abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 april 2002 @ 01:18:11 #1
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_3905284
M'n moeder is hetrouwd toen ik 15 was, moeilijke leeftijd, maar heb deze man als mijn nieuwe vader geaccepteerd. Ik weet niet hoe het is om een echte papa te hebben, m'n ouders zijn gescheiden toen ik nog heel klein was, en heb um alleen mee gemaakt met bezoeksregelingen tot m'n twaalfde, een keer per maand. Nu spreek ik hem niet meer. Maar mijn stiefvader heeft wel degelijk een betekenis voor me. Kon het wel goed vinden met hem, nog steeds wel denk ik, het was op een gegeven moment gewoon dat hij er was, alsof het altijd zo geweest is.

Bijna anderhalf jaar geleden ben ik het huis uit gegaan, terug naar m'n geboortestad. Alleen ik spreek hem zoveel minder. Ik mis iemand met wie je bepaalde dingen doet die jullie allebei interesseren. Als vraagbaak. Als gewoon iemand die je nodig hebt. Het lijkt net alsof hij mijn vader niet meer is, of dat het gevoel minder wordt bij mij. En dat wil ik niet, alleen ik weet niet hoe het anders zou moeten zijn. Ik ken hem pas 6? jaar, ms wat langer, en daarvan tijdje dat we nog niet in een huis woonden en anderhalf jaar dat ik het huis uit ben. Verwarrend, verdrietig, en ik weet niet wat ik moet doen. Of ik hem gewoon kan bellen om dat te zeggen, of ik dat wel durf, of hij daar wel zin in heeft, wat voor dingen ik samen met hem wil doen, dingen die zo normaal zijn voor anderen ms, maar die ik nu mis.

zondag 21 april 2002 @ 01:29:49 #2
26593 MissMust
Moeten?Moeten?Willen!
pi_3905354
Het maakt helemaal niks uit hoe lang je iemand al kent, jij ziet hem als je vader, of in ieder geval iemand die bij je leven hoort. En je kunt hem echt gerust opbellen om te zeggen dat je het contact mist enz enz.
Gewoon zeggen..........anders verwaterd het echt en dat is niet de bedoeling!
Jij zou het toch ook niet stom vinden als iemand je opbelt met zo'n mededeling? Is toch alleen maar mooi dat iemand het contact enz mist?
  zondag 21 april 2002 @ 01:35:03 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_3905378
Micha, ik ben zo'n vader... en ik zou het heerlijk vinden als mijn (stief)zoon weer wat meer contact met mij zou opnemen. Dus gewoon die telefoon af en toe pakken en hem bellen. Ik weet zeker dat ie jou ook mist.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 21 april 2002 @ 01:36:27 #4
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_3905385
quote:
Op zondag 21 april 2002 01:29 schreef MissMust het volgende:
Het maakt helemaal niks uit hoe lang je iemand al kent, jij ziet hem als je vader, of in ieder geval iemand die bij je leven hoort. En je kunt hem echt gerust opbellen om te zeggen dat je het contact mist enz enz.
Gewoon zeggen..........anders verwaterd het echt en dat is niet de bedoeling!
Jij zou het toch ook niet stom vinden als iemand je opbelt met zo'n mededeling? Is toch alleen maar mooi dat iemand het contact enz mist?
Tja... *onzekerheid* Ik weet niet of het andersom ook zo is, of dat ie denkt dat ie zich niet wil opdringen, of of of...
  zondag 21 april 2002 @ 01:38:17 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_3905398
quote:
Op zondag 21 april 2002 01:36 schreef micha het volgende:

Tja... *onzekerheid* Ik weet niet of het andersom ook zo is, of dat ie denkt dat ie zich niet wil opdringen, of of of...

Dat bedoel ik....

Bellen dus!

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 21 april 2002 @ 01:38:20 #6
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_3905399
quote:
Op zondag 21 april 2002 01:35 schreef golfer het volgende:
Micha, ik ben zo'n vader... en ik zou het heerlijk vinden als mijn (stief)zoon weer wat meer contact met mij zou opnemen. Dus gewoon die telefoon af en toe pakken en hem bellen. Ik weet zeker dat ie jou ook mist.
* micha moet zich nog ff uhm...

Tja, klinkt stom, maar tis best moeilijk. Ik vind het moeilijk.

zondag 21 april 2002 @ 01:39:27 #7
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_3905402
quote:
Op zondag 21 april 2002 01:38 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat bedoel ik....

Bellen dus!

Ik ga het proberen...
  zondag 21 april 2002 @ 03:06:44 #8
12516 ThijNtjE
pooier-smurf
pi_3906017
zucht
ik wou dat ik een vader had
I am a man who's dreams have all deserted. I changed my face, I changed my name, but no one wants you when you lose
pi_3906546
Micha....mijn vader leeft niet meer.
Bellen........gewoon doen.
pi_3906664
Micha,als hij dit zou lezen zou hij volgens mij hartstikke trots zijn.
Zeg hem wat je wil zeggen,dat is toch alleen maar goed?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zondag 21 april 2002 @ 12:16:50 #11
521 ruby
Hell yeah!
pi_3907306
Micha, zet ff die knop in je hoofd om en druk op de toetsen! Nu!

Als het contact altijd goed is geweest, vindt ie deze actie van jou ook leuk lijkt me, toch?

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_3957226
Micha, gewoon bellen, hij ziet jou echt als zijn zoon, en is er best trots op dat je het overweegt.....dus jochie, je kent het nummer. bel gerust.
pi_3957254
hoi
ik weet hoe je voelt . ik ken hem wel 6 jaar. En hij wil wel contact dus . Ik had vroeger ook moeite met een nieuwe vader. Ik
pi_3957295
idd gewoon bellen, hij kan dat alleen maar opvatten als een compliment.
  donderdag 25 april 2002 @ 09:55:44 #15
17623 www.vantschip.com
------------------------------
pi_3957313
<agree>

Op zeker gewoon telefoon pakken! Doe ik zelf ook te weinig

[b]
Fok!Forum
[/b]
pi_3957347
Micha succes! Volg 'gewoon' je hart! Je zult er vast geen spijt van krijgen
#geen
pi_3957356
quote:
Op zondag 21 april 2002 01:35 schreef golfer het volgende:
Hoe kan je dat nou zeker weten, ken je hem ofzow??
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Eindredactie Games donderdag 25 april 2002 @ 10:01:45 #18
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_3957370
mijn ouders zijn gescheiden toen ik 4 was...heb me echte vader niet of amper gekent... maar nu heeft me moeder een lieve vriend en daar ben ik bli om...
maar hij zou nooit me vader worden...en ik nooit zijn zoon...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 25 april 2002 @ 10:15:40 #19
17623 www.vantschip.com
------------------------------
pi_3957519
lompe opmerking vosss ... sommige dingen weet je uit levenservaring.. zal jij ooit ook wel opbouwen hoor
[b]
Fok!Forum
[/b]
pi_3959578
quote:
Op donderdag 25 april 2002 10:00 schreef vosss het volgende:

[..]

Hoe kan je dat nou zeker weten, ken je hem ofzow??

nee, hij spreekt uit eigen ervaring
pi_3959678
Bedenk ook wat JIJ graag samen wilt doen en hoe vaak.. praat wat makkelijker als je met concrete ideeën komt.
knap, rijk, jong en een geweldige fantasie
pi_3960005
Bel hem om een keer een terrasje te pakken. Altijd gezellig, breekt de spanning en dan kun je een beetje bijpraten. Leuk dat je zo over je stiefvader denkt. Succes!
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  donderdag 25 april 2002 @ 13:38:03 #23
16976 Fling
Fan o' man
pi_3960021
Hee, is MrsBarney de moeder van Micha?

Kijk even in Eigenwijze kids en in Voor Micha....

Ik zou niet blij zijn als mijn moeder me op FOK achtervolgde, dat weet ik wel...

Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_3960338
quote:
Op donderdag 25 april 2002 13:38 schreef Fling het volgende:
Hee, is MrsBarney de moeder van Micha?

Kijk even in Eigenwijze kids.

Ik zou niet blij zijn als mijn moeder me op FOK achtervolgde, dat weet ik wel...

Doet dat er hier toe???
Ook al is dat zo, dan is dat nog niet onderwerp van dit topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')