Je wilde wel serieus meer over dat meisje weten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat?Hoezo dat? Ik meen niet alles serieus hoor.
Je bent een beetje een angsthaasje?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind mensen nou eenmaal snel eng![]()
..
Je wilt niet weten hoe ik mezelf meer dan de helft van de tijd ervaar
Nigga please.quote:
Nee hoorquote:
Zeker ben ik dat.. Ook ben ik heel verlegen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent een beetje een angsthaasje?
[..]
Nigga please.
Jezus, wat denk je wel niet over mij?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders doe jij het wel.
Ik werk nooit in een hotel.
Leeuwenhorst. Noordwijkerhout.quote:
Die gast is daar echt een buitenbeentje, dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ik vind het wel een leuk idee
Gers naar een gala.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat dat een teleurstelling gaat worden.
Jezus, wat denk je wel niet over mij?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders doe jij het wel.
Ik werk nooit in een hotel.
Leeuwenhorst. Noordwijkerhout.quote:
Die gast is daar echt een buitenbeentje, dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ik vind het wel een leuk idee
Gers naar een gala.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat dat een teleurstelling gaat worden.
Wat betekend dat?quote:
Ik ben filantropisch van aard, mensen interesseren me.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Je wilde wel serieus meer over dat meisje weten.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jezus, wat denk je wel niet over mij?
Waarom niet, best leuk werk hoor.
Gers naar een gala.
Als ik een vriendinnetje heb kijk ik niet eens naar een andere vrouw.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]dat wil je niet weten.
Ik denk dat het zwaar is.
Okeeee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |