Klopt, door een Graf-fan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die was toch een tijd gestopt wegens die steekpartij?
Andre Agassi?quote:
En niet geboren in NYquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die was toch een tijd gestopt wegens die steekpartij?
Die is geboren in 62, aan de oude kant dus.quote:
dat realiseerde ik me later ook ..goud op de OS nogwel !..quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:44 schreef erkel het volgende:
[..]
Die is geboren in 62, aan de oude kant dus.
Ik zal een foto plaatsen, dan wordt het wel duidelijk.
Die komt toch uit Zwitserland?quote:
Dat is een Swiss Missquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hingis
Die is al bejaard op dit momentquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:47 schreef qonmann het volgende:
rosemary casals ? hoewel die ook ouder is denk ik
Ze komt me vaag bekend voor maar het zou ook een van mijn oud-cliënten kunnen zijn......quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:52 schreef erkel het volgende:
[..]
Die is al bejaard op dit momentDe oud-speelster die ik zoek is 'nog maar' 33. Hingis is het ook niet, al is die wel gestopt ivm drugsproblemen.
De foto zegt niemand wat?
Yes! skittelman +1quote:
Heb jij Amerikaanse oud-tennisters als client gehad?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik wou al mijn oude dossiers gaan na speuren.....
Dat valt onder het beroepsgeheim.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:02 schreef erkel het volgende:
[..]
Heb jij Amerikaanse oud-tennisters als client gehad?
quote:is nu geblesseerd geloof ik, tijdje niks van gehoord. maarja clijsters en henin komen ook terug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |