w000ttt!!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:43 schreef Silenus het volgende:
Sno naar Bristol!![]()
![]()
![]()
Het is bevestigd door Ajax!
Bierrrrrrrrrrr
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:52 schreef Silenus het volgende:
Even lijstje updaten, aangezien we nu gemiddeld één transfer per tien minuten hebben:
Bij:
Pantelic (Hertha BSC)
Kerlon (Internazionale)
Weg:
Bodul (Sparta, verhuur)
van der Heijden (Willem II, verhuur)
Sno (Bristol City, verhuur)
Dit tot zover bevestigd door Ajax.
Dankje, filmpje is gelukkig niet vaker dan 7 keer voorbij gekomenquote:
Oh, sorry. Ben geen frequent bezoeker van dit stukje proza op het web.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:53 schreef GieJay het volgende:
[..]
Dankje, filmpje is gelukkig niet vaker dan 7 keer voorbij gekomen
Kiwoequote:Op dinsdag 1 september 2009 14:53 schreef Seam het volgende:
Ben wel eens benieuwd wie die tweede Balkan speler is.
Jammer dat we nu wel een overvol middenveld hebben.
Die gaat naar Jong Ajax toch?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:54 schreef s0k het volgende:
Wat we met kerlon moeten is mij een raadsel
Je zit toch niet stiekem filmpjes van onze nieuwe spelers te zoeken hequote:Op dinsdag 1 september 2009 14:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ben geen frequent bezoeker van dit stukje proza op het web.
dan zou ik het allemaal al een stuk beter begrijpenquote:
Jij snapt wel meer niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:54 schreef Fortitudo het volgende:
sno is gewoon een uitstekende speler voor engelse competitie. snap niet dat het bij ajax niet goed ging.
Je browser laadt uit de cache, pakt dus hetgeen hij opgeslagen heeft, denk ik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoezo zie jij dat eerder dan ik het zie?
Ben je stiekem de webmaster?
1991quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:00 schreef Silenus het volgende:
Ajax huurt Eduardo
Ajax heeft overeenstemming bereikt met José Eduardo de Araújo, voetbalnaam Zé Eduardo. De huurovereenkomst gaat direct in en heeft een looptijd heeft van één seizoen, tot en met 30 juni 2010. De Braziliaan speelde de afgelopen seizoenen bij Cruzeiro EC en wordt gehuurd van Maga Esporte Club SC.
Eduardo werd geboren op 16 augustus 1991 in Andradas, Brazilië. De middenvelder wordt toegevoegd aan de selectie van Jong Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |