Klein kind.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:18 schreef DuTank het volgende:
Heerlijk toch, al die kansloze verhalen lezen en dan gaan lopen kutten
Durf je wel? Mensen uitlachen met echte problemen? Een beetje de stoere internetheld uithangen en je echte lelijke kop niet durven laten zien, ik walg van dat soort types. De volgende keer gaat mij stem weer mooi naar de diertjes.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:18 schreef DuTank het volgende:
R&P en dan met name Relaties & Liefde!
quote:
Neequote:Op dinsdag 1 september 2009 18:18 schreef DuTank het volgende:
het kost wat geld, maar dan heb je wat...quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:32 schreef UncleErnie het volgende:
Mensen hebben niet nog niet genoeg tijd om hun kutklonen weer van password te voorzien. Verder blijf je natuurlijk een kansloze kutuser, Dutank. Waarom hebben ze je ban opgeheven?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:23 schreef swarmahoer het volgende:
dat betekendt dat het goed gaat met de fokkers
ik vroeg me al af, wie de eerste zou zijn, die dat zou verbeterenquote:
Betekent met een 'd'.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:23 schreef swarmahoer het volgende:
dat betekend dat het goed gaat met de fokkers
Spellingsnazi'squote:
Hoe falender de verhalen, hoe beter!quote:
Dat betekent dat fokkers die daar ooit hebben gepost zelfmoord hebben gepleegd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:23 schreef swarmahoer het volgende:
dat betekend dat het goed gaat met de fokkers
Pesten is overdreven hoor, een kutopmerking posten mag toch best? Of van die onzin adviezen geven?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja, alleen om te lurken niet om te pesten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |