Graag gedaanquote:Op donderdag 10 september 2009 22:58 schreef Houniet het volgende:
Fair enough, thnx man.
Mos Def rapping Close Edge in Dave Chappelle's carquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:13 schreef Edwinuss het volgende:
Bij de 2e aflevering van het 1e seizoen van The Dave Chappelle Show doet Mos Def een nummer in de auto bij Dave Chappelle, maar ik kom er niet achter hoe dat nummer heet. Ik vraag me dan ookal vanaf 2004 af hoe dat nummer heet
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:13 schreef Edwinuss het volgende:
Bij de 2e aflevering van het 1e seizoen van The Dave Chappelle Show doet Mos Def een nummer in de auto bij Dave Chappelle, maar ik kom er niet achter hoe dat nummer heet. Ik vraag me dan ookal vanaf 2004 af hoe dat nummer heet
[ afbeelding ]
Misschien iets van "De Liederen van Hadewijch"quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:05 schreef henkie1978 het volgende:
Ik zoek: een nummer dat ik enkele maanden geleden op een zondagmiddag op de radio hoorde.
Gezongen door: 1 of 3 vrouw(en), misschien wel Els Janssens, Agnes de Graaff en Els Van Laethem
Het is een oud (middeleeuws) lied over een ridder en liefde en bedrog enzo, maar het is in oud Nederlandsch dus wat lastiger te verstaan.
Ja dat denk ik wel, maar welke, op internet kan ik niet het nummer vinden dat ik zoek en om nou die 4 cd box te kopenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:37 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Misschien iets van "De Liederen van Hadewijch"
http://www.folkforum.nl/content/view/10759/161/
Hier kun je naar 2 previews van Hadewijch luisteren: http://www.emusic.com/alb(...)wnload/11092410.htmlquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:51 schreef henkie1978 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel, maar welke, op internet kan ik niet het nummer vinden dat ik zoek en om nou die 4 cd box te kopen
Merciquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:57 schreef based het volgende:
[..]
Mos Def rapping Close Edge in Dave Chappelle's car
Wat voor soort muziek? Wordt erbij gezongen? Man of vrouw? Engels of andere taal? En als er wordt gezongen, weet je dan ongeveer wat ze zingen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:29 schreef Joeri. het volgende:
Hey, Ik heb me speciaal aangemeld voor deze vraag. Ik kan dus een liedje niet vinden. Ik heb meer dan 10 variaties van titels ingevoert in Youtube maar zonder resultaat.
Het liedje heet iets van Lagothic/lakottic/lacotik of iets dergelijks, het heeft een catchy beat, best een bekende. Het liedje is denk ik ook vrij nieuw.
Help mij aub, ik zit echt in een dip omdat ik het liedje niet kan vinden/beluisteren.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:47 schreef kvd het volgende:
[..]
Wat voor soort muziek? Wordt erbij gezongen? Man of vrouw? Engels of andere taal? En als er wordt gezongen, weet je dan ongeveer wat ze zingen?
Ik snap je, da's alleen de muziek waar ik geen verstand van heb....ik hoop dat iemand anders je kan helpen....quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:28 schreef Joeri. het volgende:
Er wordt niet veel gezongen als er wordt gezongen is het door een man in het engels, het gaat echt om de beat/duintje. Ik denk dat het wel Popmuziek is, qua genre zou ik naar techno neigen, maar het is niet een standaart techno liedje met opbouw ofzo. Ik denk dat het liedje een beetje om de beat is gebouwd/gebaseerd als je begrijpt wat ik bedoel.
[..]
quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:33 schreef defibrillator het volgende:
Hey,
Ik zoek een nummer waarvan iemand zei dat ie dacht dat het van dj Chuckie was maar ik kan 't niet vinden.
Het heeft een hoog tempo en gaat van hoog naar laag: Tu tutudututudutu tu tu tu pa pa papapa pa -stop- papapa pa pa -stop- papapapa pa pa pa tu tutudutudutu tu tu tu etc..
quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:33 schreef defibrillator het volgende:
Hey,
Ik zoek een nummer waarvan iemand zei dat ie dacht dat het van dj Chuckie was maar ik kan 't niet vinden.
Het heeft een hoog tempo en gaat van hoog naar laag: Tu tutudututudutu tu tu tu pa pa papapa pa -stop- papapa pa pa -stop- papapapa pa pa pa tu tutudutudutu tu tu tu etc..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |