Thx ;D dit is echt de meest positieve KLB-reactie die ik ook van me leven heb gezienquote:
O sorryquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:01 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Thx ;D dit is echt de meest positieve KLB-reactie die ik ook van me leven heb gezien!
Ik heb het slechter gehoord.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:00 schreef AlligatorNL het volgende:
Tuurlijk wel, 500 euro bruto per maand. Kon niet beter wensen (behalve minimumjeugdloon ofc)
Op mijn stage destijds werd al meteen duidelijk gemaakt aan mij dat ik dat soort onzin dus nooit en te nimmer zou hoeven doen (en dat zou ik ook sowieso niet gedaan hebben, dus dat kwam goed uit...). Iedereen haalde gewoon zijn eigen drinken, en maakte zijn eigen kopietjes. Uiteraard neem je af en toe wel iets mee voor anderen die iets hadden uitgeprint, maar dat ging altijd wederzijds.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:04 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dat kan je pas na afloop van je stage zeggen, als je voor de hele afdeling koffie hebt gehaald en duizenden kopietjes heb gemaakt.
Ironisch, in een topic over vooroordelen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:04 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dat kan je pas na afloop van je stage zeggen, als je voor de hele afdeling koffie hebt gehaald en duizenden kopietjes heb gemaakt.
Alleen maar de stoere internetheld uit kunnen hangenquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:17 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
serieus reageren in klb-topiques_
...en daarom is het beter dan school. S'avonds ook geen huiswerk, dus dat scheelt ook.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:22 schreef Rosbief het volgende:
Stagelopen is kut, heel de dag zielig in een hoekje achter de pc zitten wachten totdat het 17:00 uur is
En werken komt op hetzelfde neer, alleen dan voor onbepaalde tijd![]()
Beter dan school?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...en daarom is het beter dan school. S'avonds ook geen huiswerk, dus dat scheelt ook.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Alleen maar de stoere internetheld uit kunnen hangen
Ik had twee geweldige stage periodes. Misschien komt het doordat ik wel een leuke opleiding hadquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:22 schreef Rosbief het volgende:
Stagelopen is kut, heel de dag zielig in een hoekje achter de pc zitten wachten totdat het 17:00 uur is
En werken komt op hetzelfde neer, alleen dan voor onbepaalde tijd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |