Och wees maar niet bangquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:10 schreef Mirjam het volgende:
ik heb m'n bestelling expres in 2 laten splitsen, 2 items per pak, maar het is iets groter dan gewoon een sleutelhanger o.i.d.
ben stiekem wel een beetje zenuwachtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
je weet wat er met dion gebeurd is he, die heeft er ook 1 besteldquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Och wees maar niet bangKomt wel over
Ik ben nog in onderhandeling met jack over de prijs, http://item.taobao.com/au(...)36fc5.jhtml?cm_cat=0
Dit heeft een wat grotere kans pak denk ik![]()
Ik weet hetquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je weet wat er met dion gebeurd is he, die heeft er ook 1 besteld
oh, okquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Maar die van Dion was ook wat groter
![]()
mcwops heeft ook dezlefde als mij gekocht, en die heeft hem al ontvangen zonder problemen
Oke, prima! Ik ben benieuwd! In ieder geval al bedankt voor wat je al gedaan hebt!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:49 schreef Downstar het volgende:
Inmiddels is de eeuwen lange mail verstuurd naar jack
ik hoop dat ze t een beetje begrijpen..
Ik heb 2 opties erin gezet;
1. Jack zet de ipods op zn site ; en geeft ons een Couponcode zodat alleen wij ( fok( de mensen uit het lijstje) ) de Code kunnen gebruiken omdat we 10+ bestellen.. ( dan gaan de orders dus allemaal apart ; betalen we apart ; en hebben we aparte verzend adressen; en iedereen heeft zijn eigen kleur kunnen kiezen dan.) [ lijkt me handigste ]
2. Jack stuurt iedereen die een Ipod wil ; een Paypal check naar zijn paypal
Met het verzoek om het bedrag voor de ipod te betalen; vervolgens betaal je het ; en jack stuurt het naar je op..
( dit lijkt me niet echt handig ; ik denk dat jack dan fouten gaat maken in wie welke kleur wil etc , tevens moet hij dan alle Paypal adressen van iedereen in t lijstje krijgen...)
Nu wachten op een email terug ; ik hou jullie op de hoogte
Slaapze allemaal
Het zou bij de douane kunnen liggen. Een collega van mij heeft dat een keer gehad. Dan krijg je van zelf een bericht! Moet je alleen wel boete betalen. Ik hoop dat voor jou dat het gewoon lang onderweg is!quote:Op woensdag 2 september 2009 00:09 schreef sweetlady-o het volgende:
Heb voor het eerst sinds tijden een rariteitje met DX. Ik heb 2 bestellingen die beiden op de 20ste van de vorige maand verzonden zijn, de ene heb ik al een tijdje binnen maar van de ander ontbreekt ieder spoor. Het probleem is dat die twee pakketjes bij elkaar horen ( een mp3 speler en een in-ear headphone, die in-ear headphone heeft trouwens de beste kwaliteit die ik tot nu toe ben tegengekomen) Weet iemand wat het kan zijn?
Geen boetequote:Op woensdag 2 september 2009 00:16 schreef Pixelodion het volgende:
[..]
Het zou bij de douane kunnen liggen. Een collega van mij heeft dat een keer gehad. Dan krijg je van zelf een bericht! Moet je alleen wel boete betalen. Ik hoop dat voor jou dat het gewoon lang onderweg is!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:00 schreef Mirjam het volgende:
er zijn van mij ook 2 DP pakketjes onderweg, hoop dat ze er niet uitgepikt worden ja
Nu het in de krant staat denkt iedereen in een keer: "Oh oh, douane?".quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:10 schreef Mirjam het volgende:
ik heb m'n bestelling expres in 2 laten splitsen, 2 items per pak, maar het is iets groter dan gewoon een sleutelhanger o.i.d.
ben stiekem wel een beetje zenuwachtig
quote:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.634 ?quote:Op woensdag 2 september 2009 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag de kapotte houden, even betere lijm kopen want hij valt toch steeds weer uit elkaar. En ik was juist zo blij dat ik een roze had
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |