Als het goed is deze zomer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:30 schreef Rnie het volgende:
Wanneer komt liam zijn album uit? of is dat nog niet bekend?
Hoe duur zijn die kaarten eigenlijk?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:35 schreef Spelvout het volgende:
Ik wou op de donderdag gaan maar bij de voorverkoop was het binnen 3 minuten compleet uitverkocht. Ik heb toen met veel refreshen en veel geluk nog twee kaartjes voor vrijdag weten te bemachtigen
Noel, here i come!
Hangt af van de plaatsen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:51 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die kaarten eigenlijk?
Ah, thanks! Volgens mij heb je dan een geweldig uitzichtquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:58 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Hangt af van de plaatsen.
Ik heb £50 betaald voor circle seats.
[ afbeelding ]
Arena/Stalls = £75
Circle = £50
Circle Restricted View = £35
Gallery Standing = £35
Bij gallery standing sta je nog boven de circle seats:
[ afbeelding ]
Ik zit ergens op de stoelen tussen dat boogje, bovenste rij
Vast welquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:16 schreef TNA het volgende:
Hopelijk krijgt hij er na die twee gigs weer meer zin in dan het afgelopen half jaar.
vind t wel mooiquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:33 schreef Arn0 het volgende:
Zozo, wint Oasis een award, bedankt Liam zijn broer nog niet eens en gooit hij de award gewoon weg..![]()
"This is for the best fucking fans in the world".quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:14 schreef Giertje het volgende:
vraag me af wat ie nou weer te schelden had
quote:Regarding Peter Kay's comment...
Listen up fat fuck as a real northerner I was brought up 2 say shit 2 people's faces not behind their back. Live forever LG
http://twitter.com/liamgallagher/status/9237577581
Damnquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:33 schreef Arn0 het volgende:
Zozo, wint Oasis een award, bedankt Liam zijn broer nog niet eens en gooit hij de award gewoon weg..![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:48 schreef Aisumasen het volgende:
Zeg, "Digsy's Dinner" is toch eigenlijk niet eens zó slecht?
Hahaquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:51 schreef TNA het volgende:
[..]
NeeHad zó van de Beatles kunnen zijn
Hij refereert aan een argumentje met een bezoeker van de brit awards, iets met drankjes omgooien. Ik las ook ergens dat het ging over de Brit Awards 2007 waar hij het glaasje van Noels verloofde omgooide of zo. Op het eind gilt hij iets over Class A drugs. Wat een baasquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:42 schreef Merkie het volgende:
Heeft iemand een idee wat Liam precies zegt? Versta er niks van.
Oh, Rockin' Chair, gisteren herontdekt,quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:54 schreef Spelvout het volgende:
Rockin' Chair, Sunday Morning Call, She Is Love, She's Electric
Uiteraard Oasis gewoon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |