abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72348613
Cellphone video taken by a deliveryman at the KFC in Yuen Long Plaza in Hong Kong.

The deliveryman told Hong Kong's Next Magazine that in order to get off work on time, staff turn off the ovens, throw away the unsold food, and start cleaning up. During this time if a customer walks in, employees will pick up the food from the trash and serve it to customers. The restaurant's manager apparently More..allows this to save money.

The outrageous behaviour is said to have been the combined result of young workers, low wages, and the shop management's demand to make their branch an 'A grade' one by saving costs.

klik hier voor filmpje

Ik vind het niet echt een duidelijk filmpje hoor. Ik zie haar wel een hamburger ofzo pakken, maar weer weg gooien, om dan weer iets van een kassabon ofzo te pakken.

[ Bericht 17% gewijzigd door Mylene op 01-09-2009 18:41:06 ]
pi_72348678
Burger King?
pi_72348709
Half bericht?
Bron?
pi_72348710
Waarom zet je Burger King in de titel neer terwijl het KFC is?
Hekel aan Burger King?
pi_72348737
Ja, sorry, ik heb het al aangepast.
pi_72348761
Ik zag Burger King
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_72348771
Mcdonalds ziet er ook niet uit zoals op de plaatjes, zal vast ook mee gegooid zijn,
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  dinsdag 1 september 2009 @ 18:48:24 #8
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72348932
De KFC in Yuen Long: ben ik geweest

Beetje moeilijk te zien wat er gebeurt op het filmpje, maar er zullen altijd wel fastfood-restaurants tussen zitten die niet ideaal met het voedsel omgaan.

Dit gaat gewoon weer een flink relletje worden in Hong Kong, en vervolgens gaat de kwaliteit gewoon omhoog bij dit soort restaurants.

Wat me altijd wel is opgevallen in HK is dat normaal gesproken de kwaliteit van de fastfood-restaurants daar echt veel hoger ligt dan hier in NL: bijna altijd gewoon vers en warm, en ze zijn er ook constant bezig om de tafels op te ruimen en schoon te maken etc.
pi_72351838
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 18:48 schreef Yi-Long het volgende:
De KFC in Yuen Long: ben ik geweest

Beetje moeilijk te zien wat er gebeurt op het filmpje, maar er zullen altijd wel fastfood-restaurants tussen zitten die niet ideaal met het voedsel omgaan.

Dit gaat gewoon weer een flink relletje worden in Hong Kong, en vervolgens gaat de kwaliteit gewoon omhoog bij dit soort restaurants.

Wat me altijd wel is opgevallen in HK is dat normaal gesproken de kwaliteit van de fastfood-restaurants daar echt veel hoger ligt dan hier in NL: bijna altijd gewoon vers en warm, en ze zijn er ook constant bezig om de tafels op te ruimen en schoon te maken etc.
Ik heb het niet zo op Azie, maar de service is er spreekwoordelijk geweldig.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 1 september 2009 @ 22:52:19 #10
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72357169
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb het niet zo op Azie, maar de service is er spreekwoordelijk geweldig.
Ik ben gek op azie (de ontwikkelde landen/plaatsen dan natuurlijk)
Voor een paar euro kun je vrijwel overal al knap eten, met uitstekende service. Ideaal.
pi_72359171
Dat dit kan in Nederland Hong Kong.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_72359213
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:52 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik ben gek op azie (de ontwikkelde landen/plaatsen dan natuurlijk)
Voor een paar euro kun je vrijwel overal al knap eten, met uitstekende service. Ideaal.
Het eten is inderdaad formidabel.

Maar ik vind de Aziaten veelstedruk. En uitgaan daar betekent tussen alleen maar hoeren zijn, vreselijk. Nee, het trekt mij gewoon niet.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 2 september 2009 @ 00:11:12 #13
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72359676
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar ik vind de Aziaten veelstedruk. En uitgaan daar betekent tussen alleen maar hoeren zijn, vreselijk. Nee, het trekt mij gewoon niet.
Mjah, ik ga zelf sowieso niet uit naar bar's en disco's enzo, dus kom weinig hoeren tegen...
En ik heb me in HK ook niet echt gestoord aan 'te drukke aziaten' ofzo.
  woensdag 2 september 2009 @ 07:43:13 #14
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_72362320
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan waar je uitgaat. Als ik uitga met locals kom ik geen hoeren tegen zelfs niet in Thailand. Als ik echter naar de wat bekendere toeristen gebieden ga kom ik ze soms wel tegen.

Druk ja het is super druk in Azie.
mai pen rai
pi_72365289
Enige nadeel in HK dat het overal de hele dag door propvol is! Heel vaak geen zitplaats als je even wat wil gaan eten.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:23:20 #16
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72365696
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:04 schreef Rejected het volgende:
Enige nadeel in HK dat het overal de hele dag door propvol is! Heel vaak geen zitplaats als je even wat wil gaan eten.
Hangt er echt vanaf waar je heen gaat, en wanneer. Ik ben de afgelopen jaren regelmatig in Hong Kong geweest, maar vooral door de week is het wel te doen.
Uiteraard is het op sommige momenten op sommige plekken ook krankzinnig druk, maar goed, dan probeer ik ook te voorkomen dat ik daar dan ben, en ga ik naar andere, rustigere plekken ...
pi_72370735
Ach. KFC in HK was al eens in het nieuws gekomen als de slechts betalende werkgever van alle fastfood tenten (4HKD/u 35 eurocent dus tegenover gemiddeld 5.5HKD van mcdonalds/bk)

Dus ik kan me best voorstellen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')