quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hej Ik zoek de nummers die Pitbull heeft gebruikt als samples in zn nummers.
Voor de mensen die de nummers nog nooit hebben gehoord![]()
quote:
quote:
Kan iemand wat met de links, of willen jullie het anders hebben...?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:37 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.2shared.com/file/7725054/c44ea21f/right_on.html
http://www.2shared.com/file/7725063/7107647f/mi_corenso.html
Kunnen jullie me vertellen hoe deze nummers heten..? Graag met artiest-titel. Youtubelink is ook welkom
Gehoord in disco Havana in Alanya
moest aan deze denken..:quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik zoek een muziek video die uit een standpunt is gemaakt, het lijkt alsof iemand loopt maar het versneld is. Het wordt donker, nacht en weer licht en dag. Het eindigt met een weiland waar stuiterende zwarte ballen zijn als ik het goed heb, was in 2006 ofzo een hit.
Niemand?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:35 schreef Nieners het volgende:
Hoe heet het nummer wat je tegenwoordig op net5 hoort bij de promo va The Closer? Er wordt niet in gezongen.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:09 schreef Curiosity het volgende:
Ik zoek het nummer dat gespeeld wordt tijdens de brand in de Sarah Connor chronicles.
Ik heb al even gezocht maar er is niet echt een naam die direct linkt naar de tekst van het lied.
quote:Op zondag 13 september 2009 13:18 schreef rooie60 het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet dat je op het eind(aftiteling) van de film 'Gran torino' hoort,waarschijnlijk ook door zijn zoon Kyle gemaakt maar hoe heet het? zo móói.
Weer een triest VS filmpjequote:Op zondag 13 september 2009 18:49 schreef bhm het volgende:
Ok, kent iemand het nummer wat onder dit filmpje zit?
quote:Op zondag 13 september 2009 18:49 schreef bhm het volgende:
Ok, kent iemand het nummer wat onder dit filmpje zit?
Gokjequote:Op zondag 13 september 2009 18:30 schreef Euner het volgende:
erhm,
ik zoek een liedje.. en m'n vader zei dat het van de stones was maar ik kan het nergens vinden en weet dus ook niet of het klopt ;p
ik herhinner me maar een klein stukje van het reffrein;
'oeh baby, baby, i love you'
of iets dergelijks..
iemand?
neen neen, komt geeneens het stukje tekst invoor wat ik dacht me te herhinneren :pquote:
Je zegt dat het iets is met baby love you in het refrein is, dit wordt anders toch duidelijk gezongen.quote:Op zondag 13 september 2009 21:02 schreef Euner het volgende:
[..]
neen neen, komt geeneens het stukje tekst invoor wat ik dacht me te herhinneren :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |