Wat ben jij toch op de man aan het spelen, bah. En dan zo neerbuigend met je 'meissie'quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:19 schreef moussie het volgende:
[..]
Net was het nog ValseNoot .. meissie toch
Ik leg niemand woorden in de mond, ik vraag om verduidelijking waar die woorden en suggesties vandaan komen ..quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja het was inderdaad op ValseNoot. Zo zie je wat je krijgt als je mensen woorden in de mond legt en blijft leggen: dan kun je geen normale conversatie met jou hebben want je raakt verstrikt in je insinuaties en invullingen. En het erge is dat je dat zuigen nog lekker vindt ook, getuige je reactie.
na al die shit die ik over mij heen heb gekregen .. oa door jouw uiterst intelligente opmerkingen .. ben ik anders nog steeds beschaafd ..quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ben jij toch op de man aan het spelen, bah. En dan zo neerbuigend met je 'meissie'
Laten we elkaar geen mietje noemen, meissie kan als een soort van koosnaampje gebruikt worden, maar past ook heel goed in een neerbuigende context.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:42 schreef moussie het volgende:
[..]
na al die shit die ik over mij heen heb gekregen .. oa door jouw uiterst intelligente opmerkingen .. ben ik anders nog steeds beschaafd ..
en wtf is er neerbuigend aan meissie .. ?
ajb niet zeg .. al die veronderstellingen over droompies van pa gereflecteerd op dat arme kind etc etc .. en al die morele verontwaardiging omdat Pa het anders aanpakt dan de 'gemiddelde' Nederlander ..quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Moussie is terug!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankzij haar blijft het topic levend!
Nu kunnen we verder met onze recordpoging topics vollullen en zetten herhalen.
Of lees eens mijn laatste bericht, over de invloed die volwassenen hebben op jongeren, als het over dit soort dingen gaat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:47 schreef moussie het volgende:
[..]
ajb niet zeg .. al die veronderstellingen over droompies van pa gereflecteerd op dat arme kind etc etc .. en al die morele verontwaardiging omdat Pa het anders aanpakt dan de 'gemiddelde' Nederlander ..
gewoon dat onderzoek afwachten .. toch?
Maak er anders een opmerking over bij feedback, als je zo onrechtvaardig behandeld wordt..quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:42 schreef moussie het volgende:
[..]
na al die shit die ik over mij heen heb gekregen .. oa door jouw uiterst intelligente opmerkingen .. ben ik anders nog steeds beschaafd ..
Voor de goede orde: Ik kwam vandaag binnen met een reactie op ValseNoot die moussie oppikte en verkeerd bleef interpreteren. Mijn weerleggingen ten spijt. Ik heb niet gesneerd, moussie daarentegen wel, dus het is me niet helemaal duidelijk waar jij hier opeens in dit stukje discussie instapt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laten we elkaar geen mietje noemen, meissie kan als een soort van koosnaampje gebruikt worden, maar past ook heel goed in een neerbuigende context.
Maar ik vind ook dat je in het algemeen wel wat shit over je heen hebt gekregen en ik heb het al eerder gezegd, respect dat je steeds terug komt en over het algemeen netjes bleef. Ik merk wel dat je de laatste paar dagen ietwat grillig wordt en of dat nou logisch is of niet, jammer is het wel.
Ligt ze al in bed?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dan kunnen we het hier weer hebben over onze Laura..
Daar heeft het wel alle schijn van.. veronderstellingen, ja.. Maar er worden toch wel redenen voor aangevoerd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:47 schreef moussie het volgende:
[..]
ajb niet zeg .. al die veronderstellingen over droompies van pa gereflecteerd op dat arme kind etc etc .. en al die morele verontwaardiging omdat Pa het anders aanpakt dan de 'gemiddelde' Nederlander ..
gewoon dat onderzoek afwachten .. toch?
Vanaf de 2e zin 'Maar', gaat het over het algemeen, de 16 topics, eigenlijk helemaal niet over vandaag.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor de goede orde: Ik kwam vandaag binnen met een reactie op ValseNoot die moussie oppikte en verkeerd bleef interpreteren. Mijn weerleggingen ten spijt. Ik heb niet gesneerd, moussie daarentegen wel, dus het is me niet helemaal duidelijk waar jij hier opeens in dit stukje discussie instapt.
Waar heb ik jou de les gelezen? Je blijft maar insinueren dat ik iets over Laura en haar vader schreef tegen ValseNoot. Wijs maar even aan waar dit meissie dat doetquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:40 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik leg niemand woorden in de mond, ik vraag om verduidelijking waar die woorden en suggesties vandaan komen ..
en getuige mijn reactie, tja, had ik het 'meissie toch' beter weg kunnen laten .. twijfel slaat toe .. duidelijk is wel dat je niet goed oplet, je mist haakjes, je weet niet meer op wie je reageert .. en ja, dit is een persoonlijke sneer .. get your f*cking act together voor je mij de les wil komen lezen ..
Nu ben ik zeer benieuwd naar die opmerkingen, al dan niet uiterst intelligent.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:42 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het zo kan overkomen, was niet de bedoeling, mijn excuses danquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:46 schreef Marrije het volgende:
Laten we elkaar geen mietje noemen, meissie kan als een soort van koosnaampje gebruikt worden, maar past ook heel goed in een neerbuigende context.
hehe, wat persoonlijke ellende speelt daar idd in mee, en ik word wat moe van die herhaling van zetten gebaseerd op veronderstellingen .. ik kan wel 10 keer herhalen dat er echt goed na is gedacht over die route, de pauzes etc,, maar hetgeen ik dan maar noem 'landrotten' komt dan weer met voor deze reis irrelevante informatiequote:Maar ik vind ook dat je in het algemeen wel wat shit over je heen hebt gekregen en ik heb het al eerder gezegd, respect dat je steeds terug komt en over het algemeen netjes bleef. Ik merk wel dat je de laatste paar dagen ietwat grillig wordt en of dat nou logisch is of niet, jammer is het wel.
Ik weet het echt nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:07 schreef Dragorius het volgende:
Even serieus > ze is dus gewoon naar school toe dus? Nou da's mooi, als het onderzoek positief blijkt in oktober/november kan ze ook lekker gaan zeilen toch?
Ho ho, dat is juist de vraag! Is Laura naar school of niet?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:07 schreef Dragorius het volgende:
Als deze reeks een schaakbord was, had het er zo uitgezien
Loper naar F5
Pion naar E2
Loper naar F5
Pion naar E2
Even serieus > ze is dus gewoon naar school toe dus? Nou da's mooi, als het onderzoek positief blijkt in oktober/november kan ze ook lekker gaan zeilen toch?
Da's enorm vaag, misschien een antwoord op een vraag van iemand naar Laura's apparatuur.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:10 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet
Lees net een vage twitter:
"@RolandVerheijen Laura vaart solo, camera geducttaped en zelfontspanner.Kan onscherpe foto's verklaren.Ik mis specifike volgers. vraag blyft"
Wat je daar nu weer van moet denken???
http://twitter.com/zeilmeisje
Ja, denk het ook.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's enorm vaag, misschien een antwoord op een vraag van iemand naar Laura's apparatuur.
bleef interpreteren? ik stel je aan hand van een post zonder quote een vraag .. met jullie tussen aanhalingstekens .. ipv de interpretatie te corrigeren ga jij in de aanval ..quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor de goede orde: Ik kwam vandaag binnen met een reactie op ValseNoot die moussie oppikte en verkeerd bleef interpreteren. Mijn weerleggingen ten spijt. Ik heb niet gesneerd, moussie daarentegen wel, dus het is me niet helemaal duidelijk waar jij hier opeens in dit stukje discussie instapt.
Ik denk dat je het morgen nog eens rustig opnieuw moet lezen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:15 schreef moussie het volgende:
[..]
bleef interpreteren? ik stel je aan hand van een post zonder quote een vraag .. met jullie tussen aanhalingstekens .. ipv de interpretatie te corrigeren ga jij in de aanval ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |