abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 september 2009 @ 09:27:13 #276
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72390799
Happy, er ging zo veel mis en ik was zo buiten mezelf dat ik geen beslissingen kon nemen op dat moment. Als ik dat van tevoren al vast leg hoeft dat niet meer

Klein voorbeeldje: mijn hele armen werden lek geprikt omdat degene die me het infuus moest prikken het gewoonweg nog leren moest. Daar wil ik me niet meer voor lenen. Ik had 6 zwarte plekken op mijn armen incl. vochtbulten omdat het niet goed ging.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72390919
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:25 schreef happyme28 het volgende:

[..]

En dat doet me weer beseffen dat ik niet mag klagen. Eigenlijk heb ik gewoon geluk dat het allemaal tot nu toe zonder 'problemen' verloopt.
Ach, verder heb ik een droomtijd. Ik heb helemaal geen kwaaltjes en ook nooit gehad. Dat ik nu in het ziekenhuis ben voelt dus ook zo raar omdat ik er geen last van heb.. Alleen de kleine krijgt er straks waarschijnlijk last van. En dan nog zal ik me goed voelen

Rocka, ik denk ook niet dat ik straks stagiaires aan mijn bed wil
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72391045
Hmm, van die proef-prikkers zou ik ook niet in mijn buurt hoeven op zo'n moment hoor... hoe komen ze erop om dat te doen? He, deze mevrouw is druk met bevallen maar moet een infuusje... he miep, wil jij es proberen?
  donderdag 3 september 2009 @ 09:40:14 #279
190853 RockabeIIa
pi_72391090
Als dat nou het ergste was... Maar dat was het niet!!!
Maar deze keer ga ik gewoon in een mum van tijd bevallen, zonder kleerscheuren en zonder problemen en lig ik 2 uurtjes erna gewoon lekker thuis in mijn eigen bedje met al mijn mannen
pi_72391143
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Happy, er ging zo veel mis en ik was zo buiten mezelf dat ik geen beslissingen kon nemen op dat moment. Als ik dat van tevoren al vast leg hoeft dat niet meer

Klein voorbeeldje: mijn hele armen werden lek geprikt omdat degene die me het infuus moest prikken het gewoonweg nog leren moest. Daar wil ik me niet meer voor lenen. Ik had 6 zwarte plekken op mijn armen incl. vochtbulten omdat het niet goed ging.
Jeetje, daar kan ik me iets bij voorstellen. Ik wil het ook zeker gaan opschrijven, maar vind het nog wel wat abstract aangezien ik geen idee heb voor wat voor beslissingen je tzt komt te staan. Maar wil ik me zeker in gaan verdiepen.
pi_72391187
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar deze keer ga ik gewoon in een mum van tijd bevallen, zonder kleerscheuren en zonder problemen en lig ik 2 uurtjes erna gewoon lekker thuis in mijn eigen bedje met al mijn mannen
Goed plan...!
pi_72391217
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Als dat nou het ergste was... Maar dat was het niet!!!
Dat vind ik nog eens een goed bevallingsplan!
pi_72391322
Ik ga nooit meer pufcluppen
pi_72391352
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:52 schreef freecell het volgende:
Ik ga nooit meer pufcluppen
Vond je het niet leuk?
pi_72391476
Dat klinkt erg resoluut.... Verklaar?!
pi_72391560
Cool een meisje
Karin wat een mooi en lief gedichtje, ik wordt er zelfs een beetje emo van...
Ymmy en Lijnloos dat is niet zo mooi nieuws sterkte

Dinsdag avond ben ik bij de huisartsenpost beland, was bloed aan t plassen. Bloeddruk was voor mijn doen aan de hoge kant 135/85 (normaal zo rond de 110/60) Urine konden ze niet onderzoeken, zat te veel bloed in.. dus dat moest naar t ziekenhuis. Moest een uur wachten op de uitslag, een van de spannendste uren van mn leven. Uitslag blaasonsteking, dus zit weer aan de AB Tot vanmorgen was puk heel rustig, ik stond net op het punt op de VK te bellen... maar hij verbouwd op dit moment mn buik dus het gaat goed met hem

Anyway het gaat gelukkig goed met Puk vanmiddag weer naar de fysio.
pi_72391617
Oeh, da's schrikken martine en ook niet tof van die blaasontsteking
Wel fijn dat Puk zich even flink meldt!
  donderdag 3 september 2009 @ 10:11:27 #288
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72391722
Oh, wat een schrik martine.
Wist niet dat een BO zo erg kon zijn dat je bloed ging plassen
pi_72391813
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:58 schreef Lijnloos het volgende:
Dat klinkt erg resoluut.... Verklaar?!
Ik woon niet echt in de beste wijk van deze stad en dat was ik even vergeten. Resultaat pufclub, gemiddelde IQ 'ow, ik dacht dat de baby uit je navel kwam'
Ik heb er letterlijk NIETS geleerd.

12 Vrouwen. 10 wilden in het ziekenhuis bevallen, omdat ze thuis volstrekt onveilig vonden, 9 gingen flesvoeding geven omdat dat makkelijker was.
Dat idee zeg maar.

Martine wat ellendig Geen last van je nieren verder?
pi_72391817
Oh jeu Martine, dat is schrikken!
Mooi dat ie het goed doet nu
pi_72391941
Freecell, pff ja dan kan ik me er wel iets bij voorstellen! Wat droevig!

Martine, wat een schrik! Fijn dat je nu zo verbouwd wordt!
pi_72392008
Martine, hopelijk slaat de ab snel aan!
Freecell, ik zou ook niet meer gaan in jouw geval.
Karin, gave gedichtjes!
Happy, klinkt als een heel bekend gat. Komt vanzelf goed!

Rocka, heb al meer mensen gehoord die op zwitsal reageren. Ik vind em ook gewoon niet zo fijn smeren en heb nu creme van de Hema. Die werkt wel. En als je toch wilt blijven smeren met iets kun je ook altijd om basiszalf bij de apotheek vragen. Kost geen drol en daar zit echt helemaal niets in. En ik heb hier altijd een kleine tube cardiflor van vsm liggen. Die smeer ik op echt rode en droge plekjes en dat gaat ook goed. Ik droog trouwens echt uit in de zwangerschap, mijn ellebogen zijn gewoon open zo ruw en droog zijn ze.

En meldt dus...afgelopen dagen moest ik er telkens om een bepaalde tijd uit, vandaag niet en dus tot kwart voor tien liggen maffen. Heerlijk! Nou weet ik niet wat jullie onder gerommel verstaan, maar als je daaronder vage buikpijn en krampjes moet verstaan, dan had ik gisteravond last van gerommel. Het zette niet door, het was niet regelmatig, maar goed, alle kleine beetjes helpen. Toch?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72392227
Oeh Mefke aan de rommel!
  donderdag 3 september 2009 @ 10:35:51 #294
190853 RockabeIIa
pi_72392254
mefke, heerlijk dat je zo lang kunt slapen!

Ik smeer liever effe helemaal niks want alles irriteert, zelf douchen is niet grappig meer...
Heb net wel gebeld met de zwitsal-infolijn en moet het goedje terugsturen. Gaan ze nakijken of het wel goed is. Beetje jammer van die 7 euro (+ de 16 van dat andere potje eucerin om jeuk tegen te gaan, maar dat helpt ook niet dus nu laat ik het gewoon droog). Ik vind het wel erg extreem hoeveel klachten je erover kunt vinden op het web.
pi_72392289
hellow dames

@Ymme; een hele fijne dag gewenst! toch bijzonder om de naam van je partner aan te nemen geniet ervan meid!

@Karin; wat een lief gedichtje!

@Martine, wat vervelend dat je in het ziekenhuis terecht bent gekomen... ik hoop voor je dat de AB snel zijn werk doet en je je snel beter voelt....

@Freecell; lekker stel daar op die pufclub

@Rocka en de rest; jullie smeren dus tegen striae? en heb je het idee dat dat werkt? ik hoor er namelijk hele tegenstrijdige verhalen over?

@mefke, zo leuk die meldplicht! en dat kleine beetje gerommel is misschien wel het voorwerk al

Over oefenen met infusen prikken en dergelijke; bij ons is de regel dat mensen NOOIT vaker dan 2 keer een poging mogen doen, en dan een goede prikker moeten regelen... (zoals wij haha)
en ik denk niet dat ik er problemen mee zou hebben als iemand bij mij moest oefenen, want uiteindelijk moeten ook die collega's ervaring krijgen (en daarbij zijn de meeste zwangeren gezond en hebben goede, makkelijk aan te prikken vaten, dus relatief makkelijk om te prikken, dit in tegenstelling tot de meeste oude mensjes die in het ziekenhuis liggen)..
maaaar het liefst zou ik die naald gewoon zelf in mijn arm schuiven hoor....

ik heb wel redelijk geslapen van8, alleen veel plassen... denk dat dat nog vocht is van het vliegen...
en vandaag alweer 23 weken
straks maar weer eens mijn blog bijwerken en een nieuwe buikfoto laten maken door vriendlief
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 3 september 2009 @ 10:42:12 #296
190853 RockabeIIa
pi_72392441
BJ ik smeer liever niet Als het gebeurt gebeurt het toch wel maar soms is het zo lekker vanwege het contact met de beeb. Die uitslag is trouwens van dat dikke gesmeer van B (buikfototopic) van vorige week...

En wat betreft dat vele geprik in mijn arm: degene die me eigenlijk zou moeten prikken zat in een spoedje oid. Ik was zelf niet bij zinnen genoeg om nee te zeggen na 2-3 x maar 'gelukkig' zag ze zelf al in dat het niet zo lekker ging na 6x...
pi_72392456
BJ, ik smeer niet of nauwelijks tegen striae en ik heb ook nagenoeg geen (nieuwe) striae. Denk persoonlijk wel dat dat komt doordat ik al striae had door mijn overgewicht van eerder. Die vangen de grootste uitrekkingen ( ) op volgens mij. Ik zie namelijk op één plek op mijn buik dat aan de bovenkant van oudere striae wat rode verlengstukjes zijn ontstaan

Heb jij dat niet, van toen je overgewicht had? Dat zou net als bij mij in je voordeel kunnen werken
pi_72392552
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:35 schreef Lijnloos het volgende:
Oeh Mefke aan de rommel!
Ik dacht echt 'wat slikt ze dan voor rommel ' maar je bedoelde rommelen, haha

Oeh, 23 weken schiet op BJ!
Op mij mag best geoefend worden altijd Ik vind het niet erg en zij leren er van.
Ik wens ze alleen veel succes, want zelfs bij het lab moeten ze meestal vaker dan eens prikken.
Mijn aders zijn heel dun (ze pakken meestal een dunnere naald dus ook) en ze rollen wat weg.
pi_72392600
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:35 schreef RockabeIIa het volgende:
mefke, heerlijk dat je zo lang kunt slapen!

Ik smeer liever effe helemaal niks want alles irriteert, zelf douchen is niet grappig meer...
Heb net wel gebeld met de zwitsal-infolijn en moet het goedje terugsturen. Gaan ze nakijken of het wel goed is. Beetje jammer van die 7 euro (+ de 16 van dat andere potje eucerin om jeuk tegen te gaan, maar dat helpt ook niet dus nu laat ik het gewoon droog). Ik vind het wel erg extreem hoeveel klachten je erover kunt vinden op het web.
heb je jeuk van de buikencreme van zwitsal??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72392700
Ik wil niet dat er met me gerommeld word
Ik ben super makkelijk te prikken, maar ik wil gewoon niet dat er on ervaren mensen aan me lopen te kloten.

BJ, jaa! We zijn al 23 weken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')