abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72329520
Nog maar eens een speeddate topic aanmaken, want ik kon niet echt een centraal topic ofzo vinden.

Heeft iemand hier ervaringen mee? 5 september is er eentje in Rotterdam voor 25-35 jaar en Knipoogje wilde daar naar toe. Vrijgezelle vrienden hebben plots van alles te doen en in mijn eentje gaan is toch wel ehm, eng

Misschien leuk om met wat Fokkers te gaan?

Het is zo'n 30 euro. Best prijzig als je ook nog zelf de drankjes moet dokken enzo. Ik vraag me af wat je er dan voor terugkrijgt behalve 10x3 minuten met een wildvreemde dame kletsen. En mocht er geen match uitkomen heb je toch kunnen oefenen in je communicatieve vaardigheden en het maken van een eerste indruk

Maar goed, wat ik vooral wilde weten: wie is er al eens geweest en hoe vond je het?
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_72329802
10 euro per uur dus? Ga ik liever naar de hoeren
*Hosselcopter*
pi_72329817
Dat oefenen kan ook zonder te betalen in een winkel bijv
*Hosselcopter*
pi_72329923
Ik ben te jong
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:04:32 #5
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72333356
Ik ga niet mee, maar wel een TVP, wil het ook 'es proberen
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_72349343
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:52 schreef Dibble het volgende:
10 euro per uur dus? Ga ik liever naar de hoeren
Zo gezien wel ja
Maar een hoer kost 50 euro voor een kwartiertje. Misschien is een speeddate avond dan toch leuker...

Als ik ga, zal ik er uitgebreid verslag van doen
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 3 september 2009 @ 21:21:28 #7
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_72412576
Komen zeker alleen leuke dames net als het online daten
  donderdag 3 september 2009 @ 23:25:51 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_72418370
Vraag me altijd af hoe je nu in 3 minuten kunt zeggen of iemand leuk is of niet. In zo'n korte tijd kun je allebei maar net je naam, leeftijd en beroep vertellen

Hoop dat je gaat TS, ben wel benieuwd naar je ervaring eigenlijk
  maandag 25 juni 2012 @ 09:39:00 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113352810
Een gigantische kick maargoed, dit is het centrale topique dus toe maar ;).
Een weekje geleden heb ik zelf ook gespeeddate (via flitsdate.nl). Op zich was het heel leuk, van de 20 vrouwen had ik er een stuk of 4 aangekruist en daarvan waren er 2 waarvan ik echt dacht 'yes'. Helaas was dat niet wederzijds, maar volgende keer beter denk ik dan maar. Maar omdat ik het erg leuk vond ga ik het zeker nog een keer doen.

Anyway, 3 minuten is maar heel weinig tijd, wat zeg je dan om een goede indruk van het meisje in kwestie te krijgen, en om een goede indruk van jezelf te geven? Ik heb bijv. al gemerkt dat uitleggen wat voor werk je doet teveel tijd kost en het gesprek naar een te serieus niveau brengt.
Nog meer tips zijn zeer zeker welkom ;).

Oja ik kan zelf ook nog wat tips geven: De meeste mensen selecteren uit een vriendengroep maar 1 persoon, om de anderen niet in de haren te vliegen. Dat doen ze dus ook bij jou; dus als je met een vriendengroepje komt besef dan dat ze de leukste uit je groepje kiezen ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')