hellow dames
@Ymme;

een hele fijne dag gewenst! toch bijzonder om de naam van je partner aan te nemen

geniet ervan meid!
@Karin; wat een lief gedichtje!
@Martine, wat vervelend dat je in het ziekenhuis terecht bent gekomen... ik hoop voor je dat de AB snel zijn werk doet en je je snel beter voelt....
@Freecell; lekker stel daar op die pufclub
@Rocka en de rest; jullie smeren dus tegen striae? en heb je het idee dat dat werkt? ik hoor er namelijk hele tegenstrijdige verhalen over?
@mefke, zo leuk die meldplicht!

en dat kleine beetje gerommel is misschien wel het voorwerk al
Over oefenen met infusen prikken en dergelijke; bij ons is de regel dat mensen NOOIT vaker dan 2 keer een poging mogen doen, en dan een goede prikker moeten regelen... (zoals wij

haha)
en ik denk niet dat ik er problemen mee zou hebben als iemand bij mij moest oefenen, want uiteindelijk moeten ook die collega's ervaring krijgen (en daarbij zijn de meeste zwangeren gezond en hebben goede, makkelijk aan te prikken vaten, dus relatief makkelijk om te prikken, dit in tegenstelling tot de meeste oude mensjes die in het ziekenhuis liggen)..
maaaar het liefst zou ik die naald gewoon zelf in mijn arm schuiven hoor....
ik heb wel redelijk geslapen van8, alleen veel plassen... denk dat dat nog vocht is van het vliegen...
en vandaag alweer 23 weken
straks maar weer eens mijn blog bijwerken en een nieuwe buikfoto laten maken door vriendlief