Wat zei je ? " I told you so?! "quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:36 schreef MeNicole2 het volgende:
En verder....
Waar ik dus als laatste zei:Morgen mag mijn "mij laten ze niet langer dan 40 weken doorlopen" vriendin zich melden in het ziekenhuis omdat ze dan 42 weken en 3 dagen zwanger is
Krijg je ervan altijd met je grote mond
Nee heb wel even gedaan alsof ik helemaal met der meeleefde maar ondertussenquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat zei je ? " I told you so?! "
échte vriendschapquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:45 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Nee heb wel even gedaan alsof ik helemaal met der meeleefde maar ondertussen![]()
teruggeven en vragen om lekkerequote:Op dinsdag 1 september 2009 13:45 schreef Estrys het volgende:
Ah hier zijn jullie![]()
42 weken en 3 dagen, je moet er niet aan denken![]()
Ik heb hier hele vieze winegums op mijn werk, gekregen van een collega die mijn lekkere allemaal opgevreten heeft. Van die lichtgevendeMaar waarom blijf ik ze eten?
De wat?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:45 schreef Estrys het volgende:
Ah hier zijn jullie![]()
42 weken en 3 dagen, je moet er niet aan denken![]()
Ik heb hier hele vieze winegums op mijn werk, gekregen van een collega die mijn lekkere allemaal opgevreten heeft. Van die lichtgevendeMaar waarom blijf ik ze eten?
van aspartaam krijg je toch kanker? of toch weer niet? (niet dat het mij tegenhoudt om het te gebruiken overigens)quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:46 schreef E.T. het volgende:
En pandora, de hele aspartaam-hype is een of ander conspiracy gedoe wmb .. ik heb nog nooit een objectief wetenschappelijk onderzoek met overtuigend bewijs gezien nl.
En natuurlijk kunnen er genoeg mensen op reageren.. ook hele volksstammen die op pinda's reageren; daar ook maar zo tegen ageren dan?
dat krijg je tegenwoordig overal van.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
van aspartaam krijg je toch kanker? of toch weer niet? (niet dat het mij tegenhoudt om het te gebruiken overigens)
van die lichtgevende collegaquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:47 schreef freecell het volgende:
[..]
De wat?
Lichtgeven doen die van mij nooit
Haha eigenlijk echt wel. Maar laten we zeggen dat ze nogal last heeft van homoontjesquote:
nou daarom dus.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:48 schreef moussy het volgende:
[..]
dat krijg je tegenwoordig overal van.
Blauwe m&m's ook?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:48 schreef moussy het volgende:
[..]
dat krijg je tegenwoordig overal van.
Jammer, ik wilde er net twee opvreten voor de lunchquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:52 schreef moussy het volgende:
[..]
Zelfs spaarlampen schijnen kankerverwekkend te zijn
- vlees (darmkanker)quote:
Heuj helder lichtquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde er net twee opvreten voor de lunch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |