SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie sjoen os Limburg is
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:55 schreef Bowlingbal het volgende:
... dat hoorde ik zojuist voorbij komen op de kijkbuis.
Klacht: zie TT.
Fail.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:56 schreef Ploertendoder het volgende:
En jij heb blijkbaar geen leven omdat jij naar TMF en shit kijktDus ik zou maar snel smsen
quote:
Uit jouw tv komt zeker geen geluid?quote:
alles beter dan naar volle maan kijken!quote:
TMF stond inderdaad aan op de achtergrond, omdat MTV bagger was en ik geen zin had om de radio aan te zetten. Maar ik keek niet!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Uit jouw tv komt zeker geen geluid?
fail
ja, maar als je naar TMF kijkt, dan vraag je gewoon om dat soort kankerzooi uit Sinterklaas zijn aarsquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:03 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
TMF stond inderdaad aan op de achtergrond, omdat MTV bagger was en ik geen zin had om de radio aan te zetten. Maar ik keek niet!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
alles beter dan naar volle maan kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ben je verplicht een nieuwe telefoon te kopen gezien het helemaal via de simkaart naar de imei-puk shit gaat.
super leipWie sjoen os Limburg is
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:04 schreef TNA het volgende:
Als je LEVEN AAN naar Jamba sms't geven ze je een permban op FOK!. Missie voltooid.
Op ComedyCentral word je er ook mee doodgegooid.....quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja, maar als je naar TMF kijkt, dan vraag je gewoon om dat soort kankerzooi uit Sinterklaas zijn aars
Dat heb je toch niet echt gedaan he?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:02 schreef IJsblock het volgende:
Ik heb gesmst met de naam Balthasar Gerards, krijg ik een sms dat ik doodgemarteld ben en geen leven meer heb.....
Ik moest lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |