wij willen wel mee terug als je komt hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 18:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
LEZEN JULLIE DEZE POST NIET![]()
of durven jullie allebij niet meer bij mij in de auto te stappen, zo slecht reed ik toch niet
het liefst wel, maar anders is het ook niet erg, dan is het 'we hebben het kaartje al wel gekocht en terug moeten we toch' zeg maar. Retourtje kost 13,60 met korting, dus dat valt ook best nog wel meequote:Op woensdag 2 september 2009 20:13 schreef swarmahoer het volgende:
dat kan natuurlijkals ik kom kan je natuurlijk mee terug rijden
ik weet het pas vrijdag denk ik, maarja in principe moet je het pas weten op het moment dat je je treinkaartje koopt denk ik
?
Met de motor, dacht ik net ergens gelezen te hebbenquote:
wij gaan ook,(Waarschijnlijk) dus indirect nijmegenmeetquote:Op woensdag 2 september 2009 20:32 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb echt niets te zoeken op een Fok 10-jaarsmeetIk kom alleen hier, en vind dus een meet van Nijmegen wel leuk, de rest heb ik niet echt iets te melden
Achja, ik kom hier de laatste tijd toch alleen maar om motorplaatjes te posten, dusja, wie moet ik kwalijk nemen?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie negeren CP, arme stakker. Vind 't wel een beetje wazig verhaal, maar 't moraal is geloof ik dat 't wat beter gaat, en dat is positief
. En vast werk hebben is iig top natuurlijk
.
[..]
Met de motor, dacht ik net ergens gelezen te hebben?
Dan maak ik er dus indirect toch nog eens eentje meequote:Op woensdag 2 september 2009 20:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wij gaan ook,(Waarschijnlijk) dus indirect nijmegenmeet
nee in dat geval telt het weer nietquote:Op woensdag 2 september 2009 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan maak ik er dus indirect toch nog eens eentje mee.
Wanneer is die dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee in dat geval telt het weer niet![]()
kom gewoon lekker naar de volgende nijmegenmeet
quote:
wtf was dat vorige week vrijdagavond, denk na de film loop ff VB binnen, zit er een kerel achter een keyboardquote:Op woensdag 2 september 2009 21:34 schreef swarmahoer het volgende:
vanavond weer in vb mfvn dacht ik, ben benieuwd
Caliquote:Op woensdag 2 september 2009 21:33 schreef Californium het volgende:
Dag! D_K... ga je morgen mailen... moet nu studeren voor wiskunde want morgen toets (1 keer per week... alle toetsen halen is vrijstelling tentamen)
medische faculteits vereniging nijmegen, oftewel leuke blonde tandartdamesquote:
ja cali, je mag met mij meerijdenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cali.
Jij komt zaterdag toch ook wel naar Utrecht?.
Mja pijn is wel mee te leven, althans ik doe het want er is geen keusquote:Op woensdag 2 september 2009 21:39 schreef SLP_ het volgende:
@ CP, vervelend verhaal zeg! Zal wel lastig zijn, veel pijn hebben maar niet weten waardoor het komt! En ja ik hoorde al dat Jeroen weg wilde bij de Super en bij TNT ofzo wilde werken. Grappig dat ie bij jou mee liep
Tuurlijk is het leuk, ik ben er ook, namelijkquote:Op woensdag 2 september 2009 21:47 schreef Californium het volgende:
Ik ben bang dat ik zaterdag moet studeren... collegejaar is 3 dagen begonnen en zit nu al tot over me oren in het werk :x
anders was ik graag meegegaan...mocht ik toch besluiten mee te willen hou ik het aanbod graag openis wel leuk namelijk
wow, da's snel!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:07 schreef Californium het volgende:
morgen mijn eerste toets enzo dus al
Ze laten er daar dus ook geen gras over groeien...quote:Op woensdag 2 september 2009 22:07 schreef Californium het volgende:
morgen mijn eerste toets enzo dus al
het is dan ook de land en tuinbouwschool nietquote:Op woensdag 2 september 2009 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze laten er daar dus ook geen gras over groeien....
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is dan ook de land en tuinbouwschool niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |