abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72357832
ik heb m'n bestelling expres in 2 laten splitsen, 2 items per pak, maar het is iets groter dan gewoon een sleutelhanger o.i.d.
ben stiekem wel een beetje zenuwachtig
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72357886
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:10 schreef Mirjam het volgende:
ik heb m'n bestelling expres in 2 laten splitsen, 2 items per pak, maar het is iets groter dan gewoon een sleutelhanger o.i.d.
Och wees maar niet bang Komt wel over

Ik ben nog in onderhandeling met jack over de prijs, http://item.taobao.com/au(...)36fc5.jhtml?cm_cat=0

Dit heeft een wat grotere kans pak denk ik

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2009 23:15:05 ]
pi_72358211
Jack in krant wat een held
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_72358255
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Och wees maar niet bang Komt wel over

Ik ben nog in onderhandeling met jack over de prijs, http://item.taobao.com/au(...)36fc5.jhtml?cm_cat=0

Dit heeft een wat grotere kans pak denk ik
je weet wat er met dion gebeurd is he, die heeft er ook 1 besteld
pi_72358357
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:22 schreef Mirjam het volgende:

[..]

je weet wat er met dion gebeurd is he, die heeft er ook 1 besteld
Ik weet het Maar die van Dion was ook wat groter
mcwops heeft ook dezelfde als mij gekocht, en die heeft hem al ontvangen zonder problemen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2009 23:25:52 ]
pi_72358369
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik weet het Maar die van Dion was ook wat groter
mcwops heeft ook dezlefde als mij gekocht, en die heeft hem al ontvangen zonder problemen
oh, ok
pi_72359109
Inmiddels is de eeuwen lange mail verstuurd naar jack

ik hoop dat ze t een beetje begrijpen..

Ik heb 2 opties erin gezet;

1. Jack zet de ipods op zn site ; en geeft ons een Couponcode zodat alleen wij ( fok( de mensen uit het lijstje) ) de Code kunnen gebruiken omdat we 10+ bestellen.. ( dan gaan de orders dus allemaal apart ; betalen we apart ; en hebben we aparte verzend adressen; en iedereen heeft zijn eigen kleur kunnen kiezen dan.) [ lijkt me handigste ]

2. Jack stuurt iedereen die een Ipod wil ; een Paypal rekening naar zijn paypal
Met het verzoek om het bedrag voor de ipod te betalen; vervolgens betaal je het ; en jack stuurt het naar je op..
( dit lijkt me niet echt handig ; ik denk dat jack dan fouten gaat maken in wie welke kleur wil etc , tevens moet hij dan alle Paypal adressen van iedereen in t lijstje krijgen...)

Nu wachten op een email terug ; ik hou jullie op de hoogte

Slaapze allemaal

[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 02-09-2009 00:26:07 ]
pi_72359143
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:49 schreef Downstar het volgende:
Inmiddels is de eeuwen lange mail verstuurd naar jack

ik hoop dat ze t een beetje begrijpen..

Ik heb 2 opties erin gezet;

1. Jack zet de ipods op zn site ; en geeft ons een Couponcode zodat alleen wij ( fok( de mensen uit het lijstje) ) de Code kunnen gebruiken omdat we 10+ bestellen.. ( dan gaan de orders dus allemaal apart ; betalen we apart ; en hebben we aparte verzend adressen; en iedereen heeft zijn eigen kleur kunnen kiezen dan.) [ lijkt me handigste ]

2. Jack stuurt iedereen die een Ipod wil ; een Paypal check naar zijn paypal
Met het verzoek om het bedrag voor de ipod te betalen; vervolgens betaal je het ; en jack stuurt het naar je op..
( dit lijkt me niet echt handig ; ik denk dat jack dan fouten gaat maken in wie welke kleur wil etc , tevens moet hij dan alle Paypal adressen van iedereen in t lijstje krijgen...)

Nu wachten op een email terug ; ik hou jullie op de hoogte

Slaapze allemaal
Oke, prima! Ik ben benieuwd! In ieder geval al bedankt voor wat je al gedaan hebt!!
pi_72359297
Ik ken een aantal mensen die regelmatig dingen bij chinese webshops bestellen, vooral op het gebied van badminton en games. Nog nooit geen problemen gehad. Rackets en kleding komen gewoon over en de controlers en games ook.

Wel moet ik aangeven dat de pakketjes er vaak uitzien alsof ze gewoon persoonlijk zijn. Gewoon bruin papier er omheen en veel stempels en zegels. Heel rommelig allemaal, maar gewoon binnen gekomen!
pi_72359634
Heb voor het eerst sinds tijden een rariteitje met DX. Ik heb 2 bestellingen die beiden op de 20ste van de vorige maand verzonden zijn, de ene heb ik al een tijdje binnen maar van de ander ontbreekt ieder spoor. Het probleem is dat die twee pakketjes bij elkaar horen ( een mp3 speler en een in-ear headphone, die in-ear headphone heeft trouwens de beste kwaliteit die ik tot nu toe ben tegengekomen ) Weet iemand wat het kan zijn?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_72359802
quote:
Op woensdag 2 september 2009 00:09 schreef sweetlady-o het volgende:
Heb voor het eerst sinds tijden een rariteitje met DX. Ik heb 2 bestellingen die beiden op de 20ste van de vorige maand verzonden zijn, de ene heb ik al een tijdje binnen maar van de ander ontbreekt ieder spoor. Het probleem is dat die twee pakketjes bij elkaar horen ( een mp3 speler en een in-ear headphone, die in-ear headphone heeft trouwens de beste kwaliteit die ik tot nu toe ben tegengekomen ) Weet iemand wat het kan zijn?
Het zou bij de douane kunnen liggen. Een collega van mij heeft dat een keer gehad. Dan krijg je van zelf een bericht! Moet je alleen wel boete betalen. Ik hoop dat voor jou dat het gewoon lang onderweg is!
pi_72360103
Zowel naar Jack als Rachel gemaild voor een product via Taobao en de prijs van de eerste is $15 lager dan die van de tweede Goed afgesproken daar.
pi_72360149
jack is altijd goedkoper merk ik idd
pi_72360696
Zou ik nog op de lijst kunnen of ben ik te laat? Zo ja, Blauw Nano 8GB graag Mooi spul.
pi_72361391
Pakketje lossen...
oooh gaat dat zo.
  FOK!fotograaf woensdag 2 september 2009 @ 07:37:22 #66
145146 Andyy
pi_72362296
quote:
Op woensdag 2 september 2009 00:16 schreef Pixelodion het volgende:

[..]

Het zou bij de douane kunnen liggen. Een collega van mij heeft dat een keer gehad. Dan krijg je van zelf een bericht! Moet je alleen wel boete betalen. Ik hoop dat voor jou dat het gewoon lang onderweg is!
Geen boete
gewoon invoerkosten + btw als je pakketje meer dan 120 euro ofzo is
pi_72362325
Jah, ik snap het ook niet waar jullie je zorgen overmaken, ik heb ook nog een trui van Humooooor(merk) op de post. Maar voor 20 euro kan je best GENUINE een soortgelijke trui kopen(in china) dus daar gaan ze echt niet over zeiken zolang het maar geen ralph lauren voor 2 euro is of zo. Verder zit ik netjes onder de 22 euro dus mag ik vrij invoeren
pi_72362869
Onder voorbehoud van de uiteindelijke prijs en kwaliteit van het product, heb ik intresse in een blauwe iPot.
pi_72363548
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:00 schreef Mirjam het volgende:
er zijn van mij ook 2 DP pakketjes onderweg, hoop dat ze er niet uitgepikt worden ja
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:10 schreef Mirjam het volgende:
Nu het in de krant staat denkt iedereen in een keer: "Oh oh, douane?".
De douane is echt niet dom en die weten ook wel dat er allerlei illegale shit in die pakketjes zitten, echter hebben ze er geen fluit aan want daar kunnen ze geen geld op vangen, en dat is wat ze willen.
In Australië en Canada pikken ze er echt heel veel uit als je even rond leest op de DX forums, Nederlandse douane ziet er gewoon geen brood in.

[ Bericht 3% gewijzigd door Granaatappel op 02-09-2009 09:47:00 ]
pi_72363656
Nou de MP3 speler gaan we zeker bij Jack bestellen aangezien dit zijn prijs is voor 1 unit

http://item.taobao.com/au(...)60e7f302aef81d.jhtml
31.64$ including shipping cost
  woensdag 2 september 2009 @ 10:08:23 #71
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72364055
onder voorbehoud van betere interface bestel ik behalve de gele ook de lila 8gb
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_72364155
Ik krijg een nieuwe wiebelbloem
Tap tap tap
pi_72364163
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg een nieuwe wiebelbloem

Ik wil hem binnen hebben. Leuk op kantoor (komen dan naast me sea monkeys die ook nog niet binnen zijn)
pi_72364191
Ik mag de kapotte houden, even betere lijm kopen want hij valt toch steeds weer uit elkaar . En ik was juist zo blij dat ik een roze had .
Tap tap tap
  woensdag 2 september 2009 @ 11:06:26 #75
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_72365328
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag de kapotte houden, even betere lijm kopen want hij valt toch steeds weer uit elkaar . En ik was juist zo blij dat ik een roze had .
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.634 ?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')