?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:00 schreef Noshiba het volgende:
Wees blij dat hij je geen boete geeft lul. De boete's gaan nog per voet ook.
Waar staat dat dat fout is?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:01 schreef Modus het volgende:
Mensen die iets bewust fout doen en dan de janklul uit gaan hangen als ze er terecht op aan worden gesproken.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:00 schreef Noshiba het volgende:
Zelf is Tim er nogal goed in om te dreigen met boetes.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:00 schreef Noshiba het volgende:
Jatwerk!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:59 schreef TimKuik het volgende:
Ik zit dus in de trein, komt de conducteur langs. Dat gebeurt wel eens.
Die paljas staat dus een beetje kaartjes te controleren bij de mensen voor mij waarna hij zich richting mijn zitplaats snelt. Plots zegt deze heer "Doe je dat thuis ook, met je voeten op de bank zitten?" met een geïrriteerde toon in zijn stem, ik besef me dat ik thuis meestal met mijn voeten op de bank zit. De trein is bijna leeg dus zo erg zal ik mensen er niet mee irriteren/lastig vallen. Dus ik zeg tegen deze knakker "Doe je dat thuis ook, de hele dag kaartjes knippen?".
Bij mij wel, ik had 1 voet en m'n maatje 2 voeten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:03 schreef Thieske het volgende:
[..]
![]()
Dit meen je toch niet serieus he? Per voet.
Ik hoop dat je nog meer kut mongolen op internet ontmoetquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:09 schreef jslavenburg het volgende:
Door kut mongolen als jij krijg ik tyfus. Sterf hondelul
Op 't bordje in de treinquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
?
[..]
Waar staat dat dat fout is?
Houd het schoonquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
?
[..]
Waar staat dat dat fout is?
Dat dus.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jatwerk!
Exacte kopie van een Sjef van Oekelstrip.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |