Die is echt wreedquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:34 schreef mediaconsument het volgende:
Ik zal deze ook maar posten, voordat hij vergeten word.
Yeah.quote:
Oei, geniale shit. Alles van Full Cycle is eigenlijk wel kwaliteit!quote:
Oei, krijg moeite om niet te gaan dansen.quote:
http://www.rolldabeats.com/search/title/curbquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:01 schreef SicSicSics het volgende:
Bad Company
Van wie was 'Curbcrawler' ook alweer. Ook best een vette plaat!
Nice!quote:
Circles was volgens mij de eerste plaat die ik hoorde.quote:
Yeah, wist toen ook nog totaal niet wat dit voor muziek was. Heeft dan een lange tijd geduurd voordat ik hier echt mee bezig ben gegaan. Breakbeats zijn verslavend haha, vooral die snelle.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:10 schreef The_whitest_boy_alive het volgende:
Leuke eerste plaat om mee te beginnenVolgens mij was digital nation van Bad Company een van mn'eerste dnb platen.
Zijn live optreden op LwL vorig jaar was wel vet!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:10 schreef mediaconsument het volgende:
Overigens de beste plaat van Pendulum. Hierna is het rap bergafwaarts gegaan.
Ik begon ergens rond die tijd, iets van 5 van die major leagues meegemaakt en een heel stel PRSPCT feesten in Nighttown. Heb ook therapy sessions meegemaakt in Rotterdam.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zijn live optreden op LwL vorig jaar was wel vet!
Ik heb nog niets gezien van Ed Rush (& Optical) en Andy C. F*ck man, ik ga der vanavond een paar opzoeken. Dat is echt TE lang geleden dat ik de Major League en Black Out feestjes af struinde. Ik denk dat 2003 mijn laatste is geweest.
haha zeker, Casema Etalage kanaal!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:09 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Circles was volgens mij de eerste plaat die ik hoorde.
Dan voor de zekerheid nog een knaller van de Dillinja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:24 schreef SicSicSics het volgende:
En Dillinja natuurlijk!
Hoewel dit (bijna) geen DnB meer is!
Kermit moet dat ook!quote:
WHAT THE FUCK is dit voor troepquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |