quote:
Maar die chauffeur bracht jou wel (redelijk in de buurt van) waar je zijn moest. Of pak je de volgende keer toch maar de fiets?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:19 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zat vanmiddag in de bus maar wat ik nu weer meemaakte!! ON_GE_LO_FE_LIJK!!
Zat vanmiddag in een bus vanaf delft centraal en die lul rijdt gewoon volgas door rood en komt ook nog op de verkeerde baan. Hij heeft het opeens door en gaat eerst 2 minuten midden op die baan wachten voordat die hem in zijn achteruit zet en falend de busbaan pakt..
Veolia
Sowieso buschauffeur zijn
Het deel van het OV is overgenomen door Veolia. Ik zie die bussen tegenwoordig hier door Den Haag rijden.quote:
Rijden daar gewoon. Sowieso vanaf centraal richting den haag. Delft zelf in zou ik niet weten.quote:
Die groene waren mooierquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het deel van het OV is overgenomen door Veolia. Ik zie die bussen tegenwoordig hier door Den Haag rijden.
Lelijke pauperdingen.
Alles was van de Connexxion, op tram 1 na.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:27 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dat dus?
Het is de HTM die daar rijdt.![]()
Ik heb het opgezocht, het is echt pas 2 dagen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het deel van het OV is overgenomen door Veolia. Ik zie die bussen tegenwoordig hier door Den Haag rijden.
Lelijke pauperdingen.
Geen idee, ik kom niet zo vaak in bussen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die groene waren mooierHoewel de binnenkant wel beter is met dat rode. Alleen een airco had wel gemogen. En geen vieze kanker lucht meer als je naast die bus staat
En ik maar denken dat waar trams komen, bussen ook komen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alles was van de Connexxion, op tram 1 na.
(Waarom weet ik dit?)
Ja kan wel kloppen. Toen ik van het weekend met de bus moest was het nog wel een Connexxionbus. Toen stond er wel reclame in dat het zou veranderen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:29 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht, het is echt pas 2 dagen.
http://www.denhaag.nl/smartsite.html?id=65257
De bussen die in Delft rijden waren volgens mij allemaal van Connexxion. Ik heb in elk geval nog nooit een HTMbus in Delft gezien.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:30 schreef woutabest het volgende:
[..]
En ik maar denken dat waar trams komen, bussen ook komen.
Ik heb ervaring met het besturen van iets grootsquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:30 schreef Ploertendoder het volgende:
Fouten maken is menselijk en dat begrijpt TS nietTsja, door rood rijden is niet goed natuurlijk, maar je kwam toch op je bestemming? Anders word je zelf even buschauffeur en dan weet je hoe dat is om zo'n groot ding te besturen
Nu je het zegt, ik kan me inderdaad niet bedenken welke bus naar delft gaat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De bussen die in Delft rijden waren volgens mij allemaal van Connexxion. Ik heb in elk geval nog nooit een HTMbus in Delft gezien.
Nou ja.. misschien was hij nieuwquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met het besturen van iets groots![]()
Het ging niet alleen om door rood rijden.. Ook het wachten op die weg overdwars waardoor niemand erdoor kon stoorde mij. En bij haltes vragen welke baan hij moest nemen om bij het goede bordje te komen..
Zijn allemaal nieuwquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:37 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nou ja.. misschien was hij nieuwDat kan toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |