abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 september 2009 @ 07:20:48 #251
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72389411
Wat leuk van je moeder, Karin. Volgens mij heb jij die betrokkenheid en het inlevingsvermogen naar je eigen kind toe van haar

ymme, geniet van vandaag ondanks de vervelende berichten gister.

Lijnloos ook zo'n moeilijk bericht...

ik zit dus al bijna een week met een enorm jeukende & vurige uitslag op mijn buik en eigenlijk kan het maar door 1 ding komen: zwitsal mama-crème ...
Gek word ik van die bultjes!!! Heb eucerin mee gekregen op advies van de huisarts maar dat helpt nog niks. En nu eindelijk begint het een beetje in te drogen (maar jeuken doet het nog steeds!).
Ik hoor het nu vaker om me heen, diezelfde klacht.vandaar ook dat ik het schrijf. Als afrader voor anderen.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72389424
Goedemorgen!

Helemaal geen nachtbrakers hier? Heeft iedereen dan zo goed geslapen? Da's fijn!

Wat een lief en mooi gedichtje Karin. Ontroerend!

Ik wil even melden dat ik een superlieve man heb! Ik zat gisteravond te miepen dat ik zo'n zin had in iets romigs met chocola. En dat hadden we natuurlijk niet. En toen is hij voor me in de auto gestapt en heeft hij een chocolademilkshake voor me gehaald 15 km verderop om half twaalf 's avonds. Wat een schatje!
Onder het motto: "Als je niet op een onlogisch tijdstip iets onlogisch bij de Mc Donalds hebt moeten halen is je vrouw ook niet echt zwanger geweest"

Nou en dan ga ik nu mijn hoofd toonbaar maken en naar mijn werk. Vandaag niet meer meegerekend (als een dag al begonnen is hoef je hem niet meer mee te rekenen ) moet ik nog viereneenhalve dag werken.

* Sorbootje Zet kruisje op kalender
pi_72389445
Goedemorgen allemaal, hier wat ongemakkelijk geslapen en hubbie is ziek dus dat help ook niet. Maar goed, we gaan gewoon door. Begin wat last te krijgen van mijn liezen met lopen. Het eerste lichamelijke klachtje eigenlijk, dus ik hoop dat het niet doorzet.

Rocka, bedankt voor de tip. Ik krijg ook wat last van uitdroging dus wilde eigenlijk die producten uit de Zwitsal mama serie gaan halen. Ik ben nogal gevoelig voor smeerseltjes dus misschien beter maar iets anders kiezen.

Karin wat mooi zeg dat gedichtje en wat lief!

Ymme, leuke dag gewenst vandaag. Een veel geluk als 'geregistreerd partner' Nooit geweten dat je dan ook een andere achternaam kon aannemen.

Hier trouwens ook sterk voorgevoel voor een jongetje. Zowel ikzelf, mijn man als mijn schoonmoeder zijn er van overtuigd. We komen ook maar niet uit de meisjesnaam, dus we hebben het maar even vooruit geschoven tot we het weten.

Nou, tijd om aan de arbeid te gaan. Zo op mijn werk nog maar weer even bijlezen.
  donderdag 3 september 2009 @ 07:37:16 #254
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_72389497
quote:
Op donderdag 3 september 2009 07:26 schreef happyme28 het volgende:
Ik krijg ook wat last van uitdroging dus wilde eigenlijk die producten uit de Zwitsal mama serie gaan halen. Ik ben nogal gevoelig voor smeerseltjes dus misschien beter maar iets anders kiezen.
Alle zwitsal producten zijn nu bij etos 2 halen 1 betalen, ook de mama serie dus Misschien heb je er wat aan

Vannacht werd ik weer wakker van de kleine Heerlijk gevoel om een keer niet wakker te worden voor het plassen, maar door de kleine
Mijn moeder merkte trouwens gisteren op, dat mijn buik echt weer dikker is geworden Grappig dat mensen dat eerder zien dan jijzelf
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_72389528
Goeiemorgen allemaal,
Hier ook weer lekker op tijd op.... Ik was uiteraard liever in bed gebleven, maar dat vind de schutting-meneer niet lief (die er 10 minuten geleden al zou zijn ).
Wel heerlijk geslapen trouwens

Rocka op de kriebels! Da's irritant zeg, je kan der ook zo lekker weinig mee. Kriebel is stom.
Ymme have fun meid!
  Jubileum moderator donderdag 3 september 2009 @ 07:49:06 #256
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72389560
Karin wat een prachtig gedichtje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72389586
Sorbo wat lief van hem,

Ook wakker nuja, soort van...
pi_72389822
Goedemorgen, al weer op het werk, nog 1 dag en dan ben ik al weer 7 weken! jeej....

Karin wat een gaaf gedichtje!

Ymme, veel plezier vandaag!

Ik heb me opgegeven voor een prenataal onderzoek in het Erasmus mc, dan krijg je vanaf week 7 tot en met week 12/14 iedere week een 3d echo. Ik hoop dat ze nog plaats hebben en dat ik op de mijn gewenste tijd kan, toch best lastig soms, fulltime werken.
pi_72389870
Oeh, dat zou tof zijn Sterremunt! 3d ook gewoon!
  donderdag 3 september 2009 @ 08:32:45 #260
190853 RockabeIIa
pi_72389925
quote:
Op donderdag 3 september 2009 07:37 schreef mama_papa het volgende:

[..]

Alle zwitsal producten zijn nu bij etos 2 halen 1 betalen, ook de mama serie dus Misschien heb je er wat aan

Vannacht werd ik weer wakker van de kleine Heerlijk gevoel om een keer niet wakker te worden voor het plassen, maar door de kleine
Mijn moeder merkte trouwens gisteren op, dat mijn buik echt weer dikker is geworden Grappig dat mensen dat eerder zien dan jijzelf

Nou, dank voor de tip maar dat lijkt me geen goed idee als je gevoelig bent voor bepaalde grondstoffen als parfum etc.

Tijd voor buikfoto's!;)
pi_72390168
quote:
Op donderdag 3 september 2009 07:37 schreef mama_papa het volgende:

[..]

Ik schreef het meer als 'ik wilde ze gaan kopen, maar gezien de ervaring van Rocka, kan ik het maar beter niet doen'

Oe ... sterrenmunt, dat zou mooi zijn als je daar aan mee kunt doen! Ik hoop het voor je.

Ik zie een beetje in een roze gat zo van de 16e tot de 20e week gebeurd er nog zo weinig. Geen bezoekjes aan de vk, geen echo, ik voel de beeb nog niet, weet het geslacht nog niet, dus nog niet flink shoppen, te vroeg voor het kamertje en wat ik kan regelen heb ik al geregeld. Lastige periode of heb ik dat alleen??
  donderdag 3 september 2009 @ 08:53:28 #262
190853 RockabeIIa
pi_72390193
happy, ik zou er lekker van genieten dat het allemaal nog effe duurt en je nog helemaal niets hoeft Je hoeft alleen maar te zorgen voor jezelf en de inhoud van je buik en da's toch meer dan genoeg!
pi_72390208
Klinkt als een bekend gat hoor Happy, het is ook inderdaad zo'n periode waarin je niet heel veel "kunt". Gewoon een beetje rondkijken en vast plannen maken kan misschien een beetje helpen. Dat je straks meteen helemaal los kan
En wat Rocka zegt...je hoeft ook nog helemaal niks. Da's ook wel weer mooi meegenomen. Kun je lekker genieten!
pi_72390311
Ik snap je happy! Maar geloof me, voor je het weet ben je alweer aan het eind van je zwangerschap en dan snap je niet waar al die tijd gebleven is!
pi_72390337
quote:
Op donderdag 3 september 2009 08:53 schreef RockabeIIa het volgende:
happy, ik zou er lekker van genieten dat het allemaal nog effe duurt en je nog helemaal niets hoeft Je hoeft alleen maar te zorgen voor jezelf en de inhoud van je buik en da's toch meer dan genoeg!
Tsja, ben nog al een controlfreak en uiteraard probeer ik zo goed mogelijk voor de beeb en mezelf te zorgen, maar als ik iets kan 'doen' heb ik meer het gevoel dat ik er controle over heb. Maar ik kan ook wel genieten van allerlei websites bekijken en van alles lezen etc. hoor. En het komt wel weer, het gaat eigenlijk hardstikke snel. Maar ik had ineens zo'n gevoel.
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:01 schreef Sorbootje het volgende:
Ik snap je happy! Maar geloof me, voor je het weet ben je alweer aan het eind van je zwangerschap en dan snap je niet waar al die tijd gebleven is!
Dat speelt indirect ook wel mee. Ik heb naast het gevoel dat ik nu niet veel kan, het gevoel dat ik straks weer zo weinig tijd heb om alles te regelen Nou ja, onzekerheid enzo, het zal er wel bij horen

Gelukkig is het herkenbaar en is het niet vreemd. Thanks allemaal.

Wel gister inschrijfformulier voor de pufclub binnen gekregen dat begint ergens in november. Ben benieuwd.
pi_72390467
Goed punt die pufclub.... net ook maar es een mailtje gedaan om te informeren naar de mogelijkheden. Ben wel heel benieuwd, maar het lijkt me vooral ook heel erg informatief en dat lijkt me nog het meest prettig...
pi_72390540
Idd Lijnloos, ik doe het ook vooral om van anderen en deskundigen informatie te krijgen. Echt niet alles zal ik gebruiken of nodig hebben maar informatief zal het zeker zijn. Daarnaast is het een combi met Fit na de zwangerschap dus dat vind ik ook wel prettig aangezien ik vrees dat ik anders de bank niet af kom
pi_72390557
Pufclub is leuk!

Ik ben trouwens bij mijn mc shake verhaal nog één ding vergeten te vermelden. Een chocoladeshake helpt gewoon onwijs goed tegen brandend maagzuur!
  donderdag 3 september 2009 @ 09:16:38 #269
190853 RockabeIIa
pi_72390580
Oja... bevallingsplan nog afmaken! Dat wordt wel een beetje tijd, geloof ik
30 daagjes nog maar...
pi_72390597
Bij de ontspanningsoefeningen van de pufclub val ik consequent in slaap. Heerlijk!

Hoeveel weken ben je als je pufclub begint? (ja ik zou het nu zelf kunnen gaan uitrekenen )
pi_72390618
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Oja... bevallingsplan nog afmaken! Dat wordt wel een beetje tijd, geloof ik
30 daagjes nog maar...
Bevallingsplan... oh ja... wat zet je daar allemaal in? Gewoon hoe jij wilt dat het verloopt ofzo?
pi_72390667
Goeiemorgen!

Ik heb hier weer heerlijk geslapen En toen ik wakker werd, werd de kleine ook wakker Mn buik ging alle kanten op

Ik ga ook maar eens kijken voor een pufclub/yoga/iets voor zwangere vrouwen. Het lijkt me ook wel wat

Happy, dat grote gat heb ik niet gehad, ze kwamen er al vrij snel achter dat ik bij een gynaecoloog onder controle moest.. En daar moet ik nu elke 3 weken heen.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72390685
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:17 schreef Sorbootje het volgende:
Bij de ontspanningsoefeningen van de pufclub val ik consequent in slaap. Heerlijk!

Hoeveel weken ben je als je pufclub begint? (ja ik zou het nu zelf kunnen gaan uitrekenen )
Iets meer dan 25 weken ben ik dan. Ze hadden aangeraden om er tussen de 22 en 28e week mee te beginnen dus kwam mooi uit zo.

Rocka, wil je veel anders dan bij B.? Of had je toen geen bevallingsplan? Wel handig om 'ervaring' te hebben denk ik bij het opschrijven wat je precies wilt.
pi_72390713
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:22 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Iets meer dan 25 weken ben ik dan. Ze hadden aangeraden om er tussen de 22 en 28e week mee te beginnen dus kwam mooi uit zo.

Rocka, wil je veel anders dan bij B.? Of had je toen geen bevallingsplan? Wel handig om 'ervaring' te hebben denk ik bij het opschrijven wat je precies wilt.
Ja dat komt dan inderdaad mooi uit.
pi_72390747
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:21 schreef Vlindur het volgende:
Happy, dat grote gat heb ik niet gehad, ze kwamen er al vrij snel achter dat ik bij een gynaecoloog onder controle moest.. En daar moet ik nu elke 3 weken heen.
En dat doet me weer beseffen dat ik niet mag klagen. Eigenlijk heb ik gewoon geluk dat het allemaal tot nu toe zonder 'problemen' verloopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')