Die met die haren die van die troonrede. Weet ik veel hoe je dat mens aan moet spreken. Bee in de volksmond.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ZKH de koningin?HKH dan toch zeker
![]()
maar dat is inderdaad een gedoe dan als je het ietsje anders wilt dan gebruikelijk...
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:08 schreef MeNicole2 het volgende:
Hier stond van de week in de krant: D-Djermy!!
En zouden ze m dan Diedjee noemen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:08 schreef MeNicole2 het volgende:
Hier stond van de week in de krant: D-Djermy!!
k mis tommy en annikaquote:Op donderdag 24 september 2009 11:37 schreef Vicky het volgende:
Van de week gelezen in de krant:
Bik, broertje van Pippi en Fibie
Chananja is een bijbelse naam volgens mij. Ik had vroeger een meisje in de klas wiens vader dominee was, zij heette Zecharja en haar zus Chananja. Dat werd als Ganan-ja uitgesproken. Haar roepnaam was Nanja, dus vrij 'normaal'.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:58 schreef oh-oh het volgende:Ik las laatst ergens iets over een Chananja en Denzel, en ik dacht dat het over twee honden ging en vond de namen dus wel ergens heerlijk grappig en over de top en zo ( Shaneeeyneey stijl zeg maar ).
Tot ik er achterkwam dat eerstgenoemde het baasje was van Denzel![]()
![]()
Echt waar
Dyslexiequote:Op donderdag 24 september 2009 13:00 schreef ferrari_rood het volgende:
kwam deze week tegen een 3-ling
Dyiana, Aldin en Melisa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |