Die kun je helaas (voor jou) niet kiezen. De finale gaat tussen twee andere films.quote:Op woensdag 18 november 2009 04:15 schreef Super_Fucker het volgende:
Faces of Death
http://www.imdb.com/title/tt0077533/
OKquote:Op woensdag 18 november 2009 04:36 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Die kun je helaas (voor jou) niet kiezen. De finale gaat tussen twee andere films.
Volgens mij moet je de rest van het topic ook even lezen en dan even aan het downloaden slaan. Je hebt nog heel wat te bekijken.quote:Op woensdag 18 november 2009 04:42 schreef Super_Fucker het volgende:
OK
Heb niet het hele topic doorgelezen. De films die in de 'finale' zijn heb ik niet gezien.
Faces of Death (IV) is de ziekste film die er tot nu toe bestaat
Juist ja, kom terug op je zestiende verjaardag.quote:Op woensdag 18 november 2009 04:42 schreef Super_Fucker het volgende:
[..]
OK
Heb niet het hele topic doorgelezen. De films die in de 'finale' zijn heb ik niet gezien.
Mee eens. Flowers Of Flesh And Blood(40 minuten lang een nog levend persoon langzaam aan stukjes zagen) en August Underground Mordum(met oa een ass rape van een dood klein meisje) waren zieker.quote:Op zondag 22 november 2009 17:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
maar uiteindelijk vind ik geen van beide in de finale thuis horen.
Daar ben ik het van harte mee eens.quote:Op zondag 22 november 2009 18:35 schreef Falco het volgende:
Salo wint overtuigend
op sommige stukjes redelijk ralle stukjes, maar al met al viel het best meequote:Op vrijdag 27 november 2009 10:29 schreef planethugo het volgende:
ik heb Martyrs op de planning staan. De beschrijving is nogal goor, klopt dit of valt het wel mee
quote:Op maandag 7 september 2009 13:47 schreef oxylus11 het volgende:
Ik stem voor Irreversible. In de bios destijds kreeg bij je ticket een A4tje erbij waarin je gewaarschuwd werd voor de verkrachtingsscene.
faces of death de films zijn gebaseerd op waargebeurde dingen toch ?quote:Op woensdag 18 november 2009 04:42 schreef Super_Fucker het volgende:
[..]
OK
volgens mij hoef je dat niet te vertellen, want iedereen kent hem wel hierquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:06 schreef aegir_de_viking het volgende:
Martyrs zit in de top 5 van mijn meest zieke films.
Het verhaal van het Franse Martyrs is verdeeld in twee delen.
Het eerste deel van de film gaat over Lucie, een meisje dat als kind gemarteld is. Over het waarom en hoe weten we tot dan toe niks, we krijgen wel flashbacks te zien van Lucie als klein meisje. Als klein meisje is ze ontsnapt uit de handen van haar martelaars en in het heden is ze bezig met wraak nemen op haar mogelijke ontvoerders van toen. Ze wordt geholpen Anna, een jonge vrouw waar ze vriendschap mee heeft gesloten vijftien jaar geleden na haar ontsnapping.
De tweede helft neemt een andere wending, een meer horror-achtige wending. Ik wil niet teveel weggeven want dat zou de plot teveel verklappen, maar de beelden zijn best aangrijpend en gruwelijk.
Have fun
haha geeft niet ! beter 1 teveel dan te weinigquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:17 schreef aegir_de_viking het volgende:
Door al mn enthousiasme voor de film heb ik idd iets te snel gepost![]()
Zal voortaan eerst maar es de rest van de berichtjes lezen
Tournament is al best wel afgelopen, hoor.quote:
Ohquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Tournament is al best wel afgelopen, hoor.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:59 schreef Mister1977 het volgende:
Oh, worden er geen zieke films meer gemaakt? Jammer.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Tournament is al best wel afgelopen, hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |