Alle zwitsal producten zijn nu bij etos 2 halen 1 betalen, ook de mama serie dusquote:Op donderdag 3 september 2009 07:26 schreef happyme28 het volgende:
Ik krijg ook wat last van uitdroging dus wilde eigenlijk die producten uit de Zwitsal mama serie gaan halen. Ik ben nogal gevoelig voor smeerseltjes dus misschien beter maar iets anders kiezen.
quote:Op donderdag 3 september 2009 07:37 schreef mama_papa het volgende:
[..]
Alle zwitsal producten zijn nu bij etos 2 halen 1 betalen, ook de mama serie dusMisschien heb je er wat aan
Vannacht werd ik weer wakker van de kleineHeerlijk gevoel om een keer niet wakker te worden voor het plassen, maar door de kleine
![]()
Mijn moeder merkte trouwens gisteren op, dat mijn buik echt weer dikker is gewordenGrappig dat mensen dat eerder zien dan jijzelf
Ik schreef het meer als 'ik wilde ze gaan kopen, maar gezien de ervaring van Rocka, kan ik het maar beter niet doen'quote:Op donderdag 3 september 2009 07:37 schreef mama_papa het volgende:
[..]
Alle zwitsal producten zijn nu bij etos 2 halen 1 betalen, ook de mama serie dusMisschien heb je er wat aan
Tsja, ben nog al een controlfreakquote:Op donderdag 3 september 2009 08:53 schreef RockabeIIa het volgende:
happy, ik zou er lekker van genieten dat het allemaal nog effe duurt en je nog helemaal niets hoeftJe hoeft alleen maar te zorgen voor jezelf en de inhoud van je buik en da's toch meer dan genoeg!
Dat speelt indirect ook wel mee. Ik heb naast het gevoel dat ik nu niet veel kan, het gevoel dat ik straks weer zo weinig tijd heb om alles te regelenquote:Op donderdag 3 september 2009 09:01 schreef Sorbootje het volgende:
Ik snap je happy! Maar geloof me, voor je het weet ben je alweer aan het eind van je zwangerschap en dan snap je niet waar al die tijd gebleven is!
Bevallingsplan... oh ja... wat zet je daar allemaal in? Gewoon hoe jij wilt dat het verloopt ofzo?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Oja... bevallingsplan nog afmaken! Dat wordt wel een beetje tijd, geloof ik
30 daagjes nog maar...
Iets meer dan 25 weken ben ik dan. Ze hadden aangeraden om er tussen de 22 en 28e week mee te beginnen dus kwam mooi uit zo.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:17 schreef Sorbootje het volgende:
Bij de ontspanningsoefeningen van de pufclub val ik consequent in slaap. Heerlijk!
Hoeveel weken ben je als je pufclub begint? (ja ik zou het nu zelf kunnen gaan uitrekenen)
Ja dat komt dan inderdaad mooi uit.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Iets meer dan 25 weken ben ik dan. Ze hadden aangeraden om er tussen de 22 en 28e week mee te beginnen dus kwam mooi uit zo.
Rocka, wil je veel anders dan bij B.? Of had je toen geen bevallingsplan? Wel handig om 'ervaring' te hebben denk ik bij het opschrijven wat je precies wilt.
En dat doet me weer beseffen dat ik niet mag klagen. Eigenlijk heb ik gewoon geluk dat het allemaal tot nu toe zonder 'problemen' verloopt.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:21 schreef Vlindur het volgende:
Happy, dat grote gat heb ik niet gehad, ze kwamen er al vrij snel achter dat ik bij een gynaecoloog onder controle moest.. En daar moet ik nu elke 3 weken heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |