Leer eens op je zij te slapen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
leer het eens in het juiste subje te zetten.
quote:
Kloptquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:44 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is Dizkartes een kneuzenkermis zeg
Ik storm daar nog een keer naar binnen om iemand z'n nek om te draaien.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik storm daar nog een keer naar binnen om iemand z'n nek om te draaien.
Ik zal dan bekend staan als de nekjesdraaier.
[ afbeelding ]
Die linker gangster.
Alle studentenvereniging lui zijnquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik storm daar nog een keer naar binnen om iemand z'n nek om te draaien.
Ik zal dan bekend staan als de nekjesdraaier.
[ afbeelding ]
Die linker gangster.
Ik heb de complete X-men serie + de evolution serie op m'n pctje staanquote:
Tijdens de introweek van psycho ook. Ruim 80% dames waarvan ruim 50% er ook nog eens goed uit ziet ookquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:57 schreef Poit het volgende:
Ik zie anders wel nice grietjes!!
NAIS GRIETJE!!
Je weet dat ze ook spciale dvdkasten hebben om dvd`s in op te bergen héquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb de complete X-men serie + de evolution serie op m'n pctje staan
Weet je hoe je die andere 50% er ook beter uit laat zien?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:59 schreef Nebo het volgende:
[..]
Tijdens de introweek van psycho ook. Ruim 80% dames waarvan ruim 50% er ook nog eens goed uit ziet ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je weet dat ze ook spciale dvdkasten hebben om dvd`s in op te bergen héBeetje zonde om je dvd`s op je pc te zetten.
Ja daahaaag, ik ga geen 10 gieg uploaden.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Weet je hoe je die andere 50% er ook beter uit laat zien?Dan zie je alleen nog het bierplateau. Dat telt natuurlijk niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
Hoe goed wil je je uitzicht hebben?? Lijkt me vrij NAIS!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:01 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan zie je alleen nog het bierplateau. Dat telt natuurlijk niet!
Uitzicht op je bierspierquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoe goed wil je je uitzicht hebben?? Lijkt me vrij NAIS!
quote:
Zekers...quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:22 schreef lkb9000 het volgende:
Nog 3 weekjes wachten![]()
Wat gaat dat vreselijk frustrerend zijn elke keer weer een week wachten op een nieuwe HIMYM aflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |