Bijna anderhalf jaar geleden ben ik het huis uit gegaan, terug naar m'n geboortestad. Alleen ik spreek hem zoveel minder. Ik mis iemand met wie je bepaalde dingen doet die jullie allebei interesseren. Als vraagbaak. Als gewoon iemand die je nodig hebt. Het lijkt net alsof hij mijn vader niet meer is, of dat het gevoel minder wordt bij mij. En dat wil ik niet, alleen ik weet niet hoe het anders zou moeten zijn. Ik ken hem pas 6? jaar, ms wat langer, en daarvan tijdje dat we nog niet in een huis woonden en anderhalf jaar dat ik het huis uit ben. Verwarrend, verdrietig, en ik weet niet wat ik moet doen. Of ik hem gewoon kan bellen om dat te zeggen, of ik dat wel durf, of hij daar wel zin in heeft, wat voor dingen ik samen met hem wil doen, dingen die zo normaal zijn voor anderen ms, maar die ik nu mis.
quote:Tja... *onzekerheid*
Op zondag 21 april 2002 01:29 schreef MissMust het volgende:
Het maakt helemaal niks uit hoe lang je iemand al kent, jij ziet hem als je vader, of in ieder geval iemand die bij je leven hoort. En je kunt hem echt gerust opbellen om te zeggen dat je het contact mist enz enz.
Gewoon zeggen..........anders verwaterd het echt en dat is niet de bedoeling!
Jij zou het toch ook niet stom vinden als iemand je opbelt met zo'n mededeling? Is toch alleen maar mooi dat iemand het contact enz mist?
quote:Dat bedoel ik....
Op zondag 21 april 2002 01:36 schreef micha het volgende:Tja... *onzekerheid*
Ik weet niet of het andersom ook zo is, of dat ie denkt dat ie zich niet wil opdringen, of of of...
Bellen dus!
quote:* micha moet zich nog ff uhm...
Op zondag 21 april 2002 01:35 schreef golfer het volgende:
Micha, ik ben zo'n vader... en ik zou het heerlijk vinden als mijn (stief)zoon weer wat meer contact met mij zou opnemen. Dus gewoon die telefoon af en toe pakken en hem bellen. Ik weet zeker dat ie jou ook mist.
Tja, klinkt stom, maar tis best moeilijk. Ik vind het moeilijk.
quote:Ik ga het proberen...
Op zondag 21 april 2002 01:38 schreef golfer het volgende:[..]
Dat bedoel ik....
Bellen dus!
Als het contact altijd goed is geweest, vindt ie deze actie van jou ook leuk lijkt me, toch?
quote:Hoe kan je dat nou zeker weten, ken je hem ofzow??
Op zondag 21 april 2002 01:35 schreef golfer het volgende:
Micha, ik ben zo'n vader... en ik zou het heerlijk vinden als mijn (stief)zoon weer wat meer contact met mij zou opnemen. Dus gewoon die telefoon af en toe pakken en hem bellen. Ik weet zeker dat ie jou ook mist.
quote:nee, hij spreekt uit eigen ervaring
Op donderdag 25 april 2002 10:00 schreef vosss het volgende:[..]
Hoe kan je dat nou zeker weten, ken je hem ofzow??
Kijk even in Eigenwijze kids en in Voor Micha....
Ik zou niet blij zijn als mijn moeder me op FOK achtervolgde, dat weet ik wel...
quote:Doet dat er hier toe???
Op donderdag 25 april 2002 13:38 schreef Fling het volgende:
Hee, is MrsBarney de moeder van Micha?Kijk even in Eigenwijze kids.
Ik zou niet blij zijn als mijn moeder me op FOK achtervolgde, dat weet ik wel...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |