Hier in Helmond en dicht erbij is het ook echt vaak raak, vaak wel zelfdodingen ipv ongelukken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:50 schreef Maisnon het volgende:
Station Oisterwijk waar ik altijd de trein neem, heeft een soort overgang op het station zelf om op het andere perron te komen.
Daar komen vaak twee treinen vlak na elkaar langs.
Afgelopen jaar zijn daar 2 mensen al overleden die tussen de bomen doorliepen. Waarschijnlijk dachten ze na de eerste trein wel dat het kan en dan worden ze ineens door de andere geraakt.
Gevolg: heel de fietsenstalling moet schoongespoten worden
HAHAHAHHAHAHHAHAHA SNAP IK ALS JE IN HELMOND WOONTquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hier in Helmond en dicht erbij is het ook echt vaak raak, vaak wel zelfdodingen ipv ongelukken.
Of gewoon niet overreden worden door wat dan ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:59 schreef remlof het volgende:
Je kan betere overreden worden door een trein dan door een Lada.
Ah, The Stranger. Favoriet van menig manquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:28 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga zo slapen. Wat mijn been dus al doet
Goedenacht.quote:
Wat een gangster.quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:24 schreef remlof het volgende:
Ik post dit even hier, gewoon omdat het kan
Zo retroquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |