nee, zit in het OLCquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:10 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nu alweer klaar met school? Je hebt ook een luizeleven
Hij is hetero + vriendin.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hij is nu niet meer off-limits, immers geen collega meer
De vriendin hoeft niet alles te wetenquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is hetero + vriendin.
O wacht, dat heb ik al eens eerder meegemaakt
Homosexualiteit is onderdeel van de evolutie.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:41 schreef Eustace. het volgende:
Hetero zijn is een hype, waait vanzelf wel weer over
Had je geen knopen of buitenlandse muntjes onder handbereik ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Vrijwillige bijdrage voor de vertrekkende collega's.
In die van hem 2,- omdat ie vast leeggetrokken wordt straks, in die van haar heb ik gespuugd.
Ik had een knoop kunnen pakken en de lamia op kunnen roepenquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had je geen knopen of buitenlandse muntjes onder handbereik ?
echt waar? shitquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:41 schreef Eustace. het volgende:
Hetero zijn is een hype, waait vanzelf wel weer over
Bij jou zal het waaien als een windje onder je Marilyn-Mike zomerjurk, you big nancy!quote:
nancy??quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij jou zal het waaien als een windje onder je Marilyn-Mike zomerjurk, you big nancy!
Maar Mieke is toch altijd compleet sneu ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:55 schreef mike_hunt het volgende:
Ben nog niet klaar met pakken, maar blijf op het terras hier zitten want er zijn werklui bezig buiten de hekken voor camera's. En ze zijn echt hot.
hoe sneu is dit eigenlijk?![]()
![]()
die film opnames hadden de verkeerde close ups, dus weet niet of er wel of geen vacht op je pootjes staanquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nancy??![]()
poo poo pi doo.![]()
Nee, ik heb te harige benen dus geen marilyn 4 me.
true.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Mieke is toch altijd compleet sneu ?
wat ben je toch een snolquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:55 schreef mike_hunt het volgende:
Ben nog niet klaar met pakken, maar blijf op het terras hier zitten want er zijn werklui bezig buiten de hekken voor camera's. En ze zijn echt hot.
hoe sneu is dit eigenlijk?![]()
![]()
ik ga me toch echt af vragen of je wel de juiste film hebt, want dat zie je echt wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die film opnames hadden de verkeerde close ups, dus weet niet of er wel of geen vacht op je pootjes staan
i learned from the best, i learned from youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Ja je hebt zelfs je knietjes opgetrokken!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ga me toch echt af vragen of je wel de juiste film hebt, want dat zie je echt wel.
ik zou niet wetenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i learned from the best, i learned from youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
(Whitney)
hoe zou jij dat dan aanpakken?
dat hebben velen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je hebt zelfs je knietjes opgetrokken!
met de off limits buurjongen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zou niet wetenik ga gewoon zo weer koffie drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |