Indeedquote:
Omgquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:38 schreef Houniet het volgende:
Van die boerinnetjes met haren op de tenen en grond onder de nagels.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ga uit in Hengeloooooooooooow.
Wie, wat waar? waarom was die er nog niet toen ik er wasquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:42 schreef Robinhoo het volgende:
9christensen die decaan van CII is een beste milf.
die rooie?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:42 schreef Robinhoo het volgende:
9christensen die decaan van CII is een beste milf.
neequote:
Pics, ouwe pik ouwe pijp.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:45 schreef Robinhoo het volgende:
Ohnee het is de loopbaanadviseur.
oh ik dacht alquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
needat was de decaan toch? ff kijken hoor wie het was.
Heb ik nietquote:
Naam dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:49 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Heb ik nietMaak er sneaky wel 1 als ik haar zie.
PMquote:
doe mij ook 'squote:
gedaan.quote:
Heb het ook, op zondagen dat je niks hebt te doen hele dag in bed liggen en voetbal kijkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:54 schreef Robinhoo het volgende:
Wij hebben sinds vandaag Digitenne. Morgen komt lcd tv op me kamer.Ook nog met eredivisie live en sport 1
Chillah.
Lijkt me ook wel watquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:04 schreef Superheld het volgende:
[..]
Heb het ook, op zondagen dat je niks hebt te doen hele dag in bed liggen en voetbal kijken![]()
Eerst zelf voetballen, eventjes kantine in, FC Twente, uitgaan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:10 schreef Dos37 het volgende:
Twente moet de volgende keer weer is op zaterdag. Heerlijk![]()
Hier ook, naar een club in DTC.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:13 schreef Kopbal het volgende:
Dit weekend weer eens een keer ouderwets stappen denk ik, er zijn tochinterlands
Mooie film is dat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:53 schreef Houniet het volgende:
The prestige, 2030 Veronica.
Vaak trekt zoiets weg, ik zal voor je duimen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:47 schreef Aanvoerder het volgende:
M'n pa vanavond gezien. Het was een milde beroerte, maar hij heeft lichte hersenbeschadiging opgelopen en kan op dit moment niet goed uit z'n woorden komen en schrijven lukt nauwelijks. Verder is z'n linkerbeen niet helemaal fit.
Hoop dat het overgaat...
Commerciële Economie, Haanstra zit dat. Ik zit nu in een reparatie half jaar. Vakken inhalen maar ik heb niet zoveel in te halen. Dus heb weinig les.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:18 schreef Robinhoo het volgende:
Morgen pas half 2 beginnen 14.gif
Welke opleiding doe jij eigenlijk Dos37? En welke vleugel zit dat
Okequote:Op dinsdag 1 september 2009 22:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Commerciële Economie, Haanstra zit dat. Ik zit nu in een reparatie half jaar. Vakken inhalen maar ik heb niet zoveel in te halen. Dus heb weinig les.
F is Forum de hoofd gang na de roltrap. F109 is bijvoorbeel tegenover dat kleine cafeetje (niet dat grote café).quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke![]()
Kun je me vertellen voor welke vleugels de letters F en N staan? Dan hoef ik morgen niet zo lang te zoeken
Oohja natuurmuseum ken ik, ben ik vanmorgen geweest. En ik denk dat ook weet welke kleine cafeetje je bedoeld.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
F is Forum de hoofd gang na de roltrap. F109 is bijvoorbeel tegenover dat kleine cafeetje (niet dat grote café).
N is Natuurmuseum dat is niet in het hoofdgebouw maar daar tegenover aan de andere kant van de straat daar loop je langs als je van de trein komt.
Nee nog niet binnenkort een keer heen heb toch tijd zatquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oohja natuurmuseum ken ik, ben ik vanmorgen geweest. En ik denk dat ook weet welke kleine cafeetje je bedoeld.
Ben je al eens in dat nieuwe gebouw geweest? (Van galenstraat ) Chill gebouw
Ruilen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:30 schreef Robinhoo het volgende:
We hebben waarschijnlijk volgende week al een toets over Nederlandse spelling.
Je moet 80 % goed hebben anders moet je een of andere cursus volgen?![]()
Fuck you, ik ben echt slecht in Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |