Geeft niet, gewoon stemmenquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:12 schreef NBT het volgende:
ken der niet...........
Van welke planeet kom jij?quote:
Ik haat mensen met een handicapquote:
Heel goed. Ik ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik haat mensen met een handicap
Valt toch wel mee, is tenminste niet zo'n kutomroep als de NCRVquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:12 schreef Bluezz het volgende:
Je moet je registreren om te kunnen stemmenGeen zin om bij de avro bekend te zijn eigenlijk
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:15 schreef SCH het volgende:
Valt toch wel mee, is tenminste niet zo'n kutomroep als de NCRV
Bla...bla....bla.....quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ik doe niet mee, er zijn zoveel meer mensen die iets 'verdienen'. Ze doet toch gewoon haar werk? Ik krijg ook geen ring voor wat ik doe
Die SCHarrelt haar kostje wel bij elkaar via de vijver van de buuvquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:23 schreef SCH het volgende:
Bla...bla....bla.....Neuzel niet zo en stem gewoon anders laat ik je kat verhongeren
Staat ook in SPT.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Meer iets voor Sport? Ze doet bijna niks met voetbal.
Ik schrok me kapot dacht dat ze ging trouwen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe jij verder de pr? Ik deed het voor jou.
shmoopy zei altijd tegen me dat ze kon zien als Dione goede sex had gehad.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:55 schreef golfer het volgende:
Ik heb haar mijn stem gegeven.
ze praat nu met een stuk zwaarder stemgeluid
Ja en dan belde shmoopy mij op om te vertellen dat zij dat ook wel eens zou willen hebben.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:57 schreef tong80 het volgende:
shmoopy zei altijd tegen me dat ze kon zien als Dione goede sex had gehad.
Het was dan ook een kort huwelijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja en dan belde shmoopy mij op om te vertellen dat zij dat ook wel eens zou willen hebben.
*Jaloers is*quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:00 schreef raptorix het volgende:
Tijdje terug zat ze bij ons aan de bar in de kantine
Nee een spaatje.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
*Jaloers is*
Ze dronk gewoon bier neem ik aan ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |