Het blijven classics. We hebben de term classic dan ook nog niet gedefinieerd, echter weet ik wel zeker dat alle tunes die hier vandaag zijn gepost classics zijn, of nog even tijd nodig hebben om dit te bereiken.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:41 schreef Yorrit het volgende:
[..]
wat lul je deze plaat komt na 13 jaar nog tantoehard
Jup, omdat ik rond die tijd net begonnen ben zijn mijn classics ook anders. Al heb ik gelukkig wel een aantal van de invloedrijkste platen mogen horen.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:53 schreef Yorrit het volgende:
tsja het is maar hoe je het bekijkt ook, intereseer me vanaf 2003/2004 ook niet meer in drum n bass, dus de vetste klassiks komen wmb van de periode tot 2001
Tijdloos deze ep, ten tijde van dit nummer had menig grote naam zijn eigen versie hiervan waar hunquote:
Geniale plaat idd!quote:
quote:
Tech Itch begon daar hehe.quote:
Pendulum heeft wat mij betreft toch echt wel betere platen...quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:10 schreef mediaconsument het volgende:
Overigens de beste plaat van Pendulum. Hierna is het rap bergafwaarts gegaan.
Dit nummer is echt GENIAAL!!!!quote:
Voor dat soort epische pareltjes mag je mij midden in de nacht wakker maken.quote:
Idd, schandalig dat Piper nog niet was genoemd!quote:
Nu dus wel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:34 schreef mediaconsument het volgende:
Kan alleen helaas geen vid vinden van sunchase - mayday (vip). Dat nummer is episch en bruut!
Niet echt oud maar ook behoorlijk bruut...quote:
Kwaliteit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:23 schreef mrcool het volgende:
Nog wat oudjes!
Nog wat ouds uit de stal van Moving Shadow!![]()
Die kende ik helemaal niet. Die is echt gruwelijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:37 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Kwaliteit.![]()
Moest trouwens net aan dit nummer denken toen ik aan dit topic dacht.
Jammer dat die nooit gereleased is.
Die heb ik hun destijds nog live horen draaien, geniale shit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:16 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Die kende ik helemaal niet. Die is echt gruwelijk.
Ook erg nice inderdaad!quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:22 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Die heb ik hun destijds nog live horen draaien, geniale shit.![]()
Ewun heeft overigens ook een dergelijk gruwelijke kraker uitgebracht.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:26 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ook erg nice inderdaad!
Allemaal goede toevoegingen voor mijn (te karige) dnb collectie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |