quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:25 schreef Isdatzo het volgende:
Ben je een leuke single meid, meld je dan bij Luctor.et.Emergo.
Klopt, klopt, maar ik woon temidden van de Randstad. Knappe kerel die daar stukken achtereen 200 kan rijden. Ten eerste is er te weinig ruimte en ten tweede wemelt het hier tegenwoordig van de politiequote:Op maandag 31 augustus 2009 22:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nohhh?
De Ardennen gaan over in de Eifel. En dan zuidelijk tot ongeveer de grens Luxemburg-Frankrijk en oostelijk tot de Rijn. Als we een dagje eifel doen rijden we over Maastricht, richting Luik, voor Luik Vervies aanhouden en gaan we meestal bij St. Vith de grens over en dan begint het feest. Iets noordelijker is ook mooi, bij de Rursee kan je ook prachtig rijden.
[..]
Zijn maar weinig wegen waar je de 200 niet kan halen hoor. Keer 's nachts 284 gehaald op de randweg Eindhoven
.
Moraalridders mogen zwijgen, weg was totaal verlaten.
ik vind ze wel goed.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:26 schreef DjRex89 het volgende:
Wat vindt men trouwens van de nieuwe regels in de OP?
quote:
Gun die jongen ook watquote:
* L.no haalt traantje weg van het lachen.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:28 schreef L.no het volgende:
[..]
* L.no haalt traantje weg van het lachen.
Sorry Luctor.
Oioi, niet bootje gaan beledigen eh.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig heb ik nooit een relatie met Bootje gehad.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Weltrustequote:
Tja, ken 't probleem. Op de snelweg kan je meestal wel goed doorrijden maar even op snelheid rijden is leuk maar gaat snel vervelen. En het went heel snelquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klopt, klopt, maar ik woon temidden van de Randstad. Knappe kerel die daar stukken achtereen 200 kan rijden. Ten eerste is er te weinig ruimte en ten tweede wemelt het hier tegenwoordig van de politie
16 Augustus dus, weet ik meteen weer hoe lang ik niet gereden heb. Dacht dat 't langer wasquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:25 schreef Isdatzo het volgende:
Goh, wat is het leuk om weer in NL te zijn.
Denk ff lekker m'n nieuwe bandje in te rijden.. op de terugweg van een stukje rijden moet er weer gerookt worden (). Rijden we weg, na een bocht: busje in de berm.
Busje in de berm.
Busje in de berm.
Remmuh.
Ja hoor. Ik reed als 2e, gast die als 1e reed was
rbw. Mij had hij niet kunnen pakken op snelheid ofzo dus ging 'ie maar flauw doen.
We tellen op: niet bijhebben van 't kentekenbewijs. Kentekenplaat te schuin. Het aanbrengen van modificaties op de kentekenplaat. <insert geluid van kassalade>.
Dat hij maar sterft.
Whehe, ik ken het ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, ken 't probleem. Op de snelweg kan je meestal wel goed doorrijden maar even op snelheid rijden is leuk maar gaat snel vervelen. En het went heel snel. Eerst was 't like.. wooow snel
. En nu like: snelweg
, 230
.
Doe mij maar een lekker stukje bochten sturen, veel toffer. Alleen wel zo genaaid dat je meer bezig bent met op verdachte auto's (al dan niet in de berm) te letten dan met de weg zelf. Zijn al teveel rijbewijzen ingenomen dit jaar. Het ritje hiervoor was ik 'm ook bijna kwijt. Mij kon 'ie niet pakken op snelheid maar de kerel voor me (reed als 2e) was 'm kwijt. Ging 'ie zoeken waar hij mij op kon pakken. Het niet kunnen tonen van 't kentekenbewijs, kentekenplaat stond te schuin en ik had een sticker op m'n kentekenplaat. Ka-ching
.
.
Met de motor is 't veel te makkelijk soms. In de 1e 2 versnellingen doortrekken en je je zit op rijbewijs-kwijt snelheden. In de bebouwde kom is in de 1e versnelling doortrekken genoegquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, ik ken het ja.
Alleen rij ik geen motor maar auto, maar ook daar kan je hendig hard mee rijden. Straks voor werk moet ik ongeveer 1000 km/uur voor een uur of 12 achter elkaar, dus hou het wel netjes op de weg
Maar goed, nu mand, morgen weer gestaag naar school![]()
Jij ging toch nog een keer achterop dacht ikquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:41 schreef L.no het volgende:
Ik ben nog te jong om zoiets te ervaren.![]()
Slaap lekker, eer-ik.
Ojaa.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij ging toch nog een keer achterop dacht ik?
Gewoon de eerstvolgende dag nadat ze mij een contract gegeven hebbenquote:
Jouw sig.. dat past goed bij de mijne.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon de eerstvolgende dag nadat ze mij een contract gegeven hebben
Het ervaren van het rijden zelf vergeleken met gewoon achterop zitten.quote:
Bye bye.quote:
Die zijn lief.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:02 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)say_puffin_bird.html. Lelijke Engelsmannen (/IJslanders) moeten met hun poten van papegaaiduikers aflbijven
.
1 (eigenlijk 2) uit 2006
:
[ afbeelding ]
Oh, ja dat is wel anders idd. Na het behalen van m'n (motor)rijbewijs 2 keer achterop gezeten, nou.. ik vond 't dus echt NIKS hè. Liefst zo snel mogelijk er weer af. Voordat ik zelf een motorrijbewijs had had ik er geen problemen mee. Weet niet wat 't is, voel me blijkbaar toch niet veilig genoeg danquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Het ervaren van het rijden zelf vergeleken met gewoon achterop zitten.
http://www.isthatso.nl/ijsland/quote:
*meldt*quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:13 schreef L.no het volgende:
Ja verdorie. Nu gaat iedereen.![]()
Ben ik de enige die nog vakantie heeft?
Ik voelde me ook niet echt veilig toen ik achterop zat. Dat ligt meer aan iemand anders though.. goede oude tijd (3/4 wekenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, ja dat is wel anders idd. Na het behalen van m'n (motor)rijbewijs 2 keer achterop gezeten, nou.. ik vond 't dus echt NIKS hè. Liefst zo snel mogelijk er weer af. Voordat ik zelf een motorrijbewijs had had ik er geen problemen mee. Weet niet wat 't is, voel me blijkbaar toch niet veilig genoeg dan. Terwijl als ik 't rationeel bekijk er nog redelijk fatsoenlijk gereden werd toen ik achterop zat.
Zelf heb ik ook liever niemand achterop zitten.. je kan geen bocht meer fatsoenlijk nemen.Maar 't is wel altijd leuk om met neefjes oid achterop een klein rondje te rijden. Die big-smile dan altijd
![]()
. "Wauw dat is veel vetter dan een achtbaan"
.
Kan nu ook niet meer, heb de duoseat eraf gehaald een een duoseatcover erop gezet. Is wel binnen 10 sec om te wisselen
.
slaapse.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga ook, morgen half zes alweer op de fiets zitten
Lekker slapen mensen
Nu weet ik meteen wat ik morgen ga bekijken als ik ga ontbijten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
http://www.isthatso.nl/ijsland/
Daar staan er volgens mij nog een paar.. geef geen garanties want ik heb er in tijden niks meer aan gedaan. Moet nog steeds foto's uitzoeken.
Reminds me dat ik die galleries nog moet uitzoeken en een paar nieuwe erbij zetten. *Op lijstje zet*
quote:
Neuh. Als iemand achterop zit moet 'ie braaf meeleunen. Dat gaat meestal de eerste 3 bochten goedquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik voelde me ook niet echt veilig toen ik achterop zat. Dat ligt meer aan iemand anders though.. goede oude tijd (3/4 weken)....
Maaruh, met dat bocht nemen hè, is het niet gewoon een kwestie van wennen?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:26 schreef eer-ik het volgende:
Sjonge jonge, 't is weer zo'n avond dat ik écht niet moe ben.
Mja, depends. Moet nog wat zaken op stage afronden, had een email gestuurd of ik morgen nog langs kon komen. Ben ik wel een dag of 2 mee bezig schat ik zo. Maar ik heb niks meer gehoord dus morgen iig nog vrij. Op 8 september beginnen de colleges weer volgens mij. Op 7 september (maandag) zou ik officieel om 10.30 oid aanwezig moeten zijn. Shit ophalen enzo, maar dat kan dinsdag ook natuurlijkquote:
Wow, nooit gedacht dat het zo ingewikkeld was.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh. Als iemand achterop zit moet 'ie braaf meeleunen. Dat gaat meestal de eerste 3 bochten goed. En m'n motor is niet gemaakt om met iemand achterop te rijden. Je zwaartepunt ligt meteen ergens anders met iemand achterop. Als ik 't goed zou willen doen moet ik de vering, demping en bandenspanning aan gaan passen, en dan zal hij nog minder stabiel in de bocht liggen. Zou met iemand achterop nooit tot 't op 't randje van uitbreken durven te accelereren. Nooit geprobeerd maar normaal voel je 't een beetje aankomen, denk dat als je iemand achterop hebt hij zonder waarschuwing gaat. Sowieso voelt de motor wat nerveuzer aan.
Maar met mensen achterop ga ik dan ook niet de grenzen opzoeken. 1. Omdat ik ze niet ken (met iemand achterop) en 2. omdat als er iets gebeurt ik 't mezelf nooit zou kunnen vergeven. En 3.: omdat het ook voor de persoon achterop leuk moet blijven.
Ik zou ook uitslapen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, depends. Moet nog wat zaken op stage afronden, had een email gestuurd of ik morgen nog langs kon komen. Ben ik wel een dag of 2 mee bezig schat ik zo. Maar ik heb niks meer gehoord dus morgen iig nog vrij. Op 8 september beginnen de colleges weer volgens mij. Op 7 september (maandag) zou ik officieel om 10.30 oid aanwezig moeten zijn. Shit ophalen enzo, maar dat kan dinsdag ook natuurlijk. Denk dat ik lekker blijf liggen maandag
. Et tu?
zouden het zenuwen zijn?quote:
Ja, ik ga het ook nog maar een keer proberenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:34 schreef L.no het volgende:
Ik ga naar bedje toe en tv kijken.
Doei iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |