Standaard limiet van 2500 geloof ik. Maar die is in no-time bijgeplust, mocht het nodig zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:14 schreef Adelante het volgende:
Wat is de limiet van je Visa als er 20 man mee willen doen?
Ik weet dan weer niet wat de kosten voor verzending naar Melmac zijn, trouwens.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat klinkt wel oké, dus misschien dat ik wel 1 of 2 items wil mee bestellen.
ik bekijk dat morgen ff, moet nog ff bespreken of ik wat extra budget krijg van me ouders. zou 200$ kunnen zijn.quote:
Even vooropgesteld: ik maak morgen een topic aan met instructies. Ik ga niet wachten op mensen die nog geen geld hebben of dat soort zaken. Dus als je mee wilt doen zul je morgen moeten weten voor welk bedrag en of je dat bedrag beschikbaar hebt om aan mij over te maken. Ik zal de dan geldende wisselkoers van m'n creditcard gebruiken om het bedrag in euro's vast te stellen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:39 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik bekijk dat morgen ff, moet nog ff bespreken of ik wat extra budget krijg van me ouders. zou 200$ kunnen zijn.
Persoonlijk zou ik in jouw geval voor de L gaan, denk ik...quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:24 schreef flappiewappie het volgende:
Ik wou zoieso al gaan bestellen, dus alle kosten die gedeeld kunnen worden prima. Ik doe wat mij betreft dus ook mee.
Nog een vraagje over de size chart;
Ik heb eigenlijk alles in muscle fit maat M, dat past op zich goed, alleen is het (door fitness) wat krapper geworden.
Vaak is maat L opeens veel groter had ik het idee.
Mijn borst omtrek is exact 100cm op dit moment, volgens de size chart val ik dan binnen de M (muscle fit), maar wel net op het randje. Doe ik er verstandig aan om het iets losser te dragen (vind ik ook comfortabeler eigenlijk) of is het dan opeens erg los?
Hoe krijg ik die clearance ook alweer in de nieuwste firefox?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ga eens even kijken of er nog wat moois in de clearance staat.
Hoe kom je tegenwoordig met Firefox in de clearance sectionquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ga eens even kijken of er nog wat moois in de clearance staat.
318 dollar 50 :-)quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:32 schreef wiseguy79 het volgende:
Maar voor welk bedrag kan ik je noteren?
Je moet even je bedrag doorgeven aan wiseguy voor hoeveel geld je wilt bestellen, morgen volgt er een topic van wiseguy met verdere instructies.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:02 schreef Cortax het volgende:
Ik zou graag ook 2 à 3 artikelen meebestellen, met de inkoopactie. Hoe gaat het in z'n werk? PM naar wiseguy wat ik wil hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |