quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:16 schreef leetzors het volgende:
En waarom praat jij met zulke mensen?
Überhaupt als uberhaupt schrijvenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
Straattaal uberhaupt!
Maar wel schattig opzich, ze hebben niet door hoe ze voor lul staan.
RaKtE L4TsT BiJ HeT StOpLiGt oP D3 mOtOr aN De pRaT MeT En n3gEr nA$T M3 oP 3n hAyAbUs4 ( 1)quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:18 schreef De_Vink het volgende:
Raakte laatst bij het stoplicht op de motor aan de praat met een neger naast me op een Hayabusa (1)
Zegt hij tegen mij:"Spange bike swa! Hoe lang heb jij je ribi al?" Pas na 2x "ribi?" van mijn kant zei hij:"Je weet wel man, je rijbewijs...(2)
Omdat ik hier thuis een studiotje heb, waar geregeld mensen komen opnemen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:16 schreef leetzors het volgende:
Breezahtranslatorquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:18 schreef Edwinuss het volgende:
kOmT Er 3N WiLeK3UrIgE NeGeRt oNlInE R4StA$ mEt kRaLtJuHs eNzO
KoMt11!11 HiHi lOl *OnE LuV* hIj tOg m3t 3N ShItLoAd aN $tRaTaL 4n
fAkA
MaNg
rU$TiG
Ai
oNeLuV
LaTs
W4RoM I$ aBn zO MoEiLiJk vOr sOmIgE M3Ns3n
kL4Gt?!!?! LoL DuZz *OnE LuV* bN Je bLiNd
lAtS????!!? lOl mAnG!!1! HiHi lOl dUzZ On3lUv jWz (L)!!11 hIhI LoL *oNe lUv*
komt er wat ik denk dat er komt?quote:
het komt dom over, dat is iets andersquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:26 schreef Breathtaking het volgende:
Alsof het zo moeilijk te begrijpen is, kom op zeg!
xDquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:16 schreef leetzors het volgende:
Ow shit, iemand ontkracht de klacht even.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:26 schreef Breathtaking het volgende:
Eerste keer dat ik dat naar mn kop kreeg geslingerd,quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:26 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom vind je het dom overkomen? Vind je het ook dom als Nederlandse mensen onderling Engels spreken? Iedereen heeft recht op een eigen manier van zelfexpressie, en als ze dat willen doen d.m.v. dit soort straattaal moeten ze dat vooral doenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het komt dom over, dat is iets anders
Gefeliciteerd, je hebt een onoverkomelijke fout in mijn tekst ontdekt als gevolg van mijn eigen luiheid.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Überhaupt als uberhaupt schrijven
Leuk voor sollicitatiegesprekken toch of tijdens het schrijven van je sollicitatiebrief!quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het komt dom over, dat is iets anders
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt een onoverkomelijke fout in mijn tekst ontdekt als gevolg van mijn eigen luiheid.
Voor jou is er taart!
[ afbeelding ]
Goèie Shit ouwe,quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
RaKtE L4TsT BiJ HeT StOpLiGt oP D3 mOtOr aN De pRaT MeT En n3gEr nA$T M3 oP 3n hAyAbUs4 ( 1)
zEgT HiJ TeGeN MiJsPaNgE BiK3 sWa1!!1111 HiHi lOl dUzZ *oNe lUv* HoE LaNg h3b jOuW J3 rIbI Al???!?!!!? LoL *oNe lUv* P4S Na 2X RiBi??!!?! hIhI LoL DuZz *OnE LuV* vAn mE KaNt zEi hIjJuH WeT WeL M4N J3 rIjBwIj$.(!!!1!!111!1!!!1 hIhI DuZz *OnE LuV* 2)
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:40 schreef JJH het volgende:
Niks mis met straattaal toch?
Ga eens mee met je tijd TS.
En alle andere dialecten op Hoog Nederlands na zeker?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Dat heeft niks met de tijd de maken, straattaal is gewoon pauper. Net als Brabants.
Ja, mensen die in 2009 nog met een dialect praten zijn meestal paupersquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:43 schreef JJH het volgende:
[..]
En alle andere dialecten op Hoog Nederlands na zeker?
Mensen die msn taal op straat pratenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Nog steeds geen lemming 'Mensen die msn taal op straat praten'?
Straattaal is oké, als je 'm even professioneel chillt @ du hoek van du straat jwz.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:40 schreef JJH het volgende:
Niks mis met straattaal toch?
Ga eens mee met je tijd TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |