quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja sorry, prostitutie is m'n ding niet
Ja, maar opties open houden enzo.. wil volgend jaar een jaar in Engeland studeren, dus wil ook een beetje sparen daarvoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:42 schreef bleiblei het volgende:
Jij gaat binnenkort toch naar Azie?
Wel relaxt, dit is echt het moment om de wereld rond te reizen.
Moet je een pets?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:42 schreef bleiblei het volgende:
Jij gaat binnenkort toch naar Azie?
Wel relaxt, dit is echt het moment om de wereld rond te reizen.
Hoe groot is dat ding van jullie?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:47 schreef bleiblei het volgende:
Onze boom is trouwens wel echt vet relaxt.
En inu, onze tv te groot, we wilden eigenlijk een maatje kleiner, maar deze leek qua formaat wel perfect bij de MM.Ach, uiteindelijk bevalt ie wel
. Groter is in ieder geval in de meeste gevallen niet beter!!
Neequote:
Oh, skjoes mie denquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:47 schreef bleiblei het volgende:
Onze boom is trouwens wel echt vet relaxt.
En inu, onze tv te groot, we wilden eigenlijk een maatje kleiner, maar deze leek qua formaat wel perfect bij de MM.Ach, uiteindelijk bevalt ie wel
. Groter is in ieder geval in de meeste gevallen niet beter!!
Volgens mij wil ie niet dat ik een jaar de wereld rond ga reizen oidquote:
Nog niets.quote:
Beneden 40, boven iets van 20quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hoe groot is dat ding van jullie?
Wil die ook in mijn bed liggen? En met me zoenen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:49 schreef bleiblei het volgende:
Of zijn er naast Inu geen leuke vrouwen in je leven die je mee kan nemen op uitjes?
Je mag SQ anders wel lenen hoor.
Ah, is het daar om te doen...quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:50 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wil die ook in mijn bed liggen? En met me zoenen?.
Zou ik als ik jou was niets van aan trekken. Ben je eindelijk van J af, begint er een andere J te mekkeren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, skjoes mie denmaar deze is wel handelbaar genoeg vind ik
hij staat iig veel mooie dan dat lelijke bakbeest
[..]
Volgens mij wil ie niet dat ik een jaar de wereld rond ga reizen oid
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, is het daar om te doen...
Ik zal het ff vragen. Maar dan wil ik wel borg.
Sorry voor mijn gevoelensquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zou ik als ik jou was niets van aan trekken. Ben je eindelijk van J af, begint er een andere J te mekkeren.
Nog eventjes en je hebt de 3J's compleet!!![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:53 schreef ArTiC het volgende:
ik verander mijn naam naar Jobert!
zei ik dit echt?
Ah, heb ook al een mekkerende Jeroen gehadquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zou ik als ik jou was niets van aan trekken. Ben je eindelijk van J af, begint er een andere J te mekkeren.
Nog eventjes en je hebt de 3J's compleet!!![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:54 schreef bleiblei het volgende:
SQ oppert Juup trouwens. Maar dat vind ik niet kunnen.
Kom eens op MSN jijquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:53 schreef ArTiC het volgende:
ik verander mijn naam naar Jobert!
zei ik dit echt?
je zegt niet eens alsjeblieftquote:
Issie jarig?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:55 schreef ArTiC het volgende:
oh Juup: gefeliciteerd![]()
je dacht toch niet dat je eronderuit zou komen he?
Een lul van 30 cm?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:56 schreef bleiblei het volgende:
Waar is Omegaproject eigenlijk?
Ik zag laatst Rumiko. Met een negerkindje van +/- 4 jaar.
Wel schattig dat kroeshaar trouwens. Snap gelijk waarom vrouwen voor negers gaan.
Rumiko?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:56 schreef bleiblei het volgende:
Waar is Omegaproject eigenlijk?
Ik zag laatst Rumiko. Met een negerkindje van +/- 4 jaar.
Wel schattig dat kroeshaar trouwens. Snap gelijk waarom vrouwen voor negers gaan.
Nog 1 uur en ongeveer 59 minuten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:37 schreef amaranta het volgende:
En er is nog iemand jarig vandaag en ik ben het niet!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ook nietDie is veel te gelukkig nu zoals het hoort
Jep, maar wel een lekker wijfquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Rumiko?
een kruising tussen Rummikub en Mikado?
Dank jequote:Op maandag 31 augustus 2009 21:55 schreef ArTiC het volgende:
oh Juup: gefeliciteerd![]()
je dacht toch niet dat je eronderuit zou komen he?
jartic, klinkt goed iddquote:
foto'squote:Op maandag 31 augustus 2009 22:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jep, maar wel een lekker wijf![]()
In de brugklas. Met
![]()
Charlotte
![]()
.
pas op he, ik heb nu je adresquote:
I knowquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jah, dat gaat toch nergens over![]()
.
wel een beetje een PGquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:04 schreef bleiblei het volgende:
De eerste hyveshit was trouwens raak
Ja, dat was al doorgegeven door SQ.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dank je. Morgen mogen jullie DuchessX feliciteren
ik weet waar je bed slaapt Juupquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat weet jij nu waar ons huis woont
in de slaapkamer!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
In dit huis ja, maar waar dat weet jij niet
Een website van Mex_quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:17 schreef Inu het volgende:
[..]
http://www.windowsmobiles(...)sa=showPosts;start=0
Wat is dat?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar kom je op als je googled: Juup jarig
fsck...Inu heeft ons geheime forum ontdekt waar we posten als we ff van r8 af willen komenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar kom je op als je googled: Juup jarig
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
fsck...Inu heeft ons geheime forum ontdekt waar we posten als we ff van r8 af willen komen
run Inu, run!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:24 schreef r8ality het volgende:
Ik ben net onkruid, je komt niet van me af.
[..]
fsck...Inu heeft ons geheime forum ontdekt waar we posten als we ff van r8 af willen komen
Voorlopig runt Inu wel deze richting op jaquote:
[..]
geef me nog 10 minuten op msnquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:27 schreef r8ality het volgende:
[..]
Voorlopig runt Inu wel deze richting op ja.
dat is mijn kloonaccountquote:
*duim op hoofd voeltquote:
of je blijft er voor altijd en trekt bij me inquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan kom ik nooit meer in Helmond?
[..]
Das gewoon goede invloed
Die heb je wel. Maar dat wist je alquote:
Huis is groot genoegquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of je blijft er voor altijd en trekt bij me in
jij hebt toch een tv nu? neem je die meequote:Op maandag 31 augustus 2009 22:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Huis is groot genoegMaar je tv doet het nooit
Daarom, nog een paar weekjes met mij en je bent normaalquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Die heb je wel. Maar dat wist je al.
Dit is toch al enigzins toegeven?...quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
Damn Inu en r8al, geef het nu gewoon ff toe, want we weten het toch allang
Ben benieuwdquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Daarom, nog een paar weekjes met mij en je bent normaal
Nee, dit is zondequote:
Niemand het antwoord op mijn vragen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:14 schreef Juup© het volgende:
Wat zou die tegenwoordig doen die PG? Nog steeds met die vrachtwagen Sjonnie?
ik niet...weet wel dat ie Angelo heette en niet Sjonniequote:Op maandag 31 augustus 2009 22:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niemand het antwoord op mijn vragen?
Misschien heeft Floris der nmr nog welquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niemand het antwoord op mijn vragen?
Feest ze Juup©quote:
Daarvoor heb je je speciaal geregistreerd?...quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:05 schreef wormtrein het volgende:
Ik ontdek zojuist een heuse lichtshow op de muur van het Piazza bij de Emmasingel, nooit opgevallen
He bah... Maar in Stiphout gebeuren zulke dingen ook hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:10 schreef bleiblei het volgende:
Nou, er is 2 straten verderop iemand overhoop geschoten, en hijs dood.
Maar voor de rest wonen we niet in een pauperbuurt R8al!!
Heeft er iemand het ED?
Zou die ons morgen willen updaten?
We zagen net de Pliesie voorlichter voorbij wandelen, maar die moest nog voorgelicht worden.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:11 schreef Inu het volgende:
[..]
He bah... Maar in Stiphout gebeuren zulke dingen ook hoorHet boeiendste verhaal is van een man die zn vrouw achterna zat met een jachtgeweer
Bij mij voor de deur hebben ze ooit iemand uit de gracht gevist, ook al zo naar
Whehehe. Kutstadquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:10 schreef bleiblei het volgende:
Heeft er iemand het ED?
We zagen net de Pliesie voorlichter voorbij wandelen, maar die moest nog voorgelicht worden.
Poh, echt bizar zeg http://www.nu.nl/algemeen(...)oning-eindhoven.htmlquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:10 schreef bleiblei het volgende:
Heeft er iemand het ED?
Ja, nou, nee..quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Daarvoor heb je je speciaal geregistreerd?...
Meer info
Oh, en hiervoor postte je hier niet?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:24 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Ja, nou, nee..Door die hack-toestand op fok heb ik het wachtwoord van m'n account gereset met die passmailer, maar in m'n profiel stond een oud email adres waar ik niet meer in kan, dus
![]()
Maar wat doe jij in Ehv zoal?
Alleen slapen toch?quote:
Niet vaak iig, die onzin topics zitten zo snel volquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, en hiervoor postte je hier niet?
Ik doe niet zoveel in Eindhoven, woon in UtrechtBen opgegroeid in Helmond en toen hier terecht gekomen...
Ja, maar vaak is het toch niet heel boeiend, dus kun je het topic erna gewoon weer meepostenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:39 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Niet vaak iig, die onzin topics zitten zo snel vol
goed artikel van nu.nl. lekker kortquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:17 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Poh, echt bizar zeg http://www.nu.nl/algemeen(...)oning-eindhoven.html
Gewoon hier om de hoek...
True, nou dan beloof ik dat ik volgende editie nog eventjes langskomquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar vaak is het toch niet heel boeiend, dus kun je het topic erna gewoon weer meeposten
wat was je vorige account?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:24 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Ja, nou, nee..Door die hack-toestand op fok heb ik het wachtwoord van m'n account gereset met die passmailer, maar in m'n profiel stond een oud email adres waar ik niet meer in kan, dus
![]()
Maar wat doe jij in Ehv zoal?
Hoooiiiquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Pas over een paar uur he
En dan eronder Juup die Evi de fles geeft
Hmm ja, het valt alleen niet binnen onze doelgroepquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:55 schreef bleiblei het volgende:
de volgende keer bellen we je als er weer iemand sneuvelt hiero! ben je de eerste enzo.
35+quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dank je. Morgen mogen jullie DuchessX feliciteren
quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:17 schreef ColtZ40 het volgende:
Feli DuchessX![]()
Feli Juup![]()
En feli Inu & reaal![]()
Wat ben jij er vroeg bijquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:39 schreef FUFR het volgende:
Gefeliciteerd allemaal, witnie waarom, te lui om terug te lezen
Goedemorgen ook
jaquote:
Da's dom!quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja
ben per ongeluk te vroeg van huis gegaan
Je moet je stagiaire binnen laten natuurlijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja
ben per ongeluk te vroeg van huis gegaan
Oja, het C sharp meidje.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je moet je stagiaire binnen laten natuurlijk
pas om 9:15quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je moet je stagiaire binnen laten natuurlijk
beetje sneu, maar ergens zou ik het ook zo doen, eerst zelf aanklooien om te laten zien dat ik initiatiefrijk ben, en daarna pas om hulp vragen, maar meesal doe ik dat als het al te laat is hahaquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:48 schreef FUFR het volgende:
ze moet nog even wennen.. zag ze gisteren klooien om op de router te komen. ik dacht: we wachten maar even tot ze het wachtwoord vraagt...affijn.... 1,5 uur later...![]()
Vragen staat vrij, maar mevrouw is erg verleegs.
op google zoeken naar hoe in te loggen op een router?quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
beetje sneu, maar ergens zou ik het ook zo doen, eerst zelf aanklooien om te laten zien dat ik initiatiefrijk ben, en daarna pas om hulp vragen, maar meesal doe ik dat als het al te laat is haha
Gefeliciteerdquote:
** belt nog eens..quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:55 schreef amaranta het volgende:
Gefeliciteerd Duch! Jij hebt je mooiste cadeau toch wel gehd dit jaar he? Kuss!
Vandaag is mijn man werkloosFuf had jij nog wat van je contact gehoord?
en nog gefeliciteerd met je dochter he
Oh wat balen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:55 schreef amaranta het volgende:
Gefeliciteerd Duch! Jij hebt je mooiste cadeau toch wel gehd dit jaar he? Kuss!
Vandaag is mijn man werkloosFuf had jij nog wat van je contact gehoord?
en nog gefeliciteerd met je dochter he
Limburgquote:
Da's gemeen op Duchess verjaardag.quote:
DuchessXquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's gemeen op Duchess verjaardag.
Ik ga niet elke 4 uur een posting doenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Pas over een paar uur he
En dan eronder Juup die Evi de fles geeft
Hier hebben wij alleen maar hangjeugd die boetes van ¤90,- krijgen wegens veroorzaken overlast. Of een vader die met zijn zoon een van de overlast gevers een pak slaag geeftquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:10 schreef bleiblei het volgende:
Heeft er iemand het ED?
tokkie buurtquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier hebben wij alleen maar hangjeugd die boetes van ¤90,- krijgen wegens veroorzaken overlast. Of een vader die met zijn zoon een van de overlast gevers een pak slaag geeft
Dank jequote:Op dinsdag 1 september 2009 11:30 schreef Inu het volgende:
Goeiemorgen
Jullie hebben zo wel alle verjaardagen lekker bij elkaar Juup en DuchessXGefeliciteerd
r8 welquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dank je
Mag datwel r8ality? Jij gaat mij niet slaan als ik jou ooit weer eens zie toch
![]()
mijn dubbelzinnigheidquote:
nouja..als Colt de afgelopen tijd regelmatig vreemd gegeaan is zou je er best jeuk van kunnen krijgenquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, niet door Colt Artic![]()
Daar krijg ik geen jeuk van......
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dank je
Mag datwel r8ality? Jij gaat mij niet slaan als ik jou ooit weer eens zie toch
![]()
quote:
Heb je wel iets met mijn mail gedaan?quote:
Dat moet ie veilig doen danquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nouja..als Colt de afgelopen tijd regelmatig vreemd gegeaan is zou je er best jeuk van kunnen krijgen
ik noemde gisteren nog een datum he...heb je geen antwoord meer op gegevenquote:
gaat ie nog wandelen met dat hoertje?quote:
Wel! Dat ik nog niet wist wat ik dan zou doenquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik noemde gisteren nog een datum he...heb je geen antwoord meer op gegeven
Jij slaapt meer dan ik hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:45 schreef r8ality het volgende:
Jullie zijn allemaal jaloers.
Mogge slaapkopje.
mooiquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:44 schreef Inu het volgende:
Voor de geinteresseerden, IJsland op foto'sIJsland / Ísland #4
tofquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:44 schreef Inu het volgende:
Voor de geinteresseerden, IJsland op foto'sIJsland / Ísland #4
quote:
een date met Inuquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Wel! Dat ik nog niet wist wat ik dan zou doenMaar hierbij is het afgesproken
Colt, volgende vakantie gaan we naar IJslandquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:47 schreef Inu het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet gewoon nog minimaal 10 keer terug ofzoEn ik had er vroeger altijd zo'n hekel aan om 2x naar hetzelfde plekje op vakantie te gaan, maar het is daar gewoon te mooi
Niet dat ik weet, ze is verhuist naar de andere kant van t bosquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gaat ie nog wandelen met dat hoertje?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Colt, volgende vakantie gaan we naar IJsland
Wat ben je ongeveer kwijt dan voor 8 dagen met zn 2-en incl. overnachtingen en alles wat een toerist daar moet doen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Vooral alles daar pas boekenAls je zo'n reis vooraf boekt betaal je 1500 euro pp, maar omdat de kroon zo hard is ingestort is het veel goedkoper om daar te boeken
Je weet zeker nog niet dat ik meegaquote:
Colt heeft geen vakantiedagen meerquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Weet jij waar we heengaan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je weet zeker nog niet dat ik meega :p
kan nooit van het voetbal komen..zo vonkend goed speelt PSV nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:53 schreef gr8w8 het volgende:
PSV stadion fikt. Tribune zuidwest dus, ruik het hier.
Dit is een hele grote gok, maar ik denk zo'n 7000 kr (= ongeveer 40 euro) per nacht voor een guesthouse (prive kamer, maar gedeelde keuken en badkamer) en een gewone auto (geen 4x4) zo'n 30.000 kr (= ongeveer 200 euro) voor een week. Ticket kost rond de 350 euro en als je eenmaal daar hebt hoef je niet echt entree te betalen voor dingen ofzo. Behalve musea enzo...quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wat ben je ongeveer kwijt dan voor 8 dagen met zn 2-en incl. overnachtingen en alles wat een toerist daar moet doen?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:53 schreef gr8w8 het volgende:
PSV stadion fikt. Tribune zuidwest dus, ruik het hier.
** aanwakkertquote:
Oh? Je weet niet eens wanneerquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je weet zeker nog niet dat ik meega
en neuken eten?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Dit is een hele grote gok, maar ik denk zo'n 7000 kr (= ongeveer 40 euro) per nacht voor een guesthouse (prive kamer, maar gedeelde keuken en badkamer) en een gewone auto (geen 4x4) zo'n 30.000 kr (= ongeveer 200 euro) voor een week. Ticket kost rond de 350 euro en als je eenmaal daar hebt hoef je niet echt entree te betalen voor dingen ofzo. Behalve musea enzo...
Hmm. klinkt niet onaardig.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Dit is een hele grote gok, maar ik denk zo'n 7000 kr (= ongeveer 40 euro) per nacht voor een guesthouse (prive kamer, maar gedeelde keuken en badkamer) en een gewone auto (geen 4x4) zo'n 30.000 kr (= ongeveer 200 euro) voor een week. Ticket kost rond de 350 euro en als je eenmaal daar hebt hoef je niet echt entree te betalen voor dingen ofzo. Behalve musea enzo...
zie dreizen, vanaf 140 PP voor een autovakantie.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hmm. klinkt niet onaardig.
Zet het op het lijstje
Neuken is gratis, IJslandse meisjes worden ladderzat in het weekendquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
en neuken eten?
wat kost een Big Mac?
Stappen?
Bier?
ik ga!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Neuken is gratis, IJslandse meisjes worden ladderzat in het weekend
Maar Big Macs eet ik niet, dus geen ideeBier is 700 kr voor een halve liter, dus prima
4 euro voor bier lijkt mij helemaal niet zo prima.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Neuken is gratis, IJslandse meisjes worden ladderzat in het weekend
Maar Big Macs eet ik niet, dus geen ideeBier is 700 kr voor een halve liter, dus prima
hij houd het daarbinnen vast niet langer dan 10 minuten uitquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:03 schreef FUFR het volgende:
alsof ik alleen een meisje scoor als ze zat zijn
jawel jongen, ze was gewoon ladderzatquote:
ramptoeristquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:09 schreef r8ality het volgende:
Godver, zit hemelsbreed 400m van het stadion maar kan er niet heen.
Als ze zat is valt ze meteen in slaapquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
jawel jongen, ze was gewoon ladderzat
100% slagingskans dusquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als ze zat is valt ze meteen in slaap.
ik schrijf het ff opquote:
Truequote:Op dinsdag 1 september 2009 12:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hij houd het daarbinnen vast niet langer dan 10 minuten uit
ok dan, wist niet dat je meteen in halve liters praatte..quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:31 schreef Inu het volgende:
[..]
True
En FUFR, 4 euro voor een halve liter is goedkoper dan in Nederland...
Goed lezen FUFRquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
ok dan, wist niet dat je meteen in halve liters praatte..
Ik weet amper wat bier kost.
Doe jij dan een cursus IJslands?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee joh....
Eerst Italiaans maar es proberen.
ik had al voor willen stellen dat ie een avondje in de leer kwamquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Goed lezen FUFR![]()
Colt heeft trouwens eindelijk een keer goeie dropshot gemaakt.
Gooi over de schuttingquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:03 schreef bleiblei het volgende:
Godver, heb weer 3 kuub klimop in de tuin liggen.
Tuurlijk is lekkerquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:04 schreef bleiblei het volgende:
Zijn jullie nog steeds met die dropshot bezig trouwens?![]()
Hoe gaat het met Coltz bedrijfplannen?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Opzich wel een idee, het komt van zijn klimop af.
moet ik effe komen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:07 schreef bleiblei het volgende:
Die reaguurders @ ED.nl zijn echt te stom/dom voor woorden
dan is het ook gewoon toegestaan. droppen die hap.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Opzich wel een idee, het komt van zijn klimop af.
geenstijl taalquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:07 schreef bleiblei het volgende:
Die reaguurders @ ED.nl zijn echt te stom/dom voor woorden
en ons nog beledigen ookquote:
'quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je wel iets met mijn mail gedaan?
neequote:Op dinsdag 1 september 2009 14:00 schreef FUFR het volgende:
colt, heb jij ook zoon vrouw die zonder blikken of blozen dr dagelijkse boodschappenlijst aan je doorgeeft?
mooiquote:
Arme jijquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
mooi
trap er niet in want dan krijg je een dagelijks todo-lijstje mee
/ervaring
welnee, das de natuur!quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Hij moet alleen iets halen wat ik niet kan doen omdat ik werk en de winkel om 18.00 uur dicht gaat.
En mocht ik dan niet op tijd van mijn werk wegkunnen hebben die arme beestjes niets te eten, das zielig.
Colt! lees die steek onder water in dees message!quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Hij moet alleen iets halen wat ik niet kan doen omdat ik werk en de winkel om 18.00 uur dicht gaat.
En mocht ik dan niet op tijd van mijn werk wegkunnen hebben die arme beestjes niets te eten, das zielig.
ja...en dan krijgen ze honger en gaan ze op vogels jagen die ze dan dood in de huiskamer neerleggenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Arme jij![]()
hihiquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
Colt! lees die steek onder water in dees message!
"wat ik niet kan doen omdat ik werk"
Ze zijn nog veels te klein om naar buiten te gaan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...en dan krijgen ze honger en gaan ze op vogels jagen die ze dan dood in de huiskamer neerleggen
Dat moet je haar laten doenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:11 schreef FUFR het volgende:
ja ik verveel me, mijn officebitch is op vakantie, mijn oppaskind stagemeisje is een FO aan het maken en ik ben al klaar met mijn werk.
nu zou ik mijn buro op kunnen gaan ruimen maar dat gaat misschien wat te ver...
en dan nix meer terug kunnen vinden...quote:
ik had je door jij vilein mens!quote:
Geen tijd. Moet nog twee deuren.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:14 schreef -moppie- het volgende:
Is Colt naar de dierenwinkel?
Ja anders was ze helemaal opengespletenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:19 schreef r8ality het volgende:
Maar goed dat ze die gekeizersneed hebben.
vilein!quote:
ik had m laten zittenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:19 schreef r8ality het volgende:
Maar goed dat ze die gekeizersneed hebben.
jup, tot aan dr okselsquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja anders was ze helemaal opengespleten
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
vilein!
doortrapt, gemeen, giftig, laag, trouweloos, vals
*allerlei visuals probeert te verdringenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik bedoelde het lievv...quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Morgenochtend graag weer.....quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik bedoelde het lievv...
koffie binnenkort?
Even voor de goede orde.....quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:45 schreef r8ality het volgende:
Jullie zijn allemaal jaloers.
Mogge slaapkopje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Wie is Molt?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Even voor de goede orde.....
Dat je net verkering hebt en helemaal in de wolken zit enzo vinden we prima. Maar in het Ehv topic gaan we niet klef doen he?
Dat doen Molt en Toogmakker en Duchuup ook niet.
Een keer in de 26 jaar mag ik best klef zijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Even voor de goede orde.....
Dat je net verkering hebt en helemaal in de wolken zit enzo vinden we prima. Maar in het Ehv topic gaan we niet klef doen he?
Dat doen Molt en Toogmakker en Duchuup ook niet.
Tieten als kussens!quote:
Ho, ik heb het al meer dan 1 keer gezienquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Een keer in de 26 jaar mag ik best klef zijn.
Waar en met wiequote:Op dinsdag 1 september 2009 15:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ho, ik heb het al meer dan 1 keer gezien
ssstquote:
Ik vind PriusChorizo ook wel leuk klinkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:13 schreef Levitation het volgende:
En Mexaranta... Al missen we het Mex deel al een tijdje.
Dat klonk het sowieso al.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:14 schreef r8ality het volgende:
Inuality? Of r8linu.
Dit klinkt echt heel eng
DuracellPaellaquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik vind PriusChorizo ook wel leuk klinken.
quote:
Ws. vind Inu dat ookquote:
kwinnie, laten we maar een keer bellen met het Grote Boek Der Verplichtingen op schoot.quote:
Welk formaat issie?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:24 schreef FUFR het volgende:
oh kennerts...
als ik een HD film downieloot, kan ik die dan gewoon zien op mijn laptopf?
Ik leef met je meequote:Op dinsdag 1 september 2009 15:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
kwinnie, laten we maar een keer bellen met het Grote Boek Der Verplichtingen op schoot.
thinking of that....
![]()
aaaargh!
We hebben van VR tot ZO 4 (vier,four, drei!) kids die blijven slapen!
eh... het heet Red.Cliff.2009.1080p.avchd-dvd9.nzbquote:
het zijn de tweeling en andere 2 kinderen van mijn schoonzus.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik leef met je mee![]()
Waarom sta je dit eigenlijk toe?
Laat jij/jullie het maar weten, wij zijn niet zo druk bezet
Nee...de nzb is niet je fillemquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
eh... het heet Red.Cliff.2009.1080p.avchd-dvd9.nzb
zegt dat genoeg?
(tip van mijn stagaire)
If gewone DVD --> Mounten met je favo mount tool en kijken met DVD-afspeelprogjequote:Op dinsdag 1 september 2009 15:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
eh... het heet Red.Cliff.2009.1080p.avchd-dvd9.nzb
zegt dat genoeg?
Container...........: avchdquote:
ik zal die sowieso installeren!quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
If gewone DVD --> Mounten met je favo mount tool en kijken met DVD-afspeelprogje
If MKV --> FFDshow en Haali Media Splitter installeren en kijken
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
Container...........: avchd
Video Encoder.......: x264
Video Aspect Ratio..: 1920x1080
Audio Codec.........: Audio: ac3 cinees
Audio Bitrate.......: 448 kbit/s
Subtitles...........: 2x Dutch selecteerbaar
Source..............: Mkv
File Size...........: 7,93 GB ISO
rargroote...........: 42 x 200mb
menu................: no
dvd5/dvd9...........: dvd-9
Par2................: 10%
branden.............: getest
afspelen............: getest op een sony BDP-S300 standalone player
branden.............: met img burn udf-250
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
If gewone DVD --> Mounten met je favo mount tool en kijken met DVD-afspeelprogje
eh mounten?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Kan ook. Alleen HD-films hoop dat ik het werkt. Beest van laptop trouwens ofzo?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
eh mounten?
Toch gewoon rechtermuis afspelen met VLC?
Dat werkt bij mij meestal wel goed.
zowel voor zakelijk als prive een vrij dikke laptopf ja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Kan ook. Alleen HD-films hoop dat ik het werkt. Beest van laptop trouwens ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |