quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:52 schreef RedFever007 het volgende:
Buurman: "Gaan we de hond begraven of cremeren? "
Buurvrouw: "Het maakt mij niet uit, zeg jij het maar"
Wees blij dat je naar de snackbar mag.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:54 schreef Xebber het volgende:
"Schat, wat zullen we eten!?"
"Maakt mij niet uit hoor, verzin maar wat lekkers."
"Ja, ik vraag het toch niet voor niets aan jou? Ik weet het zelf ook niet!"
"Haal dan maar wat bij de snackbar."
"Wat wil je van de snackbar hebben dan?"
"Maakt mij niet zoveel uit hoor, neem maar wat lekkers mee!"
"..."
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:52 schreef RedFever007 het volgende:
Kevincy: Hé KudFokker Hoe laat wil je je laten kontneuken door 10 grote Afrikaanse mannen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:51 schreef KudFokker het volgende:
Klacht: mensen die zelf geen beslissingen maken, al helemaal de mensen die je ook nog een keuze geeft !
Sub-klacht: het zijn vooral vrouwen die zeggen "Het maakt mij niet uit, zeg jij het maar"
Kudfokker heeft al een negersoa dus maakt het hem niet meer uit.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:03 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Kevincy: Hé KudFokker Zou jij je door 10 grote Afrikaanse mannen laten kontneuken?
KudFokker : Het maakt mij niet uit, zeg jij het maar
Zelf kun je zeker wel beslissingen maken dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:51 schreef KudFokker het volgende:
Klacht: mensen die zelf geen beslissingen maken, al helemaal de mensen die je ook nog een keuze geeft !
[..]
Dat is dan geen echte man.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:53 schreef Esmerallda17 het volgende:
mannen kunnen er ook wat van..![]()
en dan kies je uiteindelijk zélf is het weer niet goed want dan willen ze het niet..
Wat ga je dan meten?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:12 schreef Jimbo het volgende:
relaxed juist
Ja kies jij maar, ik meet je daar en dan wel
Ik ben zo royaal om iemand uberhaubt een keuze te geven...quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:10 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zelf kun je zeker wel beslissingen maken dan?Waarom moet een ander per se beslissen voor jou dan... omdat je zelf niet kan beslissen?
En dan ook nog kwaad worden als een ander zegt dat je zelf maar moet beslissen.![]()
![]()
En dan zullen de buren net geen hond hebben...quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:52 schreef RedFever007 het volgende:
Jij snapt het volgens mij niet he?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
En dan zullen de buren net geen hond hebben...
Zeg jij het maar...quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:55 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jij snapt het volgens mij niet he?
Jim weet het antwoord dan welquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Gewoon vaginaal, of zullen we vandaag eens keihard anaal proberen?
"Het maakt mij niet uit, zeg jij het maar"
Ambtenaar: neemt u aan tot uw wettige echtgenote: vrouw en bent u bereid alle plichten te vervullen die de wet aan de huwelijkse staat heeft verbonden? Wat is daarop uw antwoord?.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:59 schreef Acinonyx het volgende:
Vent:: Schat, wil je met me trouwen ?
Vrouw ?:: Maakt mij niet uit, zeg jij het maar
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:59 schreef Acinonyx het volgende:
Vent:: Schat, wil je met me trouwen ?
Vrouw ?:: Maakt mij niet uit, zeg jij het maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |