op de divers download sites, links mogen niet gepost wordenquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:02 schreef ZuidWest. het volgende:
Welke? Lasso Tool?
En Photoshop is ook leuk, en waar download ik de goede?
Begin er maar niet aan.. Ik merk nu al dat je er zo min mogelijk tijd aan wilt besteden..quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:02 schreef ZuidWest. het volgende:
Welke? Lasso Tool?
En Photoshop is ook leuk, en waar download ik de goede?
Wachten tot het resultaat er isquote:
De vraagstelling was er ook wel naar, sorry hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:13 schreef ZuidWest. het volgende:
Bedankt ik ga proberen, en degene met z'n schaar je bent wel volwassen...
Nogmaals: het is best gecompliceerd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:44 schreef ZuidWest. het volgende:
Hoe krijg ik die foto's bij het programma uitgeknipt dn
Je zou jezelf en een iedereen hier een plezier doen, door eens wat documentatie door te lezen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:47 schreef ZuidWest. het volgende:
Ik heb Paint.Net nu, ik heb een foto helemaal uitgeknipt maar hoe sla ik deze op?
gewoon afmaskeren... is nog altijd de beste optie....quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:09 schreef ZuidWest. het volgende:
Jaa die Pen Tool, maar hoe download ik het?
menu--opslaan als-- fail.jpgquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:47 schreef ZuidWest. het volgende:
Ik heb Paint.Net nu, ik heb een foto helemaal uitgeknipt maar hoe sla ik deze op?
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:09 schreef ZuidWest. het volgende:
Jaa die Pen Tool, maar hoe download ik het?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |