Ach, verder heb ik een droomtijd. Ik heb helemaal geen kwaaltjes en ook nooit gehad. Dat ik nu in het ziekenhuis ben voelt dus ook zo raar omdat ik er geen last van heb.. Alleen de kleine krijgt er straks waarschijnlijk last van. En dan nog zal ik me goed voelenquote:Op donderdag 3 september 2009 09:25 schreef happyme28 het volgende:
[..]
En dat doet me weer beseffen dat ik niet mag klagen. Eigenlijk heb ik gewoon geluk dat het allemaal tot nu toe zonder 'problemen' verloopt.
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Happy, er ging zo veel mis en ik was zo buiten mezelf dat ik geen beslissingen kon nemen op dat moment. Als ik dat van tevoren al vast leg hoeft dat niet meer
Klein voorbeeldje: mijn hele armen werden lek geprikt omdat degene die me het infuus moest prikken het gewoonweg nog leren moest. Daar wil ik me niet meer voor lenen. Ik had 6 zwarte plekken op mijn armen incl. vochtbulten omdat het niet goed ging.
Goed plan...!quote:Op donderdag 3 september 2009 09:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar deze keer ga ik gewoon in een mum van tijd bevallen, zonder kleerscheuren en zonder problemen en lig ik 2 uurtjes erna gewoon lekker thuis in mijn eigen bedje met al mijn mannen
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:40 schreef RockabeIIa het volgende:Als dat nou het ergste was...
Maar dat was het niet!!!
Maar deze keer ga ik gewoon in een mum van tijd bevallen, zonder kleerscheuren en zonder problemen en lig ik 2 uurtjes erna gewoon lekker thuis in mijn eigen bedje met al mijn mannen
Ik woon niet echt in de beste wijk van deze stad en dat was ik even vergeten. Resultaat pufclub, gemiddelde IQ 'ow, ik dacht dat de baby uit je navel kwam'quote:Op donderdag 3 september 2009 09:58 schreef Lijnloos het volgende:
Dat klinkt erg resoluut....Verklaar?!
Ik dacht echt 'wat slikt ze dan voor rommelquote:
heb je jeuk van de buikencreme van zwitsal??quote:Op donderdag 3 september 2009 10:35 schreef RockabeIIa het volgende:
mefke, heerlijk dat je zo lang kunt slapen!
Ik smeer liever effe helemaal niks want alles irriteert, zelf douchen is niet grappig meer...
Heb net wel gebeld met de zwitsal-infolijn en moet het goedje terugsturen. Gaan ze nakijken of het wel goed is.Beetje jammer van die 7 euro (+ de 16 van dat andere potje eucerin om jeuk tegen te gaan, maar dat helpt ook niet dus nu laat ik het gewoon droog). Ik vind het wel erg extreem hoeveel klachten je erover kunt vinden op het web.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |