JE MOET ZOTHEID ZIJN QUOTE TAGS FIXEN!!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard. Stel dat de wc's verstopt raken.
[..]
Ik heb maar een aantal keer op de golfbaan gestaan hoor.
[..]
Nee, in Nootdorp.
Een klein dorpje tussen Den Haag en Delft in. En geen kakkerdorp, een boerendorp.
Hell yeah, ik word de Assepoester van t fuifje
En nee, miss m'n huidige din?
-Edit- Eh? Volgens mij doettie raar
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
pm me maar, en geef me een note
Ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
JE MOET ZOTHEID ZIJN QUOTE TAGS FIXEN!!!
Ach toe, doe eens mergen danquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
pm me maar, en geef me een note
Waar zat de fout?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
JE MOET ZOTHEID ZIJN QUOTE TAGS FIXEN!!!
Deal!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:05 schreef Dqod het volgende:
Hell yeah, ik word de Assepoester van t fuifje
En nee, miss m'n huidige din?
-Edit- Eh? Volgens mij doettie raar
quote:
Die naam? Daar komen vast paupersquote:Maak kans op een viptreatment voor het Sexy Motherfucker beachfestival
Lui is ook mijn slechtste eigenschap.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel
Maar laat t maar, ik ben keilui
Nou, ijshockey dan weer niet, maar gewone hockey zie ik altijd alleen maar beoefend worden door mensen die met een rollende Rrrrrr pratenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hockey is dus echt geen kaksport.
Inderdaad, ik wil ook nog leren pianospelen, en gitaarspelen, en skateborden..quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk wil ik ook weer op pianoles.
En waar verdoe ik uiteindelijk me tijd mee? Door hier op fok te zitten.
Whooaahh.. Dat ziet er wel luxe uit zeg!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar zat de fout?
[..]
Deal!
Maar dan gaan we wel naar Des Indes. Lekker om de hoek en je kan er super eten.
Mwoh, zo af en toe doet ze nog mee met een team. Maar niet meer fanatiek, niet meer wekelijks. Daarnaast gaat ze toch voor een half jaar weg.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh begrijpelijk. Wil ze het wel weer oppakken?
O god.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die naam? Daar komen vast paupers
Mijn bestequote:Op dinsdag 1 september 2009 21:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lui is ook mijn slechtste eigenschap.
In een missende openings tagquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar zat de fout?
[..]
Deal!
Maar dan gaan we wel naar Des Indes. Lekker om de hoek en je kan er super eten.
Nee joh, schermpakjes zijn sexyquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kan je trouwens wel vertellen dat je eruit ziet als een retard in zo'n scherm-pakje!
Mijn carnavalsoutfit.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kan je trouwens wel vertellen dat je eruit ziet als een retard in zo'n scherm-pakje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOWIESO DAT JULLIE GAAN FALENOp woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:14 schreef Breathtaking het volgende:
Nice rack heeft Scarlett in the Prestige!
Whut?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:10 schreef Goofisch het volgende:
Trouwens om even in de zweer van de OP te blijven.
Ik ben van plan een bod uit te brengen op een huis in A'dam oud-zuid
Goofisch is dyslectisch shushquote:
Heuy, die heb ik ook.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou, ijshockey dan weer niet, maar gewone hockey zie ik altijd alleen maar beoefend worden door mensen die met een rollende Rrrrrr praten![]()
Gitaarles begint wel weer volgende week.quote:[..]
Inderdaad, ik wil ook nog leren pianospelen, en gitaarspelen, en skateborden..
Het wordt tijd dat we eens met z'n allen een perma-ban aan gaan vragen
Als je je vriendin blij wilt maken moet je daar gaan high teaën.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whooaahh.. Dat ziet er wel luxe uit zeg!!
quote:
Dat is echt het beste hotel hier in Den Haag. Iedereen kent altijd alleen maar het Kurhaus maar dat is zo overrated.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In een missende openings tag
O, dat is maar 100km
That sounds so good.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:17 schreef Zotheid het volgende:
Als je je vriendin blij wilt maken moet je daar gaan high teaën.
Daarna een wandeling over het Voorhout richting het Plein om daar, terwijl bij de ijsbaan "Kiss me" draait, in de regen met elkaar te zoenen. Hierna de weg vervolgen naar huis (zo'n 50 meter) om daar warme chocolademelk te drinken en lekker warm in bed te liggen.
Ludo, hoe zie jij er in het echt uit? Altijd al nieuwsgierig naar geweest.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
High teaën Zotheid? Wil je ons misschien wat vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |