SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat kan in een film, daar is het een film voor! Het is FICTIE. Er staat NERGENS dat het een dramatische verfilming is van een waargebeurd verhaal, toch?
Dan komt nu de klacht:
Toen ik na de film naar de WC liep, hoorde ik 2 nerds praten... "Wat een kutfilm, waarom volgt hij niet gewoon de geschiedenislijnen, blabla"
FICTIE! Motherfucker!!!quote:Fictie
Met `fictie` worden die teksten / gedachtegangen aangeduid, waarvan het verhaal zich hoofdzakelijk in de fantasie van de auteur, lezer afspeelt, of ontstaat in iemands gedachten (denkbeeldig), doordat in verbeelding informatie wordt geassocieerd, die niet op de realiteit gebaseerd is. Dit in tegenstelling tot de non-fictie, die op de werkelijkheid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Samenvatting:
Lutsers in de bios die zeiken dat fictie zich niet aan de precieze lijnen van de geschiedenis houdt.Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
Vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:51 schreef Penisbaard het volgende:
Ja, het kan in een film. Maar een film over zo'n gevoelig onderwerp hoort gewoon te kloppen, je gaat toch ook niet opeens de holocaust ontkennen in een film?
Kijk, jij snapt hetquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:54 schreef lurf_doctor het volgende:
Ja d'r maken wel meer mensen die fout (o.a. NRC-recensist), denken dat ze naar een wo2 film gaan, gemaakt door QT, maar het is natuurlijk een Quentin Tarantino-film die toevalligerwijs in WO2 speelt.
Geweldige film btw![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:48 schreef NielsTriple het volgende:
Gisteren Inglourious Basterds gezien, vette film. Haalt het niet bij Pulp Fiction of Resevoir Dogs, maar is sowieso beter dan Kill Bill 1&2. Enige nadeeltje (voor mij) was dat er vrij veel Frans in gesproken werd (Bagger taal, gaan m'n nekharen van overeind staan).
Maar goed, de film volgt niet de geschiedenis lijnen, dingen lopen anders dan hoe het in de werkelijkheid ging.
klik niet op de spoiler als je de film nog wil zienzoals voorspeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat kan in een film, daar is het een film voor! Het is FICTIE. Er staat NERGENS dat het een dramatische verfilming is van een waargebeurd verhaal, toch?
Dan komt nu de klacht:
Toen ik na de film naar de WC liep, hoorde ik 2 nerds praten... "Wat een kutfilm, waarom volgt hij niet gewoon de geschiedenislijnen, blabla"
FICTIE! Motherfucker!!!
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Samenvatting:
Lutsers in de bios die zeiken dat fictie zich niet aan de precieze lijnen van de geschiedenis houdt.
"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
I reject your reality and substitute my own.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:50 schreef zovty het volgende:
Er is maar één waarheid en dat is mijn waarheid.
Eens.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:55 schreef Penisbaard het volgende:
En Amerikaanse films met Duitsers of Romeinen die opeens Engels praten
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:52 schreef 3keernix het volgende:
IB is de beste film van 2009. Hoe durven ze
Hier stopte ik met lezen,quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:48 schreef NielsTriple het volgende:
Enige nadeeltje (voor mij) was dat er vrij veel Frans in gesproken werd (Bagger taal, gaan m'n nekharen van overeind staan).
Teveel woorden voor je?quote:
Het zou anders best een kek script kunnen worden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:51 schreef Penisbaard het volgende:
Ja, het kan in een film. Maar een film over zo'n gevoelig onderwerp hoort gewoon te kloppen, je gaat toch ook niet opeens de holocaust ontkennen in een film?
Dus een filmpje van meneer Kwarantino is zo belangrijk dat je eerst zijn interviews moet volgen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:04 schreef trovey het volgende:
Persoonlijk heb ik niet veel met de films van de regisseur maar hij heeft toch heel duidelijk in alle interviews gezegd dat dit fictie is dus die twee medebioscopgangers hebben zitten slapen tijdens alle aankondigingen van de film.
Het origineel was een stuk beter!quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:52 schreef 3keernix het volgende:
IB is de beste film van 2009. Hoe durven ze
Niks 'het origineel', alleen de titel lijkt er op.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:55 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Het origineel was een stuk beter!
Hier stopte ik met lezenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:48 schreef NielsTriple het volgende:
Gisteren Inglourious Basterds gezien, vette film. Haalt het niet bij Pulp Fiction of Resevoir Dogs, maar is sowieso beter dan Kill Bill 1&2. Enige nadeeltje (voor mij) was dat er vrij veel Frans in gesproken werd (Bagger taal, gaan m'n nekharen van overeind staan).
Volgende keer maar weer naar Die Hard 5?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Meh het is ook een kutfilm.
Lange saaie momenten.. en dan opeens actie!! 5 minuutjes.. om vervolgens weer 20-30 minuten naar een soort duitse colombo te kijken.
Sorry maar nee.
Beter dit voor jou:quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Meh het is ook een kutfilm.
Lange saaie momenten.. en dan opeens actie!! 5 minuutjes.. om vervolgens weer 20-30 minuten naar een soort duitse colombo te kijken.
Sorry maar nee.
Mensen die klagen over Inglorious Basterds.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:48 schreef NielsTriple het volgende:
Gisteren Inglourious Basterds gezien, ... nadeeltje (voor mij) was dat er vrij veel Frans in gesproken werd (Bagger taal, gaan m'n nekharen van overeind staan).
Dat snapte ik inderdaad ook niet helemaal, grappig is het namelijk niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:19 schreef Fortitudo het volgende:
Ik vind de spelfouten in de titel van de film echt gewoon totaal niet grappig. Als het al een grap moet zijn.
Die film heerst nog wel trouwens.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:25 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Beter dit voor jou:
[ afbeelding ]
die is inderdaad stukken beter kutjong.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:25 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Beter dit voor jou:
[ afbeelding ]
haha failquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:07 schreef LaTiNo het volgende:
dusssss......je gaat naar een film van QT en eist realisme en geschiedkundige nauwkeurigheid????
Hoezo een slecht voorbeeldquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:25 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Beter dit voor jou:
[ afbeelding ]
OH WACHT JE HEBT ME NU GEQUOTE MAAR DAN HEB JE CULT IN KUT VERANDERD HAHAH WTF MAN GOEIEquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:11 schreef Fortitudo het volgende:
pulp fiction is ook overgewaard.
en zeg niet dat je het moet leren kijken, het is gewoon poep.
HAHAHA JIJ DOET NU NET ALSOF JE EROM KAN LACHEN MAAR DAT IS NATUURLIJK HELEMAAL NIET ZO, DAT IS DE GRAPquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:09 schreef Afwazig het volgende:
[..]
OH WACHT JE HEBT ME NU GEQUOTE MAAR DAN HEB JE CULT IN KUT VERANDERD HAHAH WTF MAN GOEIE
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:11 schreef Fortitudo het volgende:
pulp fiction is ook overgewaard.
en zeg niet dat je het moet leren kijken, het is gewoon poep.
WTF MAN JE HEBT ME OOK HELEMAAL DOORquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
HAHAHA JIJ DOET NU NET ALSOF JE EROM KAN LACHEN MAAR DAT IS NATUURLIJK HELEMAAL NIET ZO, DAT IS DE GRAP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |