Zo vonden wij dat de tweede hier ook maar Ruben moest hetenquote:Op donderdag 24 september 2009 17:20 schreef Ynske het volgende:
Thomas en Mike, hebben ze meteen een eigen show
Dan ga je je nog verbazenquote:Op donderdag 24 september 2009 17:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Thomas & Thomas!!
Ik geloof niet dat ik van jouw soort lijstjes ben, TroelMaar ik kan best geloven dat jouw baby straks Job, Jacob oid zal gaan heten
Thomas en Zeven.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Thomas & Thomas!!
Ik geloof niet dat ik van jouw soort lijstjes ben, TroelMaar ik kan best geloven dat jouw baby straks Job, Jacob oid zal gaan heten
Fibie?OMG! Lijkt op bifiquote:Op donderdag 24 september 2009 11:37 schreef Vicky het volgende:
Van de week gelezen in de krant:
Bik, broertje van Pippi en Fibie
Nee joh! méisjesnamen die zijn pas moeilijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:21 schreef Lishe het volgende:
Thomas en David.
Elmar? Vind ik ook een grote naam.
jongensnamen zijn zo moeilijk!
(en I <3 kinderboeknamen!)
hey! jat je nou gewoon mijn Dorisquote:Op donderdag 24 september 2009 20:42 schreef Jore het volgende:
Ik vind meisjesnamen ook veel makkelijker. Ik wil graag een Doris, of een Isolde. Of een Maria of een Nora. Of een Silke.
Isisquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:23 schreef oh-oh het volgende:
Luna Jade en Stella
Luna Jade en Nova
Luna Jade en Ilja.
Luna Jade en Naomi
Luna Jade en Lotus
Luna Jade en Liv / Liz
en de eerste heette loser, de tweede runnerup en de derde dus finalequote:Op donderdag 24 september 2009 22:33 schreef lady-wrb het volgende:
ah daar is het weer, ik was het topic kwijt.
hier in de buurt is een meisje geboren met de naam "finale"
zou pa nu een knoopje laten leggen ?
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Isis
Rune
Isa
Lente
Yentl
Willow
Rose/Rosa
Sterre
Hokeypokey
En wedden dat het wordt uitgesproken als finally.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:33 schreef lady-wrb het volgende:
ah daar is het weer, ik was het topic kwijt.
hier in de buurt is een meisje geboren met de naam "finale"
zou pa nu een knoopje laten leggen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |