Samequote:Op maandag 31 augustus 2009 22:43 schreef -Datdus- het volgende:
Applicatie ontwikkelaar daarna hbo thank god !!![]()
flufferquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:53 schreef Rosbief het volgende:
Tepelopstijver, oftewel ervoor zorgen dat de dames met stijve tepels de set opkomen.
daar heb je geen opleiding voor nodig het kan na 3 maanden al dan wordt je in een half jaar opgeleid tot manager...quote:
Ja idd, maar ik moet eerst de master afronden voordat ik mezelf officieel fluffer kan noemen.quote:
Werken daar nederlandersquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik doe MBO, 4 dagen werken bij de KFC 1 dag leren.
Mensen die naar de KFC gaanquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:32 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Werken daar nederlandersIedere keer als ik daar kom staan er buitenlanders die geen nederlands spreken achter de balie
Iddquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:00 schreef _Loki het volgende:
[..]
Mensen die er 28 uur per week werken
Oftewel, vrijetijdskundequote:Op dinsdag 1 september 2009 00:21 schreef mividaloca het volgende:
international leisure managment
internationale vrijetijdsmanagment zou de vertaling zijn maar ik doe dus de engelse versie. Of had ik voor jou misschien 'vrijetijdskunde in het engels gericht op de internationale markt' moeten neerzetten?quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:30 schreef mividaloca het volgende:
[..]
internationale vrijetijdsmanagment zou de vertaling zijn maar ik doe dus de engelse versie. Of had ik voor jou misschien 'vrijetijdskunde in het engels gericht op de internationale markt' moeten neerzetten?
Je noemt het maar hoe je het wil noemen, een baan vind je er toch niet meequote:Op dinsdag 1 september 2009 00:30 schreef mividaloca het volgende:
[..]
internationale vrijetijdsmanagment zou de vertaling zijn maar ik doe dus de engelse versie. Of had ik voor jou misschien 'vrijetijdskunde in het engels gericht op de internationale markt' moeten neerzetten?
dat vroeg ik me ookal af, wtf wordt je ermee0o''quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:23 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Je noemt het maar hoe je het wil noemen, een baan vind je er toch niet mee
vanachtquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:05 schreef Bitterkoek het volgende:
Potver ik probeerde vanacht nog een domme chick te overtuigen dat ik autotechniek deed aan het mbo, maar ze geloofde me niet en bleef maar roepen "oud geld" "oud geld"... nou ja zeg...
Ik snap hem niet..quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:05 schreef Bitterkoek het volgende:
Potver ik probeerde vanacht nog een domme chick te overtuigen dat ik autotechniek deed aan het mbo, maar ze geloofde me niet en bleef maar roepen "oud geld" "oud geld"... nou ja zeg...
Je bent gericht op het 'bezighouden' van mensen: het bieden van mogelijkheden waardoor zij hun vrijetijd zinvol kunnen besteden op het gebied van kunst en cultuur (musea, kunstroutes, tentoonstellingen), sport (evenementen, inrichting van parken met attributen), media, natuur en landschap, congressen, toerisme en recreatie. Je kunt werken bij allerlei organisaties die zich op dit gebied bewegen: natuurbeschermingsorganisaties, musea, VVV's, recreatiebedrijven, sportorganisaties en -accommodaties, gemeentelijke en andere overheidsdiensten, educatieve centra, culturele instellingen, congres- en evenementenorganisaties, sportorganisaties etc.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:34 schreef _Loki het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ookal af, wtf wordt je ermee0o''
"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
daar heb je geen opleiding voor nodig het kan na 3 maanden al dan wordt je in een half jaar opgeleid tot manager...![]()
ik deed het als bijbaantje
zo heet mijn huisdiertjequote:
Niet zeuren... is goed voor je pensioen opbouwquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:10 schreef _Michiel_ het volgende:
Studeerde ik nog maar![]()
Studententijd is veel leuker dan 40 urige werkweek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |