wij willen wel mee terug als je komt hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 18:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
LEZEN JULLIE DEZE POST NIET![]()
of durven jullie allebij niet meer bij mij in de auto te stappen, zo slecht reed ik toch niet
het liefst wel, maar anders is het ook niet erg, dan is het 'we hebben het kaartje al wel gekocht en terug moeten we toch' zeg maar. Retourtje kost 13,60 met korting, dus dat valt ook best nog wel meequote:Op woensdag 2 september 2009 20:13 schreef swarmahoer het volgende:
dat kan natuurlijkals ik kom kan je natuurlijk mee terug rijden
ik weet het pas vrijdag denk ik, maarja in principe moet je het pas weten op het moment dat je je treinkaartje koopt denk ik
?
Met de motor, dacht ik net ergens gelezen te hebbenquote:
wij gaan ook,(Waarschijnlijk) dus indirect nijmegenmeetquote:Op woensdag 2 september 2009 20:32 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb echt niets te zoeken op een Fok 10-jaarsmeetIk kom alleen hier, en vind dus een meet van Nijmegen wel leuk, de rest heb ik niet echt iets te melden
Achja, ik kom hier de laatste tijd toch alleen maar om motorplaatjes te posten, dusja, wie moet ik kwalijk nemen?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie negeren CP, arme stakker. Vind 't wel een beetje wazig verhaal, maar 't moraal is geloof ik dat 't wat beter gaat, en dat is positief
. En vast werk hebben is iig top natuurlijk
.
[..]
Met de motor, dacht ik net ergens gelezen te hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |