Awwquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En dan zit je op de fiets en dan herinner je je opeens weet dat je samen met mrO één of andere negergroet geoefend hebt.
[mieke]quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En dan zit je op de fiets en dan herinner je je opeens weet dat je samen met mrO één of andere negergroet geoefend hebt.
Dat komt dan dat je het iemand anders ziet doen. Zit je alleen in jezelf te lachen op de fiets. Mensen zullen wel denken dat je dan een idioot bent.quote:
Het lukt je aardigquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
[mieke]
met of zonder zadel
[/mieke]
gebrek aan inspiratie op de vroege ochtendquote:
Nee, ik vertrek einde middag naar het vleigveld.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Was jij vandaag niet onderweg naar huis ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Mieke is voor ons toch een onuitputtelijke inspiratiebronquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
gebrek aan inspiratie op de vroege ochtend
Ik liep laatst ook enorm smilenmd door een binnenpretje door de stad en mensen keken me aan met een WTF en daarna een vrolijke lach terugquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat komt dan dat je het iemand anders ziet doen. Zit je alleen in jezelf te lachen op de fiets. Mensen zullen wel denken dat je dan een idioot bent.
ech nie. Er zijn hier mensen die veel interessanter zijn. So funny, cool and collective.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke is voor ons toch een onuitputtelijke inspiratiebron
De ergste momenten van binnenpret is altijd als ik ineens uit het niets er ook nog echt (weer) om moet lachenquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik liep laatst ook enorm smilenmd door een binnenpretje door de stad en mensen keken me aan met een WTF en daarna een vrolijke lach terugIedereen lachte ineens in de stad
Kom dan maar eens met namen en rugnummersquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ech nie. Er zijn hier mensen die veel interessanter zijn. So funny, cool and collective.
Ga je voor die dagelijke ei portie in NYC straks een kip aanschaffen ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:52 schreef mike_hunt het volgende:
Xit nu pas aan mijn ontbijtje![]()
een Bollo Gallego met ei![]()
dat ik nog niet loop te tetteren van de eieren die ik eet.![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ga je voor die dagelijke ei portie in NYC straks een kip aanschaffen ?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:09 schreef mike_hunt het volgende:
Ik weet dat jullie hierop zat te wachten
Madonna - Celebration
http://perezhilton.com/2009-09-01-new-madonna-6
weet je nog wel hoe falafel eruit ziet en smaakt ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Tis dat het hier voor me klaar word gemaakt. Ik vind dat weer te veel werk en heb daar de tijd niet voor. Thuis doe ik dat ook nooit. Daar eet ik alleen gekookte eieren (eiwit alleen) maar das voor trainen and stuff. ontbijt bestaat meestal uit een paar sneetjes bruin brood met beleg. Of ik ga naar de toko schuin onder.
gemak dient de mens.
geen idee maar hij blijft inderdaad al een aardig poosje weg hier helaasquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:09 schreef mike_hunt het volgende:
Nu krijg ik de wind van voren van the Erik.![]()
waar ie eigenlijk? is ie op vakantie?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:37 schreef Ang3l het volgende:
Er komt nu een een vrouw tegenover me zitten ipv een jonge hunk.
En waarom is hunk eigenlijk weg?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:37 schreef Ang3l het volgende:
Was extern, tijdelijk.quote:
Net voor het afscheid mailde hij me nog even dat ie linksdragend was en geschapen als een gemiddelde Gambiaanquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:42 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Had je wel goed gegrepen gisteren bij het afscheid nemen?
Had je beter moeten lobbyen om hem aan te laten nemenquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net voor het afscheid mailde hij me nog even dat ie linksdragend was en geschapen als een gemiddelde Gambiaan
Grootquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:48 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
was is het gemiddelde dan van een Gambiaan
Nee die komt van een andere afdeling.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:46 schreef Baltar het volgende:
[..]
Had je beter moeten lobbyen om hem aan te laten nemen![]()
Is de nieuwe ook weer een externe? Zeker onder het mom van het is "goedkoper" om een externe in te zetten
Hij is nu niet meer off-limits, immers geen collega meerquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
GrootVrouwen gaan al jaren naar Gambia voor sextoerisme.
Die dan ook nog eens ziek zwak en misselijk is, de helft van de tijd en de andere helft d'r kind van dagvebrlijf moet halen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die komt van een andere afdeling.
Er gaan er deze week 3 weg waarvan er geeneen vervangen wordt.
Ja, Niels dan dioor de vrouw van een andere afdeling.
ja hoor. zolang ben ik niet weggeweest.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet je nog wel hoe falafel eruit ziet en smaakt ?
als ie het maar hebt laten zien. cause talk is cheap.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net voor het afscheid mailde hij me nog even dat ie linksdragend was en geschapen als een gemiddelde Gambiaan
Wanneer gingen jij en Erik nu met Dizer borrelen ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:37 schreef Ang3l het volgende:
ja zelfs Elagabalus etc...zie ik hier niet meer. De spoeling wordt wel steeds dunnerquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee maar hij blijft inderdaad al een aardig poosje weg hier helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |