In het eggie staat ze al blozend verlegen naar de grond te kijken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij stiekem geen vlieg kwaad.
Oh nou dat is wel lekker als je je daar een beetje thuis begint te voelen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooizomet mij gaat het goed! Ik begin een beetje te wennen aan Groningen
had gisteravond een gezellige 'social' op m'n faculteitsvereniging en vermaak me hier prima!
Tuurlijk, doet wd namelijk zelf ook de hele tijd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dus alles moet maar met de mantel der liefde bedekt worden? Ik mag toch zeggen hoe ik erover denk?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Tuurlijk, doet wd namelijk zelf ook de hele tijd.
Toch heb ik liever dat dan zo'n agressief schreeuwend wijfquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In het eggie staat ze al blozend verlegen naar de grond te kijken.
Werksequote:Op dinsdag 1 september 2009 13:35 schreef Ploertendoder het volgende:
Hallo en doe ik ga naar mijn werkTot 23:30 ofzo
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Toch heb ik liever dat dan zo'n agressief schreeuwend wijf
Lieve meisjes
Ja, toch. En iemand anders z'n mening wordt al snel "Care!" of iets van sootgelijke strekking.quote:
Wie?quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, toch. En iemand anders z'n mening wordt al snel "Care!" of iets van sootgelijke strekking.
Lekker rebels.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad.Ach ja, laat haar lekker. Ze wil blijkbaar niks aannemen/andermans mening respecteren. Dan moet ze het zelf maar weten.
Kb. dan.quote:
*Foute opmerking over kaars op nachtkastje inslikt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb m'n muur gisteravond gestickerd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let niet op die troep op m'n bed!
It's all about the attitude.quote:
Een kaars, TWEE glazen waterquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb m'n muur gisteravond gestickerd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let niet op die troep op m'n bed!
Hoe was je vakantie?quote:
Wie?quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:41 schreef IQM het volgende:
[..]
It's all about the attitude.In dat opzicht past het wel goed bij de gemiddelde vmbo-mentaliteit.
Ik wist dat iemand er een opmerking over zou makenquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een kaars, TWEE glazen waterOeioeioei jij hebt een feestje gehad
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:39 schreef jordeeeh het volgende:
Jeumig de peumig, wat heb jij een troep op je bed![]()
![]()
!
En omg. Rotterdam mentaliteit.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:41 schreef IQM het volgende:
[..]
It's all about the attitude.In dat opzicht past het wel goed bij de gemiddelde vmbo-mentaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |