quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:15 schreef MaGNeT het volgende:
Samengevat kan je dus stellen:
"TS heeft een pleuris hekel aan mensen die 5km onder de maximum snelheid rijden, ondanks dat ze dat wel mogen".
En je MAG 80. je moet niks.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:15 schreef Acinonyx het volgende:
Niet zeiken, het is maar 5 km/u minder, rij gewoon door
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:20 schreef Copycat het volgende:
Je helemaal opfokken over vijf miezerige kilometertjes per uur.
Let op je hart!
eeen beetje " mens" snapt dat waar je 80 mag je ook wel 80 aan moet houden en geen 75!quote:
Nee lullo, 80 is de max, dus je mag ook minder.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:21 schreef stan5374 het volgende:
[..]
eeen beetje " mens" snapt dat waar je 80 mag je ook wel 80 aan moet houden en geen 75!
Jij hebt je rijbewijs gekocht van Sjonnie op de hoek en je theorie ff doorgenomen op de achterkant van een melkpak?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:21 schreef stan5374 het volgende:
[..]
eeen beetje " mens" snapt dat waar je 80 mag je ook wel 80 aan moet houden en geen 75!
dat is het hem juist; je kan niet doorrijdenquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:15 schreef Acinonyx het volgende:
Niet zeiken, het is maar 5 km/u minder, rij gewoon door
Ben jij echt zo dom of weet je gewoon een verdomd goede impressie van een domme sukkel neer te zetten?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:21 schreef stan5374 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben jij echt zo dom of weet je gewoon een verdomd goede impressie van een domme sukkel neer te zetten?
Niet helemaal. Als je 15km/h rijdt krijg je wel een boete.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:21 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Nee lullo, 80 is de max, dus je mag ook minder.
Duidelijk. Sterkte.quote:
kan ook natuurlijk!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:25 schreef Anchor het volgende:
Gewoon duwen, groot licht voeren en toeteren.
Ook jij snapt het nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:24 schreef TommyGun het volgende:
Terechte klacht. Je kan makkelijk 85 / 90 rijden. De teller geeft meestal 5 meer aan en de politie trekt er nog 's +- 5 af (idem voor afstelling flitspalen).
Och, wat erg, je moet 5km/u minder hard rijden waardoor je welgeteld 3 hele minuten later dan gepland op je bestemming aankomt. Wat heb ik medelijden met zulke mensen, serieus.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:23 schreef Athmozz het volgende:
[..]
dat is het hem juist; je kan niet doorrijden
Kan, inderdaad. Wil niet zeggen dat het moet, laat staan dan anderen het moeten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:24 schreef TommyGun het volgende:
Terechte klacht. Je kan makkelijk 85 / 90 rijden. De teller geeft meestal 5 meer aan en de politie trekt er nog 's +- 5 af (idem voor afstelling flitspalen).
heb er geen hekel aan rij elke dag met veel plezier!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:27 schreef MaGNeT het volgende:
TS heeft een hekel aan autorijden, waarom wil hij anders zo snel mogelijk van A naar B?
Alleen als ik haast heb, 's ochtends naar m'n werk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:28 schreef stan5374 het volgende:
[..]
heb er geen hekel aan rij elke dag met veel plezier!!
maar vind jij het niet iritant?
Daar twijfel ik dus heel erg aan. Als je om 5km/u al zo loopt te miepen. Hoe zit je dan in de file? Hoe rij je dan achter aan tractor of ander landbouwvoertuig of 45km wagentje op 80km wegen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:28 schreef stan5374 het volgende:
[..]
heb er geen hekel aan rij elke dag met veel plezier!!
inhalen zo snel het kan.. maar het lieft die 45 karretjes verbieden op 80 wegen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar twijfel ik dus heel erg aan. Als je om 5km/u al zo loopt te miepen. Hoe zit je dan in de file? Hoe rij je dan achter aan tractor of ander landbouwvoertuig of 45km wagentje op 80km wegen?
Het wat nou als er file staat, krijgt dan iedereen een boete?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Niet helemaal. Als je 15km/h rijdt krijg je wel een boete.
Ja, IEDEREEN!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het wat nou als er file staat, krijgt dan iedereen een boete?
dat kun je niet flitsen.. meestal gewoon staande gehouden..quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het wat nou als er file staat, krijgt dan iedereen een boete?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:38 schreef El_Psycho het volgende:
Je moet je klacht gewoon aanpassen:
Klacht: De Maximum Snelheid zou veranderd moeten worden naar een Minimum Snelheid.
Mijn stem zou je hebben.
Ik weet het.... Lost ook in 1 keer alle files op, want als niemand langzamer dan 80 (of 120) rijdt, kan het nooit een file zijn!quote:
ik heb ook wellis gehad dat ze met heel de familie aan het zwaaien waren toen ik ze inhaalde.. stel je eens voor..quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:43 schreef weps het volgende:
Een trend die ik steeds meer merk is 60 waar 80 toegestaan.. Al begint 50 ook steeds meer in te raken...
Een blik in de auto (tijdens het inhalen) levert al snel het volgende op: Ouder persoon, Vrouw, Allochtoon. Dicht op het stuur zittend en komt over als ik vind dit vééél te snel...
gelukkig zijn er ook slimme mensen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:44 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Ik weet het.... Lost ook in 1 keer alle files op, want als niemand langzamer dan 80 (of 120) rijdt, kan het nooit een file zijn!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:21 schreef stan5374 het volgende:
[..]
Want? Goed onderbouwd ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:28 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ook jij snapt het niet![]()
Terug naar school jij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |