abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 26 maart 2010 @ 13:45:50 #176
187254 Giertje
lets all make believe
pi_79607592
beter komt dat uit op cd
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  vrijdag 26 maart 2010 @ 17:40:32 #177
139330 TNA
For the stars that shine
pi_79616680
quote:
MUSIC: Teenage Cancer Trust Concert 2010

On: ITV2 (UK ONLY)

Date: Monday 5th April 2010

Time: 6:00 pm to 7:00 pm (1 hour long)

Alex Zane and Laura Whitmore present highlights from a special series of concerts in aid of the Teenage Cancer Trust.
Dat wordt vast wel op usenet gegooid. Hopelijk komt er nog een aparte registratie van Noels deel.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 17:42:40 #178
139330 TNA
For the stars that shine
pi_79616753
Trouwens, Gem en Jay Darlington (die Jezus look-a-like) speelden gisteravond dus gewoon met Noel mee. Frappant, aangezien Gem schijnbaar met Liam aan een nieuw album werkt.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 18:12:27 #179
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_79617772
quote:
Asked who was his ultimate frontman, he said: “Noel Gallagher. What makes a good frontman? Behaving yourself, and not jumping around like a b******.”
Bron.

Wat aardig.
quote:
He boasts: “There’s Elvis, then there’s me. I couldn’t say which of the two is best.”
quote:
Liam then called Noel the “most overrated man in history”.
Weer wat minder aardig.
2000 light years from home
  zaterdag 27 maart 2010 @ 02:27:40 #180
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_79635141
die liam-solo-style boeit mij eigenlijk helemaal niet, net als z'n kleding lijn

hup noel
pi_79644974
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 17:42 schreef TNA het volgende:
Trouwens, Gem en Jay Darlington (die Jezus look-a-like) speelden gisteravond dus gewoon met Noel mee. Frappant, aangezien Gem schijnbaar met Liam aan een nieuw album werkt.
Gem en Noel waren altijd vrienden, dat heeft er niks mee te maken dat ze in een andere band zitten.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 16:23:01 #182
139330 TNA
For the stars that shine
pi_79645993
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 15:37 schreef Schieganger het volgende:

[..]

Gem en Noel waren altijd vrienden, dat heeft er niks mee te maken dat ze in een andere band zitten.
Als die vriendschap zo hecht was, kun je je ook afvragen waarom hij met Liam een nieuw album opneemt.
pi_79646487
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:23 schreef TNA het volgende:

[..]

Als die vriendschap zo hecht was, kun je je ook afvragen waarom hij met Liam een nieuw album opneemt.
persoonlijke keuze, hij vond het nog wel leuk in de band. Het is niet alsof het oorlog is tussen Liam en Noels band, Noel kon gewoon niet meer in de band zitten.

Of vind jij dat hij één kant moet kiezen? Als Noel zou zeggen:"Niet meedoen met de band anders ben je mijn vriend niet meer." is Noel fout bezig.
pi_79759011
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:23 schreef Aisumasen het volgende:
Absolute Radio doet verslag van de Teenage Cancer Trust-optredens, en zal op maandagavond van 20:00 tot 21:00 Nederlandse tijd hoogtepunten van het optreden uitzenden: http://www.absoluteradio.co.uk/event/782
Verplaatst naar vanavond. Over 10 minuten dus.

http://www.absoluteradio.co.uk/listen/
pi_79759524
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 19:51 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Verplaatst naar vanavond. Over 10 minuten dus.

http://www.absoluteradio.co.uk/listen/
Na de reclame !
pi_79759803
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:02 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Na de reclame !
...En nieuws, weer en David Bowie dus
pi_79760457
2 tracks....
pi_79760617
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:20 schreef Aisumasen het volgende:
2 tracks....
En toch blijf ik luisteren, pff Hopen dat het een beetje de goede zijn dan maar...
pi_79760976
Gelijk één van de hoogtepunten, mooi . Binnenkort dus waarschijnlijk meer tracks.
pi_79761087
Concert was trouwens echt FU-CKING MENTAL, eigenlijk niet in woorden uit te drukken!
pi_79761188
Het publiek bleef doorzingen aan het eind van "Whatever", dat was geweldig.
pi_79761403
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:31 schreef Spelvout het volgende:
Concert was trouwens echt FU-CKING MENTAL, eigenlijk niet in woorden uit te drukken!
Verslag?

Whatever was tof !
pi_79761474
Klopt, dat was echt vet!

Maar het concert lijkt op een of andere manier al zo lang geleden Als ik terugdenk kan ik niet voorstellen hoe geweldig het was, zó geweldig was het!

Hopen dat ze het op dvd uitbrengen zodat ik wat meer herinneringen naar boven kan brengen, ik had het te druk met m'n vetste nacht ooit te beleven
pi_79761642
Ik was er vrijdag, en kan ook zeggen dat het absoluut briljant was. De aankondiging werd gedaan door niemand minder dan Roger Daltrey. De sfeer was perfect, iedereen zong alles mee als ware anthems. Of hij nu "Wonderwall" of "Rockin' Chair" speelde, overal werd even enthousiast op gereageerd. Was verrast om Gem te zien, en ook Jay Darlington (die af en toe werd toegezongen met "JEEEEEUSSSS" ). Sowieso was het chaos bij de zitplaatsen vooraan. Mensen die stonden, mensen die wilde zitten maar niets meer konden zien, mensen die in een rijtje stonden te wachten op vooraan een foto te maken...

Noel had wat technische problemen met z'n gitaar, waardoor hij zelfs plots het podium verliet. Eén van de nummers in het midden van de set brak hij zelfs af. Het koor was erg goed op z'n plek. Treffend, maar niet te dominant aanwezig. Zelfde geldt voor het strijkorkest, enkel op bepaalde nummers. Ik kon het niet geloven toen hij "Digsy's Dinner" begon te spelen, en de mensen om mij heen ook niet. Ander absoluut hoogtepunt was gelijk in het begin van de set: "Talk Tonight". En "Half The World Away", zelfs de handklapjes werden massaal meegedaan. En natuurlijk uitsmijter "Don't Look Back In Anger".
pi_79761727
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef Spelvout het volgende:
Klopt, dat was echt vet!

Maar het concert lijkt op een of andere manier al zo lang geleden Als ik terugdenk kan ik niet voorstellen hoe geweldig het was, zó geweldig was het!

Hopen dat ze het op dvd uitbrengen zodat ik wat meer herinneringen naar boven kan brengen, ik had het te druk met m'n vetste nacht ooit te beleven
Er zullen vast wel goede beelden van komen! Tof overigens, dat je zegt dat je het te druk had met je vetste nacht ooit te beleven... Dat vind ik tegenwoordig zo erg, mensen die alles staan te filmen/steeds mensen aan het bellen zijn, zonder er zelf van te genieten
Man, ik klink oud zo
pi_79761793
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:42 schreef Aisumasen het volgende:
Ik was er vrijdag, en kan ook zeggen dat het absoluut briljant was. De aankondiging werd gedaan door niemand minder dan Roger Daltrey. De sfeer was perfect, iedereen zong alles mee als ware anthems. Of hij nu "Wonderwall" of "Rockin' Chair" speelde, overal werd even enthousiast op gereageerd. Was verrast om Gem te zien, en ook Jay Darlington (die af en toe werd toegezongen met "JEEEEEUSSSS" ). Sowieso was het chaos bij de zitplaatsen vooraan. Mensen die stonden, mensen die wilde zitten maar niets meer konden zien, mensen die in een rijtje stonden te wachten op vooraan een foto te maken...

Noel had wat technische problemen met z'n gitaar, waardoor hij zelfs plots het podium verliet. Eén van de nummers in het midden van de set brak hij zelfs af. Het koor was erg goed op z'n plek. Treffend, maar niet te dominant aanwezig. Zelfde geldt voor het strijkorkest, enkel op bepaalde nummers. Ik kon het niet geloven toen hij "Digsy's Dinner" begon te spelen, en de mensen om mij heen ook niet. Ander absoluut hoogtepunt was gelijk in het begin van de set: "Talk Tonight". En "Half The World Away", zelfs de handklapjes werden massaal meegedaan. En natuurlijk uitsmijter "Don't Look Back In Anger".
Klinkt héél erg tof !
pi_79762405
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:44 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Er zullen vast wel goede beelden van komen! Tof overigens, dat je zegt dat je het te druk had met je vetste nacht ooit te beleven... Dat vind ik tegenwoordig zo erg, mensen die alles staan te filmen/steeds mensen aan het bellen zijn, zonder er zelf van te genieten
Man, ik klink oud zo
Klopt!
Ik heb in 2009 in de HMH een aantal filmpjes gemaakt (hooguit 1:30 lang, en twee hele nummers) maar de kwaliteit is toch om te huilen met een fotocameratje, die fout wou ik niet nog een keer maken Heb nu twee of drie filmpjes van een halve minuut om de sfeer vast te leggen (overigens wel zonder naar dat kleine rotschermpje te kijken, gewoon live ).

Waar zat/stond je ergens Aisumasen? Ik zat helemaal bovenaan in vak w, naast 3 van die lompe engelsen die de heletijd een yell probeerde te starten (Noeeeel! *klap klap klap*, Noeeeel! *klap klap klap*) maar het lukte ze niet echt

En één keer best hard D'You Know What I Mean geroepen wat volgensmij best wel goed te horen was

edit:
En nu dat ik het ergens teruglees op 'inet herinner ik me het weer, een stukje naar onder links van ons stond ook zo'n gast een tijdje Liaaam! te roepen

[ Bericht 1% gewijzigd door Spelvout op 30-03-2010 21:01:30 ]
pi_79762734
Circle S, ergens vooraan. Prima zicht. De stomdronken Engelsen vond ik wel bijdragen aan de sfeer, hoort er toch een beetje bij .
pi_79763367
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79763479
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:01 schreef Aisumasen het volgende:
Circle S, ergens vooraan. Prima zicht. De stomdronken Engelsen vond ik wel bijdragen aan de sfeer, hoort er toch een beetje bij .
Haha ja, ik klaag er ook niet over

edit:
Een paar foto's:







[ Bericht 8% gewijzigd door Spelvout op 30-03-2010 21:22:56 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')