Ik heb het niet zo op Azie, maar de service is er spreekwoordelijk geweldig.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:48 schreef Yi-Long het volgende:
De KFC in Yuen Long: ben ik geweest
Beetje moeilijk te zien wat er gebeurt op het filmpje, maar er zullen altijd wel fastfood-restaurants tussen zitten die niet ideaal met het voedsel omgaan.
Dit gaat gewoon weer een flink relletje worden in Hong Kong, en vervolgens gaat de kwaliteit gewoon omhoog bij dit soort restaurants.
Wat me altijd wel is opgevallen in HK is dat normaal gesproken de kwaliteit van de fastfood-restaurants daar echt veel hoger ligt dan hier in NL: bijna altijd gewoon vers en warm, en ze zijn er ook constant bezig om de tafels op te ruimen en schoon te maken etc.
Ik ben gek op azie (de ontwikkelde landen/plaatsen dan natuurlijk)quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Azie, maar de service is er spreekwoordelijk geweldig.
Het eten is inderdaad formidabel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben gek op azie (de ontwikkelde landen/plaatsen dan natuurlijk)
Voor een paar euro kun je vrijwel overal al knap eten, met uitstekende service. Ideaal.
Mjah, ik ga zelf sowieso niet uit naar bar's en disco's enzo, dus kom weinig hoeren tegen...quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het eten is inderdaad formidabel.
Maar ik vind de Aziaten veelstedruk. En uitgaan daar betekent tussen alleen maar hoeren zijn, vreselijk. Nee, het trekt mij gewoon niet.
Ligt er een beetje aan waar je uitgaat. Als ik uitga met locals kom ik geen hoeren tegen zelfs niet in Thailand. Als ik echter naar de wat bekendere toeristen gebieden ga kom ik ze soms wel tegen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het eten is inderdaad formidabel.
Maar ik vind de Aziaten veelstedruk. En uitgaan daar betekent tussen alleen maar hoeren zijn, vreselijk. Nee, het trekt mij gewoon niet.
Hangt er echt vanaf waar je heen gaat, en wanneer. Ik ben de afgelopen jaren regelmatig in Hong Kong geweest, maar vooral door de week is het wel te doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:04 schreef Rejected het volgende:
Enige nadeel in HK dat het overal de hele dag door propvol is!Heel vaak geen zitplaats als je even wat wil gaan eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |