Awwquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En dan zit je op de fiets en dan herinner je je opeens weet dat je samen met mrO één of andere negergroet geoefend hebt.
[mieke]quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En dan zit je op de fiets en dan herinner je je opeens weet dat je samen met mrO één of andere negergroet geoefend hebt.
Dat komt dan dat je het iemand anders ziet doen. Zit je alleen in jezelf te lachen op de fiets. Mensen zullen wel denken dat je dan een idioot bent.quote:
Het lukt je aardigquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
[mieke]
met of zonder zadel
[/mieke]
gebrek aan inspiratie op de vroege ochtendquote:
Nee, ik vertrek einde middag naar het vleigveld.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Was jij vandaag niet onderweg naar huis ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Mieke is voor ons toch een onuitputtelijke inspiratiebronquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
gebrek aan inspiratie op de vroege ochtend
Ik liep laatst ook enorm smilenmd door een binnenpretje door de stad en mensen keken me aan met een WTF en daarna een vrolijke lach terugquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat komt dan dat je het iemand anders ziet doen. Zit je alleen in jezelf te lachen op de fiets. Mensen zullen wel denken dat je dan een idioot bent.
ech nie. Er zijn hier mensen die veel interessanter zijn. So funny, cool and collective.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke is voor ons toch een onuitputtelijke inspiratiebron
De ergste momenten van binnenpret is altijd als ik ineens uit het niets er ook nog echt (weer) om moet lachenquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik liep laatst ook enorm smilenmd door een binnenpretje door de stad en mensen keken me aan met een WTF en daarna een vrolijke lach terugIedereen lachte ineens in de stad
Kom dan maar eens met namen en rugnummersquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ech nie. Er zijn hier mensen die veel interessanter zijn. So funny, cool and collective.
Ga je voor die dagelijke ei portie in NYC straks een kip aanschaffen ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:52 schreef mike_hunt het volgende:
Xit nu pas aan mijn ontbijtje![]()
een Bollo Gallego met ei![]()
dat ik nog niet loop te tetteren van de eieren die ik eet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |