Thnx meiskequote:Op dinsdag 1 september 2009 14:25 schreef Californium het volgende:
D_K! is goed! Kan je niet terug pm-en want je inboz is vol![]()
Raar, want ik heb het ook altijd op die manier. Eerst niezen, dan keelpijn dan op de longen. Onstekingen kruipen doorgaans ook niet omhoog, maar dat zegt mijn dokter dan weer. Haha! Ze weten het zelf dus niet eens ws.!quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
Volgens de dokter was t meestal andersom.
Daar lijkt t wel op ja!quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Thnx meiske
[..]
Raar, want ik heb het ook altijd op die manier. Eerst niezen, dan keelpijn dan op de longen. Onstekingen kruipen doorgaans ook niet omhoog, maar dat zegt mijn dokter dan weer. Haha! Ze weten het zelf dus niet eens ws.!
dokter mij een heel verhaal vertellen over dat onstekingen in de neus worden afgevoerd via snot dat in de keel loopt en dat je daardoor een geirriteerde keel krijgt en dan adem je die zooi ook weer in waardoor het in je longen komt. Dus neus -> keel -> longen. Zegt jouw arts weer heel wat anders! Duidelijkheid alom!quote:
Mijn arts zegt ook ditquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
dokter mij een heel verhaal vertellen over dat onstekingen in de neus worden afgevoerd via snot dat in de keel loopt en dat je daardoor een geirriteerde keel krijgt en dan adem je die zooi ook weer in waardoor het in je longen komt. Dus neus -> keel -> longen. Zegt jouw arts weer heel wat anders! Duidelijkheid alom!
Hey hoe is het met mrs. IB?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:02 schreef IrishBastard het volgende:
Wat is dat nou voor instellingPosten zul je!
![]()
Mja, de hele dag druk en zo dadelijk wordt er voor me gekooktquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:02 schreef IrishBastard het volgende:
Wat is dat nou voor instellingPosten zul je!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |